Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg syntes ble kleint og litt overdrevet da hun Anneli ble så dårlig var da hun Karianne begynte å synge for henne, og Sølvi satt og gråt og fortalte om hvor «trist og urettferdig» det var, «den kjekke jenta» osv.. Fint at de trøstet henne og fikk vondt av henne liksom, men syngingen og gråtinga ble litt vel mye..

Anonymkode: 55139...e3a

Den synginga var bare klein....huff!

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, Peonjenta skrev:

Den synginga var bare klein....huff!

Minnet meg bare om Siri fra Jul i Blodfjell 😂😂😂

Anonymkode: b4792...ff2

• Liker 2
Skrevet

Han der Håkan, føler jeg har sett han før en gang?? Prøvde å google men fant ikke så mye. Noen som vet om han har vært på tv før? 

Skrevet

Hadde nok valgt Thomas videre

• Liker 1
Skrevet

Nikolai er moden, i motsetning til mange av de andre.

• Liker 3
Skrevet

Hun der Dineke? er en deilig milf.

Anonymkode: 14308...0a3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg syntes ble kleint og litt overdrevet da hun Anneli ble så dårlig var da hun Karianne begynte å synge for henne, og Sølvi satt og gråt og fortalte om hvor «trist og urettferdig» det var, «den kjekke jenta» osv.. Fint at de trøstet henne og fikk vondt av henne liksom, men syngingen og gråtinga ble litt vel mye..

Anonymkode: 55139...e3a

Hadde jo tross alt kjent henne i 20 min. også er hun fra nabobygda bare 40 mil,eller et par steinkast unna som de sier i Finnmark

• Liker 6
Skrevet

HVORFOR blir det aldri jentekamp? Sykt irriterende. Noen folk er bare helt blåst.

Anonymkode: 2dee4...f5c

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor er jeg ikke overrasket? :rolleyes: 

Skrevet

Heh, kan utfordrer havne i tvekamp sammen uken dem kommer? Så idiotisk...

Skrevet

Skjønner faktisk Nikolai som valgte guttekamp

• Liker 2
Skrevet

Syns det er spesielt at farmen lar de nye deltakerne kunne bli valgt i første uke. Virker som farmen ville ha en guttekamp. Må innrømme jeg begynner å bli lei av guttekamp gang på gang. Men jentene tror at de har overtaket. Er de virkelig så dumme? Blir jo vare jentekamp på jentekamp fremover. 

Anonymkode: e1cd4...4b8

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Mkigjen skrev:

Skjønner faktisk Nikolai som valgte guttekamp

Nemlig. Jeg kan ikke se at det er noen potensielle vinnere blant jentene.

• Liker 3
Skrevet

Bare ikke bloggeren vinner er jeg fornøyd. Hun gjør jo ikke en dritt. 

Anonymkode: b614d...6a2

• Liker 4
Skrevet

Skjønner valget om guttekamp, men tror ikke Nicolay kommer langt i finaleuke med de damene der, de begynner å bli ganske sterke og flinke! 

Men hvis de fortsetter å sabotere ukesoppdraget, så blir de jo bare sultne og svake. De ødela mat! Hvorfor spiste de det ikke??

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror han mente at det bør være slik at utfordrerne som er der inne nå skal være immune første uka de er der (dvs. denne uka).

Anonymkode: 17e86...6bb

Ja, det var ikke den delen av kommentaren som var uklar. Winza skrev jo at utfordrerne burde være immune første uka som på Torpet- men de er jo ikke immune første uka på Torpet. De er derimot immune i én uke fra de har vunnet en tvekamp. Jeg lurte derfor på om det var snakk om at Torpet-deltakeren som kommer inn på Farmen skal være immun første uka.

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, Winza skrev:

Heh, kan utfordrer havne i tvekamp sammen uken dem kommer? Så idiotisk...

Jada, sånn har det vært i minst 10 år. Den første gangen det var utfordrere,(husker ikke om dette var allerede i sesong 1) var de immune første uka, men så vidt jeg husker, var det slik i max to sesonger. 

Anonymkode: 1772d...972

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ikke bloggeren vinner er jeg fornøyd. Hun gjør jo ikke en dritt. 

Anonymkode: b614d...6a2

Hun har neppe kunnskaper til å kunne vinne. Er nok det svakeste kortet på Farmen.

Men husk på at vi bare ser en brøkdel av det som faktisk skjer der inne. Hun gjør nok mer enn vi ser.

• Liker 3
Skrevet

Er Håkon svensk?

Anonymkode: 17e86...6bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...