Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til ensfargede, luftige shorts som slutter midt på låret? Synes alt er highwaste og/eller superkort.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sykkelshorts. 

Anonymkode: 395bc...990

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Sykkelshorts. 

Med sånn polstring i skrittet?😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sverger til korte badeshorts fra herreavdelingen til hm, cubus etc

Anonymkode: ab182...e5f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar gjerne i mot tips også... Har vært på 12-13 butikker i helgen, på jakt etter en helt plain og luftig shorts som var ca. knelang. Sjekket også Zalando, Ellos og Boozt. Resultatet var at jeg innså at kvinner tydeligvis helst skal vise lår og rumpe, istedenfor å ha på seg noe behagelig. 🙄

Har jo vært mye diskusjon om passform på barneklær, hhv. «gutteklær» som er løse og ledige, behagelige og gode å være aktiv i - og «jenteklær» som er vesentlig mindre, strammere og gir dårligere bevegelighet. Innså etter shortsrunden min at dette tydeligvis er et problem i voksenklæravdelingen også...

Jeg endte opp med å bare raske med meg en shorts fra en herreavdeling. Gadd ikke lete mer, så da kunne jeg deige meg i parken i en behagelig shorts resten av dagen. 

Anonymkode: dc251...87d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo ikke shortser hvor det er 3 mm igjen til musa synes. :( 

Anonymkode: a0377...974

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det finnes jo ikke shortser hvor det er 3 mm igjen til musa synes. :( 

FEIL! Rettelse: 

Det finnes jo ikke shortser hvor det IKKE er 3 mm igjen til musa synes. :( 

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en shorts fra Bergans som heter Holmsbu. Tilbud på XXL.no til kr. 300,-. Litt større i størrelsen en f.eks HM, jeg tok str S men bruker vanligvis M i shortser. Likte den godt, sitter ikke klistra etter låra og har litt lengde. 

Skrevet

Har en mørkeblå linshorts fra Cubus som er ganske lang og veldig luftig. Kjøpte den i fjor, men de har hatt den i år også, ihvertfall i mørkeblå og hvit.

Skulle gjerne hatt den hvite også, men i år som i fjor blir den for gjennomsiktig, og jeg vil ikke måtte være avhengig av hvitt undertøy. 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, KatteLatte said:

Jeg kjøpte nettopp en shorts fra Bergans som heter Holmsbu. Tilbud på XXL.no til kr. 300,-. Litt større i størrelsen en f.eks HM, jeg tok str S men bruker vanligvis M i shortser. Likte den godt, sitter ikke klistra etter låra og har litt lengde. 

Jeg tror jeg skal stikke innom en butikk og prøve en sånn. For min del hadde det vært ønskelig med noe enda luftigere og løsere, men basert på svarene i denne tråden er det faktisk ikke så lett å finne.

Skjørt er jo et alternativ, men i noen situasjoner passer rett og slett shorts best. Og det handler ikke om at det er så farlig å vise litt hud, men det er bare ikke alltid det er naturlig. Man kan ha et ønske om å være lettkledd uten å være utfordrende kledd (som når man er på dugnad i borettslaget eller besøker svigers på hytta)

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar gjerne i mot tips også... Har vært på 12-13 butikker i helgen, på jakt etter en helt plain og luftig shorts som var ca. knelang. Sjekket også Zalando, Ellos og Boozt. Resultatet var at jeg innså at kvinner tydeligvis helst skal vise lår og rumpe, istedenfor å ha på seg noe behagelig. 🙄

Har jo vært mye diskusjon om passform på barneklær, hhv. «gutteklær» som er løse og ledige, behagelige og gode å være aktiv i - og «jenteklær» som er vesentlig mindre, strammere og gir dårligere bevegelighet. Innså etter shortsrunden min at dette tydeligvis er et problem i voksenklæravdelingen også...

Jeg endte opp med å bare raske med meg en shorts fra en herreavdeling. Gadd ikke lete mer, så da kunne jeg deige meg i parken i en behagelig shorts resten av dagen. 

Herreavdelingen? Er du transe? 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herreavdelingen? Er du transe? 

Nei. Er du veldig usikker på deg selv? 😘

• Liker 2
Skrevet (endret)
On 7/26/2018 at 9:35 PM, AnonymBruker said:

Har slengt rundt hele sommeren i variasjoner av denne: 

https://cubus.com/no/p/shorts/sami-chinos-shorts/7216828_F583

kjempedeilige!

Anonymkode: ab182...e5f

Jeg fant den (to størrelser for liten) og trålet Oslo rundt etter den på fredag. Utsolgt nesten overalt! Tydeligvis en populær shorts. Hvordan er den i størrelsen, synes du? Lurer på om jeg bare kjøper den fra nettbutikken, like greit.

Never mind, ser de er utsolgt for min størrelse der også. Argh..

Endret av CoolSistah
AnonymBruker
Skrevet
On 7/26/2018 at 1:17 PM, CoolSistah said:

Har noen tips til ensfargede, luftige shorts som slutter midt på låret? Synes alt er highwaste og/eller superkort.

Jeg fant noen ensfargede shorts som slutter ca. midt på låret(har en brett du kan sprette opp om du synes de er litt kort), på HM. Hadde i sort, militærgrønn og mørk blå. Det er kanskje ikke så løse/luftige, men stoffet er behagelig og har flott passform:) Jeg har store lår da så jeg har store problemer med å finne meg shorts, så om du er mindre så er de kanskje litt løsere på deg:)

Anonymkode: 1d90d...95d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jean Paul hadde.

Men nettbutikken har bare marineblå igjen

Link

Anonymkode: 9d222...2f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...