Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet
På 25.9.2018 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Altså, når man er så ekstremt opptatt av hygiene som han ene typen, hvorfor i allverden melder han seg på Farmen😂😂😂 Stakkars mann, så flaut

Anonymkode: af513...8d3

Han trodde han meldte seg på Paradise hotell..

Videoannonse
Annonse
Gjest Lexie Grey
Skrevet
26 minutter siden, Winza skrev:

Eller hun trodde at hun skulle være med på hver gang vi blogges

🤣🤣

Skrevet
6 minutter siden, Keikolina skrev:

Han trodde han meldte seg på Paradise hotell..

Eller en norsk versjon av Ekstrem Rengjøring

Skrevet

Men en veggis som ikke vil ha kjøtt, men vil ha fisk?? Hmm rart. Camilla fra i fjor var å veggis, men husker ikke hun sutret over maten.

Har ikke funnet meg noen favoritt enda, men hun Irene, var hun med på Big Brother 06?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Darkrose skrev:

Men en veggis som ikke vil ha kjøtt, men vil ha fisk?? Hmm rart. Camilla fra i fjor var å veggis, men husker ikke hun sutret over maten.

Har ikke funnet meg noen favoritt enda, men hun Irene, var hun med på Big Brother 06?

https://www.adressa.no/kultur/tv/article639430.ece

Skrevet

Andrea er en flott dame.

Anonymkode: 27eef...a17

Skrevet
14 minutter siden, Darkrose skrev:

Var det jeg trodde :)

Hun var nesten bare ungdommen da :) 

Skrevet

Jeg leste bloggen til Andrea tidligere, og må si at jeg er overrasket over hvor annerledes ansiktet hennes ser ut "i virkeligheten" en på bloggbildene. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 1
Skrevet

Noen der inne som er flinke til å lage mat?

Skrevet
4 timer siden, Darkrose skrev:

Camilla sutret over alt mulig annet🤣

Anonymkode: a924f...ec6

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Mkigjen skrev:

Det er en kokk med på årets lag :)

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Mkigjen skrev:

Vidar er kjøkkensjef. Men valgte å si han var nattevakt tror jeg det var. 

Anonymkode: 89001...c1f

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Camilla sutret over alt mulig annet🤣

Sant :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har på følelsen at hun Andrea kommer til å trekke seg. Når du ikke har vært der inne én uke en gang, og begynner å klage på maten :P Jeg tror heller ikke man merker energitap SÅ fort. Jeg mener, hun spiser jo. Det hadde vært noe annet hvis hun ikke fikk i seg noe som helst næring, men næring har hun da fått.  Nei, jeg kjenner jeg blir litt oppgitt over den sytinga. Det er farmen, kampen for tilværelsen - ikke Paradise Hotel. 

Anonymkode: e0717...55e

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har på følelsen at hun Andrea kommer til å trekke seg. Når du ikke har vært der inne én uke en gang, og begynner å klage på maten :P Jeg tror heller ikke man merker energitap SÅ fort. Jeg mener, hun spiser jo. Det hadde vært noe annet hvis hun ikke fikk i seg noe som helst næring, men næring har hun da fått.  Nei, jeg kjenner jeg blir litt oppgitt over den sytinga. Det er farmen, kampen for tilværelsen - ikke Paradise Hotel. 

Hun droppet jo ut av vidergående og har siden da levd  kun på bloggen. Så ikke rart hun plutselig får seg et sjokk når hun får en hverdag som plutselig er fysisk krevende😅

Anonymkode: cb175...dae

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg og. Makan til syting, grining og klaging. :rolleyes: Irriterer meg at hun kaller seg vegetarianer når hun ikke er det. Hun er pescetarianer. Hun hadde nok passet bedre på paradise eller noe liknende. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg er så lei de som skryter av å være vegetarianer, men så spiser de fisk. Da er du ikke vegetarianer!! Vedder på hun trekker seg eller taper en kamp med vilje 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...