Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det virker iallefall som TV 2 endelig har innsett hvor gørr kjedelig historien om "de hemmelige kjærestene" egentlig er.

I tidligere episoder fikk de en alt for stor andel av sendetiden. Hadde all tiden med de to blitt fjernet fra de første episodene, så ville det ikke blitt mange minutter igjen av disse episodene.  

Anonymkode: 58439...73e

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er, som resten av dere, drit lei dette guttekamp-opplegget de holder på med. Det er så jævlig teit. Sier meg enig med Winza, skulle ønske utfordrere var immune første uka, for i alle fall å gi dem litt tid til å lage helvete. 

Synd at Anneli ble dårlig og måtte reise, hun andre (hva enn hun heter) virker så utrolig døll i forhold. Ble glad for at de i det minste valgte Håkan, som har masse personlighet og veit hva han driver med, men hva gjør vi så? Joda, sender ham i tvekamp. 
Selv jeg som var skikkelig farmen-frelst for noen uker siden begynner å miste interressen alvorlig nå.  🙄

Er også lei av Andre og kjæresteparet, synes godt de kan ryke i de to neste tvekampene (typ, 2 av 3 jenter), hadde vært morsomt å se Tonje og Lene i tvekamp mot hverandre. Det kunne blitt spennende. 

• Liker 5
Skrevet
30 minutter siden, RødeDrage skrev:

Er, som resten av dere, drit lei dette guttekamp-opplegget de holder på med. Det er så jævlig teit. Sier meg enig med Winza, skulle ønske utfordrere var immune første uka, for i alle fall å gi dem litt tid til å lage helvete. 

Synd at Anneli ble dårlig og måtte reise, hun andre (hva enn hun heter) virker så utrolig døll i forhold. Ble glad for at de i det minste valgte Håkan, som har masse personlighet og veit hva han driver med, men hva gjør vi så? Joda, sender ham i tvekamp. 
Selv jeg som var skikkelig farmen-frelst for noen uker siden begynner å miste interressen alvorlig nå.  🙄

Er også lei av Andre og kjæresteparet, synes godt de kan ryke i de to neste tvekampene (typ, 2 av 3 jenter), hadde vært morsomt å se Tonje og Lene i tvekamp mot hverandre. Det kunne blitt spennende. 

Å se Tonje og Lene sammen i tvekamp, kommer jo aldri til å skje med mindre noe skjer og de planlegger det.. 

Hvis vi noengang ser de mot hverandre, blir det nok i finale-tiden.

• Liker 2
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Summ skrev:

Å se Tonje og Lene sammen i tvekamp, kommer jo aldri til å skje med mindre noe skjer og de planlegger det.. 

Hvis vi noengang ser de mot hverandre, blir det nok i finale-tiden.

Det kan godt skje hvis det bare blir jentekamp framover

Spoiler

Hva er sjansene til Håkan i tautrekking egentlig? Har ikke mye troa på at han vinner 😕

Endret av Winza
Skrevet
18 minutter siden, Winza skrev:

Det kan godt skje hvis det bare blir jentekamp framover

Vis skjult innhold

Hva er sjansene til Håkan i tautrekking egentlig? Har ikke mye troa på at han vinner 😕

Nå ser ikke jeg den skjult innhold delen din, jeg vil ikke bli spoilet. Men ja, hvis de er de siste jentene, har de jo ikke noe valg.

Skrevet

Drittlei guttekamper nå, men noe jeg er enda mer lei er den forbanna whininga til guttene at det ALDRI er jentekamp når de selv er årsaken til at det ikke er det. Hold heller kjeft om at det er påtide med jentekamp når man velger helt motsatt. Blir så forbanna ass

• Liker 13
Skrevet
58 minutter siden, nirvania skrev:

Drittlei guttekamper nå, men noe jeg er enda mer lei er den forbanna whininga til guttene at det ALDRI er jentekamp når de selv er årsaken til at det ikke er det. Hold heller kjeft om at det er påtide med jentekamp når man velger helt motsatt. Blir så forbanna ass

Enig, bare klagende mammagutter som har hatt flere muligheter til å få jentekamper. 

Skrevet
23 timer siden, nirvania skrev:

Jepp, spesielt denne Nikolai. Det er jo ene og alene han som har skylden for dette, siden han som første mannlige storbonde valgte Charlie til førstekjempe i uke 2.

• Liker 3
Skrevet

Kjetil fikk bestemme hvem av utfordrerne som fikk bli, og jeg tror kanskje han fikk bestemme at han skulle være andrekjempe også. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hamhamham skrev:

Jepp, spesielt denne Nikolai. Det er jo ene og alene han som har skylden for dette, siden han som første mannlige storbonde valgte Charlie til førstekjempe i uke 2.

Det var da ikke Nicolay sin feil at Kjetil ikke valgte jentekamp! Han lovte jo han som gikk ut å velge jentekamp hvis han ble storbonde..

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 timer siden, Summ skrev:

Det var da ikke Nicolay sin feil at Kjetil ikke valgte jentekamp! Han lovte jo han som gikk ut å velge jentekamp hvis han ble storbonde..

Les innlegget mitt en gang til. Første uka ble det guttekamp, ok, det var ei jente som var storbonde. Da Nikolai var storbonde andre uka, så kunne han valgt jentekamp. Men det gjorde han ikke. Han valgte visst Charlie. Og dermed var spillet og guttekamp-rekka i gang. Da er det ironisk at Nikolai senere klager over at det ikke har vært jentekamp, siden det var nettopp han som la grunnlaget for at det har blitt slik. At han på ny velger guttekamp i sin andre uke som storbonde gjør det ikke noe mindre ironisk, men det var ikke det som var temaet her.

Endret av Hamhamham
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Er vel ikke noe særlig dramatisk i denne Farmen-sesongen iallefall... 

Endret av lillesky
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, Hamhamham skrev:

Les innlegget mitt en gang til. Første uka ble det guttekamp, ok, det var ei jente som var storbonde. Da Nikolai var storbonde andre uka, så kunne han valgt jentekamp. Men det gjorde han ikke. Han valgte visst Charlie. Og dermed var spillet og guttekamp-rekka i gang. Da er det ironisk at Nikolai senere klager over at det ikke har vært jentekamp, siden det var nettopp han som la grunnlaget for at det har blitt slik. At han på ny velger guttekamp i sin andre uke som storbonde gjør det ikke noe mindre ironisk, men det var ikke det som var temaet her.

Du skrev at det ene og alene var Nicolay sin feil fordi han valgte Charlie? Altså de andre trengte vel ikke å fortsette å velge guttekamper selvom han valgte guttekamp en gang?

Skrevet (endret)
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke noe særlig dramatisk i denne Farmen-sesongen iallefall... 

Glad vi har torpet, bare synd ikke alle får sett på det

Endret av Winza
Skrevet
19 minutter siden, Summ skrev:

Du skrev at det ene og alene var Nicolay sin feil fordi han valgte Charlie? Altså de andre trengte vel ikke å fortsette å velge guttekamper selvom han valgte guttekamp en gang?

At jentene velger guttekamp er som del av en klar plan. Det har vært tre uker med guttestorbonde, to av dem med Nikolai, hvor han altså har valgt guttekamp begge ganger. Da Kjetil var storbonde kunne han selvsagt gått for jentekamp, men når det er så få gutter igjen tenker man taktisk at det er lurt å prøve å stå igjen som den siste gutten. Det er egentlig bare ett valg som fremstår som svært utaktisk med tanke på gutt-/jentekamp, nemlig Nikolais valg av Charlie, som han ble manipulert til av Andrea. Derfor som sagt ironisk at Nikolai klager over at det er guttekamp hele tiden, når det er hans ansvar at det har blitt slik.

• Liker 1
Skrevet

Er du mann eller dame @Winza

Jeg er bare nysgjerrig og synes du er veldig hyggelig å ha på forumet 😊

Anonymkode: ab47d...f58

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller dame @Winza

Jeg er bare nysgjerrig og synes du er veldig hyggelig å ha på forumet 😊

Anonymkode: ab47d...f58

Mann og tusen takk 😄

Endret av Winza
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

• Liker 1
Skrevet

Farmen er blitt gørr kjedelig. Ikke sulter de, men sutrer gjør de. Måtte kjøpe sumo å se på Torpet, mye gøyere. 

Håper noen derfra kommer å vasker mammagutten Nikolai og sender han hjem. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Kikker said:

Farmen er blitt gørr kjedelig. Ikke sulter de, men sutrer gjør de. Måtte kjøpe sumo å se på Torpet, mye gøyere. 

Håper noen derfra kommer å vasker mammagutten Nikolai og sender han hjem. 

Hva mener du med vasker?

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...