AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Jeg er gravid og har to mellomstore tisper. De betyr mye for meg og har forsåvidt "styrt" livet mitt og samboeren sitt i noen år nå. Vi er de første i familie og venner som får barn, så ingen av oss et vandt med barn. Barnet er høyt ønsket Nå må vi begynne å tenke på at vi faktisk blir fler, og det blir krevende. At alle skal ha det bra og baby skal ha det trygt. Hundene er ikke så glad i ukjente barn, blir nervøse og usikre. Kanskje dette endrer seg når de blir vandt til vårt barn? Vi skal jobbe med at hundene ikke får oppholde seg så mye i sofaen. Vi må også prøve å roe ned den glade velkomsten (vanskelig).. Er det noen her som har tips til oss? Noe vi ikke har tenkt på? Hva bør vi gjøre for å få en glad familie med to voksne, to hunder og en baby? Anonymkode: cdbb6...163
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Jeg ville oppsøkt et hundekurs for systematisk trening og råd. Men et gratistips fra meg er å miljøtrene hundene på barn og babyer. Ivrig velkomst kan fort trenes vekk også, det er slett ikke vanskelig så lenge man er konsekvent 🙂 Anonymkode: b0990...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå