AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1781 Skrevet 24. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er Håkon svensk? Anonymkode: 17e86...6bb Autocorrect, mente Håkan. Anonymkode: 17e86...6bb
Apis Skrevet 24. oktober 2018 #1782 Skrevet 24. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Autocorrect, mente Håkan. Anonymkode: 17e86...6bb Høres Svorsk ut, lever nok i grensetraktene
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1783 Skrevet 24. oktober 2018 Håkan har bodd i Norge i 32 år Anonymkode: 40719...818
Gjest Winza Skrevet 24. oktober 2018 #1784 Skrevet 24. oktober 2018 Der klarte de å spoile søndagens tvekamp gren.. Er så skuffa over Nikolai, kan ikke fatte at alle damene har seilt igjennom første halvdel av farmen uten å være i fare... Hvis Håkon taper, overlever på torpet til uke 8 så gleder jeg meg veldig til å se reaksjonen til dem andre når Håkon plutselig kommer valsende inn på farmen gården bare få uker etter de fikk han ut
Gjest Winza Skrevet 24. oktober 2018 #1785 Skrevet 24. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var ikke den delen av kommentaren som var uklar. Winza skrev jo at utfordrerne burde være immune første uka som på Torpet- men de er jo ikke immune første uka på Torpet. De er derimot immune i én uke fra de har vunnet en tvekamp. Jeg lurte derfor på om det var snakk om at Torpet-deltakeren som kommer inn på Farmen skal være immun første uka. Anonymkode: 1772d...972 Mente at de burde være immune den første uken, slik at Håkon ville vært trygg denne uken
Summ Skrevet 24. oktober 2018 #1786 Skrevet 24. oktober 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Der klarte de å spoile søndagens tvekamp gren.. Er så skuffa over Nikolai, kan ikke fatte at alle damene har seilt igjennom første halvdel av farmen uten å være i fare... Hvis Håkon taper, overlever på torpet til uke 8 så gleder jeg meg veldig til å se reaksjonen til dem andre når Håkon plutselig kommer valsende inn på farmen gården bare få uker etter de fikk han ut Jeg vil ikke vite hva slags gren! Men hvilken måte spoilet de det på? 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1787 Skrevet 24. oktober 2018 5 minutter siden, Winza skrev: Mente at de burde være immune den første uken, slik at Håkon ville vært trygg denne uken Han heter Håkan. Anonymkode: 17e86...6bb 5
Gjest Winza Skrevet 24. oktober 2018 #1788 Skrevet 24. oktober 2018 (endret) 2 minutter siden, Summ skrev: Jeg vil ikke vite hva slags gren! Men hvilken måte spoilet de det på? Føler dette blir spoiler uansett så legger til spoilertagg bare i tilfelle Spoiler Måten Kjetil sto på, bøyd bakover, er bare en gren som det får meg til å tenke på Endret 24. oktober 2018 av Winza
Gjest Winza Skrevet 24. oktober 2018 #1789 Skrevet 24. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han heter Håkan. Anonymkode: 17e86...6bb Ok
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1790 Skrevet 24. oktober 2018 7 minutter siden, Winza skrev: Der klarte de å spoile søndagens tvekamp gren.. Er så skuffa over Nikolai, kan ikke fatte at alle damene har seilt igjennom første halvdel av farmen uten å være i fare... Hvis Håkon taper, overlever på torpet til uke 8 så gleder jeg meg veldig til å se reaksjonen til dem andre når Håkon plutselig kommer valsende inn på farmen gården bare få uker etter de fikk han ut Kan du skrive hva det var i spoiler? Årh aner ikke hvorfor jeg vil spoile for meg selv 😂🤪 blir bare så nysgjerrig Anonymkode: 55139...e3a
Gjest Winza Skrevet 24. oktober 2018 #1791 Skrevet 24. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du skrive hva det var i spoiler? Årh aner ikke hvorfor jeg vil spoile for meg selv 😂🤪 blir bare så nysgjerrig Anonymkode: 55139...e3a Spoiler Tautrekking, er ikke 100% men måten Kjetil står på idet tvekampen skal til å starte tyder på at det blir tautrekking
Gjest Winza Skrevet 24. oktober 2018 #1792 Skrevet 24. oktober 2018 Fy som jeg lo når de skremte Dineke
Gjest Winza Skrevet 24. oktober 2018 #1793 Skrevet 24. oktober 2018 Håper ukesoppdraget ikke går igjennom
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1794 Skrevet 25. oktober 2018 11 timer siden, Mkigjen skrev: Ikke fake, men sterkt overdramatisert og usant, hun hadde aldri anafylaktisk sjokk, og å fremstille det på den måten blir bare tull Hun hadde en alvorlig og sann reaksjon. Du tror hun faket og overdramatiserte for å komme i avisa og gå glipp av drømmen sin om å delta på farmen eller hva? 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fint at de trøstet henne og fikk vondt av henne liksom, men syngingen og gråtinga ble litt vel mye.. Anonymkode: 55139...e3a Kleint utenfra, men hjelpende og potensielt livsreddende i den situasjonen. Når kroppen reagerer med en så kraftig gift reaksjon skrur også angstsenteret seg på, vi så hun fikk frysninger/kaldsvette, måtte streve og konsentrere seg om å klare å trekke inn luft, og holdt på å miste bevisstheten. Har hatt samme type anfall og synging er faktisk nødvendig beroliggende og gjør at man klarer å holde seg tilstede og bevisst, i motsetning til snakking som bare påvirker mer stressende for kroppen. Skikkelig kjipt for henne at dette skulle skje, og ja når kroppen slår på alle alarmsenterne på den måten kan man være syk i flere måneder etterpå. Hun burde fått en form for ettersyn av lege på tv2s regning, og om hun hadde behov for å gå til psykolog for å ha "driti seg ut", ikke i ordets rette forstand men klart at det kan føles forferdelig flaut og traumatisk at hele Norge ser en på sitt mest sårbare og værste på den måten der, når sykdomssymptomer oftest er noe som er veldig privat, skammelig og som vi ser i denne tråden også tabu , så burde hun ha fått tilbud om det også. Det hadde kosta tv2 én telefon å ringe å spørre uka etter om hvordan det gikk og om det var noe de kunne stille opp med. Anonymkode: c6155...883 8
Apis Skrevet 25. oktober 2018 #1795 Skrevet 25. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun hadde en alvorlig og sann reaksjon. Du tror hun faket og overdramatiserte for å komme i avisa og gå glipp av drømmen sin om å delta på farmen eller hva? Anonymkode: c6155...883 Hadde faktisk sansen for dama, synd vi ikke fikk bli mer kjent med henne, selvsagt en helt legit reaksjon og håper alt går bra med henne nå 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1796 Skrevet 25. oktober 2018 10 timer siden, nutella skrev: Han der Håkan, føler jeg har sett han før en gang?? Prøvde å google men fant ikke så mye. Noen som vet om han har vært på tv før? Lothepus wannabe! Tragisk type. Anonymkode: 5b00d...492 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1797 Skrevet 25. oktober 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lothepus wannabe! Tragisk type. Anonymkode: 5b00d...492 🤦♂️ Anonymkode: 4d854...bc7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1798 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg også syns det er meget spesielt med den reaksjonen til Anneli. Min samboer og min bestevenninne har cøliaki, og jeg har aldri sett en sånn reaksjon før. Samboeren min har drukket en hel halvliter med vanlig øl før han innså at det ikke var den glutenfrie typen. Han ble bare litt ekstra dårlig i magen dagen etterpå og satt fem minutter på toalettet. Venninnen min er veldig sensitiv, og blir så dårlig i magen når hun har fått i seg gluten at hun ikke kan gå på jobb dagen etterpå, men ingen av dem har noen gang vært såpass nær døden etter en pølse med spor av gluten i. Og hun fortalte TV2 at hun var dårlig i to måneder etterpå? Det er jo helt ekstremt. Jeg tror ikke hun faket det med vilje, men både jeg og samboeren min mistenker at hun er en litt sånn "dramatisk type". Jeg kjenner flere sånne, som er overdrevet paranoide og overreagerer (gjerne uten å være klar over det selv). Folk med cøliaki er gjerne typen til å være slik også. Bare sjekk ut cøliaki-gruppene på Facebook, folk må jo bli henta i ambulanse hvis de går forbi brødmaskinen i butikken. Og det er butikkens feil at de fikk diaré, fordi brødmaskinen stod en meter unna varen de skulle ha. Har sett folk si at de har cøliaki og reagerer på "glutenstøv" i den avdelinga. Bare tull, da har de i såfall noe allergi i tillegg. At de kan gå ut av huset i det hele tatt forundrer meg av og til 😄 Anonymkode: 00281...e1d 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1799 Skrevet 25. oktober 2018 Hun Andrea... gjør hun noe i det hele tatt på gården? Anonymkode: 044ff...a49 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1800 Skrevet 25. oktober 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun Andrea... gjør hun noe i det hele tatt på gården? Anonymkode: 044ff...a49 Nei. Bare poserer, soler seg og koser mrd dyrene. Anonymkode: b614d...6a2 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå