Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver på barn nr. 2. Hadde mensen til fast tid, like mye blødning som ellers, helt til sjette måned. Litt utover syvende og starten på åttende. Uvanlig, men kan fint skje, fikk jeg da høre. Har time hos legen om en time og skal nå teste via blodprøve da jeg ikke helt vet om jeg kan stole på testene jeg har tatt. Sitter med tidenes tante rød (som alltid) men alle symptomer for at jeg er gravid. Pluss en test som ser, i mine to års prøvetid- øyner, positiv ut. At dette skjer igjen... Blir gal. Hadde så mye panikk i første svangerskap grunnet dette. 

Skal så klart få mer utfyllende svar av legen nå, og få vite hvorfor dette kan skje. Men er det noen her som kanskje vet? Og har du hatt mensen i gjennom svangerskap?

Anonymkode: 7773f...157

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prøver på barn nr. 2. Hadde mensen til fast tid, like mye blødning som ellers, helt til sjette måned. Litt utover syvende og starten på åttende. Uvanlig, men kan fint skje, fikk jeg da høre. Har time hos legen om en time og skal nå teste via blodprøve da jeg ikke helt vet om jeg kan stole på testene jeg har tatt. Sitter med tidenes tante rød (som alltid) men alle symptomer for at jeg er gravid. Pluss en test som ser, i mine to års prøvetid- øyner, positiv ut. At dette skjer igjen... Blir gal. Hadde så mye panikk i første svangerskap grunnet dette. 

Skal så klart få mer utfyllende svar av legen nå, og få vite hvorfor dette kan skje. Men er det noen her som kanskje vet? Og har du hatt mensen i gjennom svangerskap?

Altså, med barn nr. 1 :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hadde menstrasjon som før da jeg gikk gravid. Testet alt nøye og reiste også til Sverige for testing der, men alt var normalt og slo meg til ro med det. 

Satan så unødvendig og irriterende, spesielt når magen er godt i veien og man skal skifte bind i øst og vest.

Anonymkode: a1344...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...