Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta said:

fire nye som kommer nå vært med før??

Lurer på hva som skjer med ho Anneli. Ser jo nesten ut som ho besvimer elns

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TV 2 har iallefall promotert temmelig kraftig med at det skal bli fullstendig katastrofe i kveldens episode, og det skal bli nødvendig med ambulanse der. 

Men de forsøkte jo å hause opp den forrige "katastrofen" der også, angående det som skjedde på en åker eller hva det nå var. 

Anonymkode: 58439...73e

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du egentlig å følge med på dette da? 

Anonymkode: 58439...73e

Tvangshandling. Sånn er det for meg ihvertfall 😅Jeg synes også denne sesongen er dørgende kjedelig så langt. 

• Liker 6
Skrevet

Får håpe noen av de nye kan noe da

Skrevet

Skjønte ikke hvorfor Anneli ble så dårlig? Hun hadde glutenallergi, noe hun også fortalte til gruppen. Fikk hun tilfeldigvis i seg litt gluten, og dermed en alvorlig allergisk reaksjon?

Anonymkode: cd8fc...738

• Liker 2
Skrevet

Og nå får vi litt sang  🙂

Skrevet
Akkurat nå, Happy-Face skrev:

Temmelig kjedelig så langt. Godt med mat, nesten ikke noe ordentlig krangel / dramatikk, og ikke noe sabotasje.

Men tv2 håper vel på langt mer spennende saker, med ett par nye deltakere.

Godt med mat? De har jo hatt to uker med kun grøt og poteter... De er bare flinke til å holde seg positive. 

Skrevet

var jo ikke så dramatisk da

Skrevet
4 minutter siden, Winza said:

åkon høres jo prikk lik ut Lothepus O.o

Han snakker jo svensk da

Skrevet
Akkurat nå, Mkigjen skrev:

var jo ikke så dramatisk da

Du har tydeligvis aldri hatt allergisk sjokk.

Anonymkode: a4049...d75

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har tydeligvis aldri hatt allergisk sjokk.

Og du vet tydligvis ikke hva Cøliaki er...

• Liker 4
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke hvorfor Anneli ble så dårlig? Hun hadde glutenallergi, noe hun også fortalte til gruppen. Fikk hun tilfeldigvis i seg litt gluten, og dermed en alvorlig allergisk reaksjon?

Anonymkode: cd8fc...738

Hvis man har kraftig cøliaki kan man bli så dårlig bare av spor av gluten. Hun må være fryktelig hardt rammet, stakkar. :( Jeg fikk så vondt av henne. Jeg har hveteglutenallergi selv, men ikke cøliaki. Får jeg i meg hvetegluten får jeg ekstremt vondt og kramper i magen, men ikke på langt nær så ille som henne. Stakkars dame. Hun virket så hyggelig. 

Endret av Salka
  • Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Og du vet tydligvis ikke hva Cøliaki er...

Jo allergi mot hvete.

Anonymkode: a4049...d75

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jo allergi mot hvete.

Right!

• Liker 1
Skrevet

Er det kun en av utfordrende som blir værende? Ikke så vanskelig å vite en av de, mtp hvem jeg så da han skulle velge førstekjempe. 

Anonymkode: 66317...02b

Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Hvis man har kraftig cøliaki kan man bli så dårlig bare av spor av gluten. Hun må være fryktelig hardt rammet, stakkar. :( Jeg fikk så vondt av henne. Jeg har glutenallergi selv, men ikke cøliaki. Får jeg i meg gluten får jeg ekstremt vondt og kramper i magen, men ikke på langt nær så ille som henne. Stakkars dame. Hun virket så hyggelig. 

Hvis man ikke tåler spor av gluten kan man heller ikke være med på en slik konkurranse.  Det sier seg selv.  Hva om store deler av et ukeoppdragg går med til å lage mel og å bake.  Skal hun sitte inne og strikke da?

• Liker 3
Skrevet

9 minutter siden, Salka skrev:

Hvis man har kraftig cøliaki kan man bli så dårlig bare av spor av gluten. Hun må være fryktelig hardt rammet, stakkar. :( Jeg fikk så vondt av henne. Jeg har glutenallergi selv, men ikke cøliaki. Får jeg i meg gluten får jeg ekstremt vondt og kramper i magen, men ikke på langt nær så ille som henne. Stakkars dame. Hun virket så hyggelig. 

Håper det går bra med henne

Skrevet
12 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hvis man ikke tåler spor av gluten kan man heller ikke være med på en slik konkurranse.  Det sier seg selv.  Hva om store deler av et ukeoppdragg går med til å lage mel og å bake.  Skal hun sitte inne og strikke da?

Ja, det var dumdristig av henne å melde seg på, men det er ikke det som er poenget. Jeg bare svarte AB på det han/hun lurte på. 

Skrevet

Faktisk var det på en måte litt bra at dette med Anneli skjedde, slik at det kunne vises på TV i et populært Tv-program. Jeg håper en del får opp øynene for hvor farlig det kan være å bare få i seg spor av gluten, for de som har cøliaki. Det er mange som ikke tar den sykdommen på alvor. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...