Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem tror dere ryker i dag? Håper Kjetil går videre. Eneste verdige vinneren av Farmen. 

Anonymkode: c7a37...ee9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere ryker i dag? Håper Kjetil går videre. Eneste verdige vinneren av Farmen. 

Anonymkode: c7a37...ee9

Håper Håkan vinner fordi han har en slik unik personlighet, slike folk skaper god underholdning

Skrevet

Jeg har egentlig heiet på Kjetil hele tiden, men håper faktisk Håkan vinner fordi han som han selv sier har et helvetes temperament og kan lage liv på gården. Jeg syns årets sesong har vært ganske kjedelig til nå, på tide med litt action! 

• Liker 6
Skrevet

Ifølge TV-oversikten i avisen, så skal kveldens episode være nummer TJUE av totalt 44 tror jeg det stod. 

Altså 24 episoder igjen. Hvis det er tre eller fire episoder hver uke, så er det vel SEKS uker igjen. 

Anonymkode: 58439...73e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge TV-oversikten i avisen, så skal kveldens episode være nummer TJUE av totalt 44 tror jeg det stod. 

Altså 24 episoder igjen. Hvis det er tre eller fire episoder hver uke, så er det vel SEKS uker igjen. 

Anonymkode: 58439...73e

Det går 3 episoder i uken men andre del av søndags episoden regnes som en episode så da bllr det 44 istedenfor 33, jentene har sluppet å måtte pakke sekkene sine i første halvdel av farmen, helt utrolig..

Skrevet
3 timer siden, Salka skrev:

Jeg har egentlig heiet på Kjetil hele tiden, men håper faktisk Håkan vinner fordi han som han selv sier har et helvetes temperament og kan lage liv på gården. Jeg syns årets sesong har vært ganske kjedelig til nå, på tide med litt action! 

Sånn har jeg det og! Vil egentlig ikke at Kjetil skal dra, fordi han er en verdig vinner, men Håkan er for kul til å reise allerede, så skal bli en spennende tvekamp i kveld. 

.. på den annen side.. Håkan på Torpet kunne blitt utrolig morsomt. 

Skrevet (endret)

Spent på sutringen til Nikolai i kveldens episode etter Kjetils sabotering. Nikolai burde være smart nok til å skjønne at det ikke er i de andres interesse at han får seg nok en finalekniv. Men selvinnsikten er ikke den sterke siden til Farmen-deltakere, det har vi jo sett mange eksempler på de siste årene. At Nikolai mangler selvinnsikt vet vi etter som han som storbonde to ganger har valgt guttekamp, og likevel uttalt seg kritisk om at det hele tiden er guttekamper. 

Endret av Hamhamham
  • Liker 1
Skrevet

Er glad Kjetil gjemte det, Nikolai fortjener ikke en finalekniv

Skrevet

Lene har da en utrolig irriterende stemme

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Lene har da en utrolig irriterende stemme

Hvordan? Jeg synes den er fin jeg :)

Skrevet

Har likt Kjetil tidligere, og har faktisk håpet at han skulle vinne.  Men når han saboterer,  mistet jeg all respekt for ham.  Ingen fortjener å vinne med skitne triks.  Håper han går ut i kveld. 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Winza said:

Hvordan? Jeg synes den er fin jeg :)

Snakker sånn langt bak i halsen, litt som en potet i halsen. Må harke hver gang hu snakker 🙂

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, tirben skrev:

Har likt Kjetil tidligere, og har faktisk håpet at han skulle vinne.  Men når han saboterer,  mistet jeg all respekt for ham.  Ingen fortjener å vinne med skitne triks.  Håper han går ut i kveld. 

Nikolai fortjente ikke kniven 

Skrevet
Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Snakker sånn langt bak i halsen, litt som en potet i halsen. Må harke hver gang hu snakker 🙂

Spiller vel ikke så stor rolle? :) Kan hende hun har sår i halsen

Så tåpelig Nikolai er...

Skrevet
1 minutt siden, Winza said:

Spiller vel ikke så stor rolle?

Det har jeg ikke sagt heller, mer som en betraktning!

Skrevet

Hadde blitt dritsur hadde jeg vært Irene. Hun har jobbet på og får skylda når noe forsvinner.

Anonymkode: 2353e...3db

• Liker 10
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Winza skrev:

Nikolai fortjente ikke kniven 

Han fortjente den like bra som andre! Han har jobbet bra og vært en flink storbonde. 

Endret av tirben
  • Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, tirben skrev:

Han fortjente dem like bra som andre! Han har jobbet bra og vært en flink storbonde. 

:skratte:

Skrevet

Håkan er en smart mann!

Anonymkode: 2353e...3db

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...