Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke TV2 Sumo, og gidder ikke skaffe dette bare for å følge med på Torpet eller Farmen. 

Det sitter vel en del som følger med på både Torpet og Farmen, og som kan holde alle andre oppdatert gjennom disse trådene her på Kvinneguiden. :fnise: 

Anonymkode: 58439...73e

Jeg har fått mer morro fra torpet i år enn farmen faktisk 😝

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Er faktisk mye bedre enn farmen :P Er jo ikke sleipt, det er noe ekstra for oss som har sumo fra før av, noen fordeler må vi ha 😄

Det er selvfølgelig for å skaffe seg fler betalende kunder!

Anonymkode: 139a4...d3b

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er selvfølgelig for å skaffe seg fler betalende kunder!

Det har dem nok mer enn nok fra før av :)

Skrevet
7 timer siden, halvehimmelen skrev:

Synes denne sesongen bare blir kjedeligere og kjedeligere. Nå vurderer jeg snart å slutte å se, for jeg føler oppriktig at jeg kaster bort tid når programmet gir meg så lite. Med mindre det ser noe spennende snart, kommer jeg sikkert til å bare se søndagsepisodene for å kunne henge litt med. 

Hele episoden med ljåen var helt latterlig, Tonje reagerte som om hun hadde skadet Lene alvorlig og så var det bare to små sting. Som ungdom sydde jeg 6 sting under en fotballturnering, i panna som keeper, og var tilbake til ny kamp tre kvarter etterpå. Vanvittig pysete. Tonje og Lene er så himla masete, og det irriterer meg at det ikke ble jentekamp så Tonje kunne kommet seg ut. 

Ellers liker jeg Kjetil, han er vennlig og omtenksom, samtidig som han er ærlig og direkte. Skjønner godt at han lot seg provosere av Paal, og jeg synes det er helt riktig av han å ta det opp i Plenum. Nikolai og Paal er jo nesten like irriterende som jenteparet, og det gjør meg ingenting at de splittes. Alle de voksne mennene har blitt sendt ut, og nå er det to umodne guttunger igjen, det er helt håpløst. 

Nei, merker rett og slett at jeg er litt lei, det mangler dramatikk og sterke karakterer denne sesongen. I stedet for er det bare voldsomt mye masing og klaging. 

Kuttet var mest sannsynlig veldig dypt. Jeg kuttet meg nesten inn til beinet i tommelen en gang, kuttet var "kun" to cm. langt, men pga dybden hadde jeg sterke smerter i absolutt hele armen påfølgende natt og sov ikke et sekund. Et kutt i panna går ikke særlig dypt og kan ikke sammenlignes med et dypt kutt i beinet.

• Liker 7
Skrevet
34 minutter siden, Winza skrev:

Eller bare se på torpet istedenfor 😄 

De skulle byttet. Sendt torpet flere timer i uka, og latt Farmen få noen minutter 😛

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, vintage skrev:

De skulle byttet. Sendt torpet flere timer i uka, og latt Farmen få noen minutter 😛

Ja 😄 

Skrevet
2 timer siden, vintage skrev:

Eller de kunne ha sendt BÅDE Torpet OG Farmen på selve TV-kanalen. Halvparten av hver episode kan være fra Torpet, og andre halvparten kan være ting fra selve Farmen. 

Så kan de begynne hver episode med "Nå på Torpet" eller kanskje "Lille-Farmen" er en bedre beskrivelse? :erter: Og midtveis i episoden kan de bytte til "Nå på Farmen" eller noe sånn... 

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er i ferd med å bli fylt opp av bare tull og vas!

Anonymkode: 1a0c3...aca

Takk for at noen sa det jeg har tenkt lenge! Jeg syns stort sett tråden består av fantasier om hva den og den hadde gjort hvis de møtte hverandre osv. Var vel også tidligere snakk om hvem de forskjellige deltakerne lignet på i "Mot i brøstet". 

Det hadde vært fint hvis vi faktisk bare diskuterte det som har direkte med Farmen å gjøre. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 15
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller de kunne ha sendt BÅDE Torpet OG Farmen på selve TV-kanalen. Halvparten av hver episode kan være fra Torpet, og andre halvparten kan være ting fra selve Farmen. 

Så kan de begynne hver episode med "Nå på Torpet" eller kanskje "Lille-Farmen" er en bedre beskrivelse? :erter: Og midtveis i episoden kan de bytte til "Nå på Farmen" eller noe sånn... 

Du får sende Mail til TV2 og spørre dem om å gjøre det 😛

Endret av Winza
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at noen sa det jeg har tenkt lenge! Jeg syns stort sett tråden består av fantasier om hva den og den hadde gjort hvis de møtte hverandre osv. Var vel også tidligere snakk om hvem de forskjellige deltakerne lignet på i "Mot i brøstet". 

Det hadde vært fint hvis vi faktisk bare diskuterte det som har direkte med Farmen å gjøre. 

Anonymkode: 1772d...972

Enig! Noe av det mest kjedelige er denne mimringa fra forrige sesonger.. 🙄 gamle deltakere osv. Spesielt kjedelig for meg som kun har sett de siste 2, og ikke har noen forhold til de eldre sesongene. 

Anonymkode: 55139...e3a

• Liker 14
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Noe av det mest kjedelige er denne mimringa fra forrige sesonger.. 🙄 gamle deltakere osv. Spesielt kjedelig for meg som kun har sett de siste 2, og ikke har noen forhold til de eldre sesongene. 

Anonymkode: 55139...e3a

Tråden blir ikke noe bedre av at dere sutrer i ett sett 🙄🙄🙄🙄

Anonymkode: 4d854...bc7

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, tonebelinda skrev:

Egentlig ett fett for meg. 

Nå blir det igjen 2 menn og en hel hønseflokk, spørs om jeg gidder se noe særlig mer av dette.

kan iallefall håpe på at de får et stort byggeoppdrag neste uke, se om damene klarer dette omtrent på egenhånd. 

Håper på det

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er i ferd med å bli fylt opp av bare tull og vas!

Anonymkode: 1a0c3...aca

Avsporinger kan rapporteres

Anonymkode: a924f...ec6

• Liker 2
Skrevet

Spent på om de får inn 3 fra Torpet. De har jo ikke nok folk. Live og Kim trakk seg jo

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Summ skrev:

Spent på om de får inn 3 fra Torpet. De har jo ikke nok folk. Live og Kim trakk seg jo

Blir 2 i så fall men Gaute har sagt at det bare blir 1

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Blir 2 i så fall men Gaute har sagt at det bare blir 1

Opprinnelig skal det jo komme en fra Torpet, men det har trekt seg 2, så de mangler jo 2 fra den opprinnelige gjengen.. og 1 skulle komme inn fra Torpet. Da bør det komme isåfall 3

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Summ skrev:

Opprinnelig skal det jo komme en fra Torpet, men det har trekt seg 2, så de mangler jo 2 fra den opprinnelige gjengen.. og 1 skulle komme inn fra Torpet. Da bør det komme isåfall 3

Gaute sa at det skulle komme inn 1 fra torpet når han var på god morgen Norge nylig og det var lenge etter at de 2 hadde trekt seg. Det kommer vel utfordrere som vanlig også  

Skrevet

Neste oppdrag antar jeg må bli pløying av kornåkeren. Den eneste som er kyndig i dette, er Kjetil. Det skal bli morsomt å se om de får det til.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...