AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1941 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg tror Andrea blir storbonde, og at hun gjør ekstra lite denne uka, og at det er derfor hun blir konfrontert med det. Anonymkode: a1b16...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1942 Skrevet 29. oktober 2018 Virker som Håkan har et godt øye til Irene, så tipper hun blir storbonde. Anonymkode: 6716b...39e 2
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #1943 Skrevet 29. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Andrea blir storbonde, og at hun gjør ekstra lite denne uka, og at det er derfor hun blir konfrontert med det. Anonymkode: a1b16...fcc Det skjer garantert ikke, Håkan var svært lite imponert over Andrea...
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #1944 Skrevet 29. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som Håkan har et godt øye til Irene, så tipper hun blir storbonde. Anonymkode: 6716b...39e Og så blir det enda en guttekamp gitt
Salka Skrevet 29. oktober 2018 #1945 Skrevet 29. oktober 2018 Håper virkelig det er Irene som blir storbonde og ikke Andrea! Gleder meg til Irene og de andre jentene konfronterer Andrea med hvor lite hun gjør. Da blir det vel sipping og grining tenker jeg. Håper Andrea blir 1.kjempe. 1
tonebelinda Skrevet 29. oktober 2018 #1946 Skrevet 29. oktober 2018 15 timer siden, Mkigjen skrev: Lene har da en utrolig irriterende stemme Helt enig 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. oktober 2018 #1947 Skrevet 29. oktober 2018 På en måtte er det det samme hvem som blir storbonde, bare det ikke blir guttekamp igjen.
Hamhamham Skrevet 29. oktober 2018 #1948 Skrevet 29. oktober 2018 Synes produsentene burde ha ordnet en tvist med den eneggede tvillingbroren til Nikolai. De er såpass like at man fort kunne blitt forvirret, dersom han ikke har røpt at han er tvilling. Kunne f.eks. latt tvillingbroren spille en rolle på markedet, en uke hvor Nikolai ikke var med på markedet, for å forvirre de andre deltagerne. Eller tvillingbroren kunne kommet inn på gården og sabotert mens Nikolai hadde vært på markedet eller noe sånt. Her har man gått glipp av mye potensiell moro. Bilde av de to sammen i denne artikkelen: https://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-nikolais-tvillingdrama-hvis-ikke-noen-gjor-noe-na-kommer-han-til-a-do/70373582 3
Hamhamham Skrevet 29. oktober 2018 #1949 Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Andrea blir storbonde, og at hun gjør ekstra lite denne uka, og at det er derfor hun blir konfrontert med det. Anonymkode: a1b16...fcc Ikke helt umulig, men det ville jo vært dumskap av Irene å konfrontere storbonden i så tilfelle. En klarere søknad etter å bli førstekjempe skal man lete lenge etter. Kan ikke tro Irene kan være så dum, derfor jeg heller mot at Irene blir storbonde. Men vi får se, mange som har pekt ut seg selv til å bli førstekjempe gjennom dumskap tidligere, så er ikke utenkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1950 Skrevet 29. oktober 2018 2 timer siden, Hamhamham skrev: Synes produsentene burde ha ordnet en tvist med den eneggede tvillingbroren til Nikolai. De er såpass like at man fort kunne blitt forvirret, dersom han ikke har røpt at han er tvilling. Kunne f.eks. latt tvillingbroren spille en rolle på markedet, en uke hvor Nikolai ikke var med på markedet, for å forvirre de andre deltagerne. Eller tvillingbroren kunne kommet inn på gården og sabotert mens Nikolai hadde vært på markedet eller noe sånt. Her har man gått glipp av mye potensiell moro. Bilde av de to sammen i denne artikkelen: https://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-nikolais-tvillingdrama-hvis-ikke-noen-gjor-noe-na-kommer-han-til-a-do/70373582 En slik tvist hadde ikke akkurat passet inn på Farmen. Hadde kanskje passet på Paradise Hotel. Anonymkode: 17e86...6bb 6
Hamhamham Skrevet 29. oktober 2018 #1951 Skrevet 29. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: En slik tvist hadde ikke akkurat passet inn på Farmen. Hadde kanskje passet på Paradise Hotel. Anonymkode: 17e86...6bb Nettopp fordi det hadde vært helt uventet kunne det blitt riktig så morsomt. Et av problemene med Farmen er at det er så utrolig lite nytt fra år til år. Nå har de Torpet denne gangen, som er en nyvinning, men ellers er det ingen variasjon overhodet. Never change a winning team, kan man si, Farmen er vel den største seersuksessen til TV2 i nyere tid, men noen sprell kunne de ha funnet på. Og da sikter jeg ikke til sånt skuespill-vås som vi heldigvis har sett mindre til i år enn i tidligere sesonger. 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1952 Skrevet 29. oktober 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært det beste! Men hvordan vil det skje i praksis om enda en mann ryker ut og det kun er én mann igjen og fem damer, er han automatisk sikra finale plass da eller kan han velges som andrekjempe av en av damene gangen etter? Anonymkode: c6155...883 Han vil være sikret en plass i finaleuka, altså den siste uka. Man kan bare velge en andrekjempe av samme kjønn fram til finaleuka. I finaleuka er konkurransene lagt opp slik at det er like lett/vanskelig for begge kjønn, så der er det alle mot alle. De pleier først og ha tre forskjellige konkurranser for å kåre de tre semifinalistene, før de igjen har to konkurranser for å kåre de to finalistene, og til slutt er det finale. Hvor mange som går inn i finaleuka har variert fra år til år, alt ettersom hvor mange som har trukket seg og hvor mange utfordrere som har kommet inn. Hvis jeg husker rett, er vi i uke 6 denne uka, og finalen er i uke 10, noe som betyr at det er 4 stykker til som skal ryke før finaleuka. De blir allikevel bare 3 færre enn de er nå, siden en deltaker fra Torpet kommer inn i uke 8. Det skulle vel bety at det er 6 stykker som går inn i finaleuka, hvis jeg ikke har telt feil. Anonymkode: 1772d...972 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1953 Skrevet 29. oktober 2018 8 timer siden, Hamhamham skrev: Blir vel Irene som storbonde denne uka, da. Kjetil er med Nikolai og jobber i teaseren, og Irene tar for seg Andrea og klager over at hun ikke gjør noe. Virker merkelig om det hadde blitt slik om ikke Irene blir storbonde, men vi får se. Akkurat denne slutningen dro jeg også. Guttene hadde hverken hatt en så avslappet holdning til ukesoppdraget eller blitt valgt bort på de fysiske oppgavene hvis en mann ble storbonde. I tillegg tror jeg heller ikke Irene hadde konfrontert Andrea hvis hun ikke var storbonde. Det virket også som om Håkan likte Irene godt, han hadde mye sympati da hun ble beskyldt for sabotasje og han valgte å få besøk av henne. I tillegg virker det som Irene er en av dem som jobber best, og det er jo en annen egenskap Håkan setter pris på. Anonymkode: 1772d...972 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1954 Skrevet 29. oktober 2018 Selv om det bare blir igjen EN mannlig deltaker etter denne uken, så skal det vel komme inn noen fra "Torpet" snart. Dermed er Farmen sannsynligvis oppe i TO mannlige deltakere igjen. Dermed blir det sannsynligvis en guttekamp til før finale-uken begynner... Anonymkode: 58439...73e 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1955 Skrevet 29. oktober 2018 Synes utfordrerne skulle vært fredet fra å bli valgt til tvekamp første uken de er der. Mye mer spennende når deltakerne må velge blant de som har vært der fra start, enn noen som enda ikke har rukket å komme inn i gruppa. Anonymkode: 17e86...6bb 5
Summ Skrevet 29. oktober 2018 #1956 Skrevet 29. oktober 2018 Tror utifra praten Irene og Andrea har, om at Andrea gjør så lite, at en av de to blir storbonde 1
RødeDrage Skrevet 30. oktober 2018 #1957 Skrevet 30. oktober 2018 På 29.10.2018 den 11.01, Hamhamham skrev: Synes produsentene burde ha ordnet en tvist med den eneggede tvillingbroren til Nikolai. De er såpass like at man fort kunne blitt forvirret, dersom han ikke har røpt at han er tvilling. Kunne f.eks. latt tvillingbroren spille en rolle på markedet, en uke hvor Nikolai ikke var med på markedet, for å forvirre de andre deltagerne. Eller tvillingbroren kunne kommet inn på gården og sabotert mens Nikolai hadde vært på markedet eller noe sånt. Her har man gått glipp av mye potensiell moro. Bilde av de to sammen i denne artikkelen: https://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-nikolais-tvillingdrama-hvis-ikke-noen-gjor-noe-na-kommer-han-til-a-do/70373582 Det kunne ha blitt veldig morsomt! Som du feks skriver, noe så lite som å plassere ham på markedet. 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat denne slutningen dro jeg også. Guttene hadde hverken hatt en så avslappet holdning til ukesoppdraget eller blitt valgt bort på de fysiske oppgavene hvis en mann ble storbonde. I tillegg tror jeg heller ikke Irene hadde konfrontert Andrea hvis hun ikke var storbonde. Anonymkode: 1772d...972 Jeg og har tenkt det! Om det er Irene eller Andrea som blir storbonde er vanskelig å si, men jeg mister jo at det må ha blitt Irene, iogmed at det er hun Håkan helt klart likte best. 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes utfordrerne skulle vært fredet fra å bli valgt til tvekamp første uken de er der. Mye mer spennende når deltakerne må velge blant de som har vært der fra start, enn noen som enda ikke har rukket å komme inn i gruppa. Anonymkode: 17e86...6bb Jeg og synes det. Hadde både blitt mer spennende og mye bedre TV av det. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1958 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg gleder meg til å muligens kunne se trynet til en av guttene hvis de er alene på gården og tror de er sikret til finaleuka, og en fra Torpet kommer inn 😂 Anonymkode: a1b16...fcc 2
Ella1 Skrevet 30. oktober 2018 #1959 Skrevet 30. oktober 2018 På 29.10.2018 den 12.01, Hamhamham skrev: Synes produsentene burde ha ordnet en tvist med den eneggede tvillingbroren til Nikolai. De er såpass like at man fort kunne blitt forvirret, dersom han ikke har røpt at han er tvilling. Kunne f.eks. latt tvillingbroren spille en rolle på markedet, en uke hvor Nikolai ikke var med på markedet, for å forvirre de andre deltagerne. Eller tvillingbroren kunne kommet inn på gården og sabotert mens Nikolai hadde vært på markedet eller noe sånt. Her har man gått glipp av mye potensiell moro. Bilde av de to sammen i denne artikkelen: https://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-nikolais-tvillingdrama-hvis-ikke-noen-gjor-noe-na-kommer-han-til-a-do/70373582 De kunne skremt Dineke😂 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1960 Skrevet 30. oktober 2018 Noen som har planlagt å hoppe over disse episodene som blir sendt i begynnelsen av uken? Eller følger dere fremdeles med på absolutt alt som skjer? Dersom veldig mange seere lar være å følge med, så kan vel dette sende ett slags "signal" til TV 2. Finn på noe bedre, og langt mer spennende, ellers blir det farvel til en del TV-seere. Anonymkode: 58439...73e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå