AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1921 Skrevet 28. oktober 2018 3 minutter siden, Trulteskogen skrev: Kjetil virker ikke som en sympatisk person. Sleip som faen. Virker forresten som han er jomfru. Han er usikker og keitete rundt damene, og rødmer helt ut i øreflippene for den minste ting som har med nærkontakt med damene å gjøre. Jomfru er han sikkert ikke, han er jo 28. Han virker mer som en som aldri har vært i et seriøst forhold. Anonymkode: 1772d...972
Gjest Winza Skrevet 28. oktober 2018 #1922 Skrevet 28. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jomfru er han sikkert ikke, han er jo 28. Han virker mer som en som aldri har vært i et seriøst forhold. Anonymkode: 1772d...972 Er mange 28 åringer og folk i 30 åra som er jomfru
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1923 Skrevet 28. oktober 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Er mange 28 åringer og folk i 30 åra som er jomfru Nå er jo dette litt avsporing, men "mange" er jo relativt. Tar du vekk de som avstår fra sex av religiøse grunner, er det nok ikke veldig mange prosent av befolkningen som er jomfruer i den alderen. Langt færre enn de som ikke er det, i hvert fall, så det er litt rart å spekulere i om Kjetil er det. Anonymkode: 1772d...972 4
Mystic woman Skrevet 28. oktober 2018 #1924 Skrevet 28. oktober 2018 41 minutter siden, Winza skrev: Er mange 28 åringer og folk i 30 åra som er jomfru Det er håp for alle! 😊
Gjest Winza Skrevet 28. oktober 2018 #1925 Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Mystic woman skrev: Det er håp for alle! 😊 Hvis det blir Kjetil som Storbonde igjen så gleder jeg meg til å se reaksjonen til dem andre
Ronaldo85 Skrevet 28. oktober 2018 #1926 Skrevet 28. oktober 2018 Synd, Håkan virket som en real kar. Tok tapet med fatning, iallefall. Tror han har god sjans til å kjempe seg inn igjen via torpet. 3
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2018 #1927 Skrevet 28. oktober 2018 3 minutter siden, æøå* skrev: Synd, Håkan virket som en real kar. Tok tapet med fatning, iallefall. Tror han har god sjans til å kjempe seg inn igjen via torpet. Når kommer det noen fra Torpet egentlig og hvor mange? Kjemper de på samme måte som i Farmen? Storbonden velger 1 kjempe og 1 kjempe velger 2 kjempe osv?
Ronaldo85 Skrevet 28. oktober 2018 #1928 Skrevet 28. oktober 2018 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Når kommer det noen fra Torpet egentlig og hvor mange? Kjemper de på samme måte som i Farmen? Storbonden velger 1 kjempe og 1 kjempe velger 2 kjempe osv? Jeg har forstått det som at kun èn kommer inn, og det i uke 8. Har ikke sumo og ser torpet selv, men tror den som kommer inn på torpet etter å ha blitt slått ut i ordinære Farmen først må ut i kamp (altså Håkan denne uken), og at de resterende deltakerne må bli enige om hvem som skal ut mot den personen. Hvis jeg tar feil så får @Winza oppklare😃
Gjest Winza Skrevet 28. oktober 2018 #1929 Skrevet 28. oktober 2018 5 minutter siden, Peonjenta skrev: Når kommer det noen fra Torpet egentlig og hvor mange? Kjemper de på samme måte som i Farmen? Storbonden velger 1 kjempe og 1 kjempe velger 2 kjempe osv? Uke 8, Gaute har sagt at en får komme inn
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1930 Skrevet 28. oktober 2018 Tvekampen med Kjetil og Håkon var planlagt. Håkon ville ikke vinne den og Kjetil hadde gjort en avtale om at han skulle vinne. Samme med Torpet. Paal tapte med vilje. Arrangert. Anonymkode: cb965...131
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1931 Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tvekampen med Kjetil og Håkon var planlagt. Håkon ville ikke vinne den og Kjetil hadde gjort en avtale om at han skulle vinne. Samme med Torpet. Paal tapte med vilje. Arrangert. Anonymkode: cb965...131 Håkan skulle det stå. Autokorrekt😡 Anonymkode: cb965...131
Gjest Winza Skrevet 28. oktober 2018 #1932 Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tvekampen med Kjetil og Håkon var planlagt. Håkon ville ikke vinne den og Kjetil hadde gjort en avtale om at han skulle vinne. Samme med Torpet. Paal tapte med vilje. Arrangert. Anonymkode: cb965...131 Link?
RødeDrage Skrevet 29. oktober 2018 #1933 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg tror ikke Håkan tapte med vilje, men jeg tror han skjønte fort at her kommer han til å slite, så han ga nok litt opp. Spent på om han holder seg til avtalen om å gjøre Kjetil til storbonde. Om Kjetil blir storbonde så tror jeg ikke de andre lar ukesoppdraget gå bra, men da blir det i det minste en jentekamp. Jeg mistenker likevel at Håkan valgte Andrea som storbonde bare på faen, for å se hvordan det går og lage litt helvete. Jeg er jævlig glad Kjetil gjemte den leverposteien, og skjønner at han ikke vil si noe om det, da ber han jo bare om å bli satt i ny tvekamp. Nå ser det i alle fall ut som det endelig blir litt drama på gården! Blir en spennende uke nå!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1934 Skrevet 29. oktober 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tvekampen med Kjetil og Håkon var planlagt. Håkon ville ikke vinne den og Kjetil hadde gjort en avtale om at han skulle vinne. Samme med Torpet. Paal tapte med vilje. Arrangert. Anonymkode: cb965...131 Hvordan kan du påstå det? Anonymkode: 1a0c3...aca 1
RødeDrage Skrevet 29. oktober 2018 #1935 Skrevet 29. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du påstå det? Anonymkode: 1a0c3...aca https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Ond25V/haakan-pettersson-raser-etter-farmen-oppholdet-det-var-galskap-hele-dritten?utm_content=row-2&utm_source=vgfront Kom akkurat over denne. Det var kjipt. Men skjønner det. Håkan virker ikke som typen som liker å være med på reality-tv, på tross av at nettopp sånne som han lager veldig bra TV.
RødeDrage Skrevet 29. oktober 2018 #1936 Skrevet 29. oktober 2018 Leser litt VG-intervjuer og kom over dette om Håkan: "Tidligere har han jobbet som massør, og på gården skal han blant annet ha vært åpen om at han har drevet med brasiliansk voksing." Jeg må bare si at jeg tror jeg hadde vært temmelig skeptisk om jeg dukka opp på en skjønnhetsklinikk og fikk beskjed om at han der skulle vokse meg nedentil Kilde: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/vm2k2B/farmen-utfordrer-haakan-pettersson-presset-tv-2-til-saeravtale-mulig-de-oppfattet-det-som-en-trussel 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1937 Skrevet 29. oktober 2018 3 timer siden, Winza skrev: Nå blir vel Irene storbonde og velger Kjetil som førstekjempe 🙄 Det hadde vært det beste! Men hvordan vil det skje i praksis om enda en mann ryker ut og det kun er én mann igjen og fem damer, er han automatisk sikra finale plass da eller kan han velges som andrekjempe av en av damene gangen etter? Anonymkode: c6155...883
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #1938 Skrevet 29. oktober 2018 6 timer siden, RødeDrage skrev: Leser litt VG-intervjuer og kom over dette om Håkan: "Tidligere har han jobbet som massør, og på gården skal han blant annet ha vært åpen om at han har drevet med brasiliansk voksing." Jeg må bare si at jeg tror jeg hadde vært temmelig skeptisk om jeg dukka opp på en skjønnhetsklinikk og fikk beskjed om at han der skulle vokse meg nedentil Kilde: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/vm2k2B/farmen-utfordrer-haakan-pettersson-presset-tv-2-til-saeravtale-mulig-de-oppfattet-det-som-en-trussel Han ble jo med på torpet så virker ikke akkurat som at han ville hjem
Måbarefåsiat... Skrevet 29. oktober 2018 #1939 Skrevet 29. oktober 2018 4 minutter siden, Winza said: Han ble jo med på torpet så virker ikke akkurat som at han ville hjem Men likevel står han i avisen i dag og sutrer om det. Hadde slått Kjetil om han hadde gått inn for det osv. Tulling. 2
Hamhamham Skrevet 29. oktober 2018 #1940 Skrevet 29. oktober 2018 Blir vel Irene som storbonde denne uka, da. Kjetil er med Nikolai og jobber i teaseren, og Irene tar for seg Andrea og klager over at hun ikke gjør noe. Virker merkelig om det hadde blitt slik om ikke Irene blir storbonde, men vi får se. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå