Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når du skal til utlandet og spør om du kan legge ut. 

Siden du verken røyker eller drtikker spør de om du vil ta med en kartong sigaretter og en Jagermaister og ber deg legge ut

Er det frekt å be deg legge ut? Ja vedkommende har dårlig råd men jeg er jo ikke så rik at det gjør noe jeg heller så ville bare høre hva andre pleier å gjøre

Anonymkode: 9325f...322

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De bør da kunne gi pengene på forhånd, mener jeg.

Anonymkode: d4f90...0c8

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener nå det er helt normalt at man kjøper det med til dem så betaler de deg når de får det, men du kan jo også si ifra om at du vil ha betalt på forskudd. Problemet da er at du vet vel neppe hva prisen kommer på?

Anonymkode: f2496...725

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg "glemt" det. For det første er det frekt å spørre om, hvis man ikke er i familie eller veldig gode venner. Og er en slvfølge de etaler før du reiser.

Anonymkode: 3b815...6c0

• Liker 3
Skrevet

Ytterst få som ber om dett lenger her. Alle reiser selv. Har ikke noe i mot å legge ut om det er nære og kjære. De vippser tvert jeg har summen klar.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener nå det er helt normalt at man kjøper det med til dem så betaler de deg når de får det, men du kan jo også si ifra om at du vil ha betalt på forskudd. Problemet da er at du vet vel neppe hva prisen kommer på?

Anonymkode: f2496...725

Alle flyplasser med taxfree har katalog på internett, da sjekker man opp pris først.

Anonymkode: 3b815...6c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei vet du hva. Jeg hverken røyker eller drikker alkohol, og slik styggedom bidrar jeg ikke til at andre får tilgang til. Det skulle vært forbudt!

De ytterst få som har spurt har fått nei til svar og «jeg skal be for syndene dine» som trøst.

Anonymkode: a1bd1...f52

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pleid å legge ut om jeg har kjøpt til andre, eller andre har lagt ut for meg når jeg ber de kjøpe til meg, men det er fordi jeg ikke vet nøyaktig pris. 

Saken stiller seg selvfølgelig anderledes on det er folk en vet ikke betaler tilbake.. 

Anonymkode: 0b7ba...7ec

• Liker 3
Skrevet

Nå som de aller fleste har Vipps så ser jeg ikke problemet med å kjøpe med, det er jo bare å sende en melding når man er ute og handler at  man kjøper med det de spør om hvis de bare vippser summen til meg før jeg kommer til kassa. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du verken røyker eller drtikker spør de om du vil ta med en kartong sigaretter og en Jagermaister og ber deg legge ut

Er det frekt å be deg legge ut? Ja vedkommende har dårlig råd men jeg er jo ikke så rik at det gjør noe jeg heller så ville bare høre hva andre pleier å gjøre

Jeg kjøper kun til de aller nærmeste. Legger ut og får alltid pengene tilbake med en gang. Har du ikke råd eller lyst til å legge ut, si i fra om det. Og har du ikke lyst til å kjøpe i det hele tatt, si nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å legge ut, men fikk kontant betaling ved overlevering.

Anonymkode: 87c7f...8e6

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva. Jeg hverken røyker eller drikker alkohol, og slik styggedom bidrar jeg ikke til at andre får tilgang til. Det skulle vært forbudt!

De ytterst få som har spurt har fått nei til svar og «jeg skal be for syndene dine» som trøst.

Det var da voldsomt. "Nei, beklager" holder i massevis. 

Anonymkode: c180b...91f

• Liker 2
Skrevet

Syntes ikke det er frekt en plass. Vet at personen hadde gjort det samme for meg. Så lenge jeg får pengene før eller etter, så går det fint. 

• Liker 3
Skrevet

Synes ikke det er frekt i det hele tatt, om personen er en som betaler for seg vel og merke. Har du ikke råd til å legge ut så ber du bare om forskudd, eller så sier du bare nei til å gjøre denne tjenesten. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt. "Nei, beklager" holder i massevis. 

Nei, syndere og brukere av djevelens produkter må man som medmenneske be for. De synder og forstår ikke at fortapelsen ligger i deres avskyelige omgang med slik styggedom

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, syndere og brukere av djevelens produkter må man som medmenneske be for. De synder og forstår ikke at fortapelsen ligger i deres avskyelige omgang med slik styggedom

Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg huet. Røyken kan jeg saktens bli med på, og flatfylla er naturligvis ikke bra, men det er ikke noe galt i å nyte litt alkohol med måte. 

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke legg ut. Hvis vedkommende har dårlig så bør det ringe en bjelle, du ser nok aldri de pengene. Få de på forskudd i så fall

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må jo ha litt vin til nattverden.

Anonymkode: 28aeb...4d4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

:ler:

Og jeg har hørt rykter om at Jesus gjorde vann til vin.

Anonymkode: 2d2c3...13e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe helt annet. Vinen man får til nattverden er for det første velsignet av Guds stedfortreder i form av en mannlig prest (vi forbyr kvinnelige prester)

I tillegg er den alkoholfri.

Det eneste saliggjørende er å donere pengene til pastoren i stedet for å kjøpe djevelens styggedom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...