AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Jeg har en sommerjobb og jeg var opprinnelig satt opp til å jobbe 15,16,17 august. Det passet meg egentlig dårlig siden jeg ville tilbake til studiebyen i god tid før studiestart, men det var ok for meg likevel. Men så etter en stund sier sjefen at han gjorde en feil når han satte meg opp og at jeg hadde for mange timer, så jeg ble strøket fra listen, passet meg perfekt! Men nå spør han meg om jeg kan jobbe likevel må jeg si ja? Det var jo egentlig min vakt og jeg så jo det var greit første gangen. Anonymkode: 3b169...48d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Strøket er strøket. Du MÅ ingenting nå. Jeg hadde sagt nei, nå har jeg dessverre lagt andre planer/ starter studier/ bestilt billett tilbake etc. Anonymkode: c5f85...d02 7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 Du må ikke si ja, men du gir et bra inntrykk hvis du sier ja. Det kan ha betdning for hvor god referansen blir og evt mulighet for jobb der senere. Anonymkode: 87029...9da
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 Er du strøket er du strøket, og sjefen kan ikke forvente at man sitter parat hvis man likevel må jobbe (forutsatt at sjefen selv strøk vaktene selvsagt), så du må ingenting. Det sagt, skal du ikke noe, så er det vel like greit å ta vaktene om du uansett ikke har andre planer. Anonymkode: a8f40...dc0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #6 Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må ikke si ja, men du gir et bra inntrykk hvis du sier ja. Det kan ha betdning for hvor god referansen blir og evt mulighet for jobb der senere. Anonymkode: 87029...9da Dersom en sjef hadde gitt meg dårlig referanse på grunnlag av å ikke kunne jobbe tre vakter, som han selv attpåtil hadde strøket meg av først, så hadde det blitt månelyst. Blitt sak gjennom fagforeningen. Anonymkode: a8f40...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #7 Skrevet 26. juli 2018 Du kan ha lagt nye planer etter at han strøk deg. Du må ikke takke ja. Anonymkode: fa9c9...3a4
Gjest Springfjær Skrevet 26. juli 2018 #8 Skrevet 26. juli 2018 Du må ingenting. Han strøk deg fra vaktene, han kan ikke forvente at du skal sitte parat for å jobbe da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå