Gjest Winza Skrevet 19. oktober 2018 #1561 Skrevet 19. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke TV2 Sumo, og gidder ikke skaffe dette bare for å følge med på Torpet eller Farmen. Det sitter vel en del som følger med på både Torpet og Farmen, og som kan holde alle andre oppdatert gjennom disse trådene her på Kvinneguiden. Anonymkode: 58439...73e Jeg har fått mer morro fra torpet i år enn farmen faktisk 😝
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1562 Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Er faktisk mye bedre enn farmen Er jo ikke sleipt, det er noe ekstra for oss som har sumo fra før av, noen fordeler må vi ha 😄 Det er selvfølgelig for å skaffe seg fler betalende kunder! Anonymkode: 139a4...d3b 9
Gjest Winza Skrevet 19. oktober 2018 #1563 Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er selvfølgelig for å skaffe seg fler betalende kunder! Anonymkode: 139a4...d3b Det har dem nok mer enn nok fra før av
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1564 Skrevet 19. oktober 2018 7 timer siden, halvehimmelen skrev: Synes denne sesongen bare blir kjedeligere og kjedeligere. Nå vurderer jeg snart å slutte å se, for jeg føler oppriktig at jeg kaster bort tid når programmet gir meg så lite. Med mindre det ser noe spennende snart, kommer jeg sikkert til å bare se søndagsepisodene for å kunne henge litt med. Hele episoden med ljåen var helt latterlig, Tonje reagerte som om hun hadde skadet Lene alvorlig og så var det bare to små sting. Som ungdom sydde jeg 6 sting under en fotballturnering, i panna som keeper, og var tilbake til ny kamp tre kvarter etterpå. Vanvittig pysete. Tonje og Lene er så himla masete, og det irriterer meg at det ikke ble jentekamp så Tonje kunne kommet seg ut. Ellers liker jeg Kjetil, han er vennlig og omtenksom, samtidig som han er ærlig og direkte. Skjønner godt at han lot seg provosere av Paal, og jeg synes det er helt riktig av han å ta det opp i Plenum. Nikolai og Paal er jo nesten like irriterende som jenteparet, og det gjør meg ingenting at de splittes. Alle de voksne mennene har blitt sendt ut, og nå er det to umodne guttunger igjen, det er helt håpløst. Nei, merker rett og slett at jeg er litt lei, det mangler dramatikk og sterke karakterer denne sesongen. I stedet for er det bare voldsomt mye masing og klaging. Kuttet var mest sannsynlig veldig dypt. Jeg kuttet meg nesten inn til beinet i tommelen en gang, kuttet var "kun" to cm. langt, men pga dybden hadde jeg sterke smerter i absolutt hele armen påfølgende natt og sov ikke et sekund. Et kutt i panna går ikke særlig dypt og kan ikke sammenlignes med et dypt kutt i beinet. Anonymkode: 139a4...d3b 7
vintage Skrevet 19. oktober 2018 #1565 Skrevet 19. oktober 2018 34 minutter siden, Winza skrev: Eller bare se på torpet istedenfor 😄 De skulle byttet. Sendt torpet flere timer i uka, og latt Farmen få noen minutter 😛 5
Gjest Winza Skrevet 19. oktober 2018 #1566 Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, vintage skrev: De skulle byttet. Sendt torpet flere timer i uka, og latt Farmen få noen minutter 😛 Ja 😄
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1567 Skrevet 19. oktober 2018 2 timer siden, vintage skrev: De skulle byttet. Sendt torpet flere timer i uka, og latt Farmen få noen minutter 😛 Eller de kunne ha sendt BÅDE Torpet OG Farmen på selve TV-kanalen. Halvparten av hver episode kan være fra Torpet, og andre halvparten kan være ting fra selve Farmen. Så kan de begynne hver episode med "Nå på Torpet" eller kanskje "Lille-Farmen" er en bedre beskrivelse? Og midtveis i episoden kan de bytte til "Nå på Farmen" eller noe sånn... Anonymkode: 58439...73e 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1568 Skrevet 19. oktober 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er i ferd med å bli fylt opp av bare tull og vas! Anonymkode: 1a0c3...aca Takk for at noen sa det jeg har tenkt lenge! Jeg syns stort sett tråden består av fantasier om hva den og den hadde gjort hvis de møtte hverandre osv. Var vel også tidligere snakk om hvem de forskjellige deltakerne lignet på i "Mot i brøstet". Det hadde vært fint hvis vi faktisk bare diskuterte det som har direkte med Farmen å gjøre. Anonymkode: 1772d...972 15
Gjest Winza Skrevet 19. oktober 2018 #1569 Skrevet 19. oktober 2018 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller de kunne ha sendt BÅDE Torpet OG Farmen på selve TV-kanalen. Halvparten av hver episode kan være fra Torpet, og andre halvparten kan være ting fra selve Farmen. Så kan de begynne hver episode med "Nå på Torpet" eller kanskje "Lille-Farmen" er en bedre beskrivelse? Og midtveis i episoden kan de bytte til "Nå på Farmen" eller noe sånn... Anonymkode: 58439...73e Du får sende Mail til TV2 og spørre dem om å gjøre det 😛 Endret 19. oktober 2018 av Winza
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1570 Skrevet 19. oktober 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at noen sa det jeg har tenkt lenge! Jeg syns stort sett tråden består av fantasier om hva den og den hadde gjort hvis de møtte hverandre osv. Var vel også tidligere snakk om hvem de forskjellige deltakerne lignet på i "Mot i brøstet". Det hadde vært fint hvis vi faktisk bare diskuterte det som har direkte med Farmen å gjøre. Anonymkode: 1772d...972 Enig! Noe av det mest kjedelige er denne mimringa fra forrige sesonger.. 🙄 gamle deltakere osv. Spesielt kjedelig for meg som kun har sett de siste 2, og ikke har noen forhold til de eldre sesongene. Anonymkode: 55139...e3a 14
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1571 Skrevet 19. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Noe av det mest kjedelige er denne mimringa fra forrige sesonger.. 🙄 gamle deltakere osv. Spesielt kjedelig for meg som kun har sett de siste 2, og ikke har noen forhold til de eldre sesongene. Anonymkode: 55139...e3a Tråden blir ikke noe bedre av at dere sutrer i ett sett 🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 4d854...bc7 4
Gjest Winza Skrevet 19. oktober 2018 #1572 Skrevet 19. oktober 2018 2 timer siden, tonebelinda skrev: Egentlig ett fett for meg. Nå blir det igjen 2 menn og en hel hønseflokk, spørs om jeg gidder se noe særlig mer av dette. kan iallefall håpe på at de får et stort byggeoppdrag neste uke, se om damene klarer dette omtrent på egenhånd. Håper på det
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1573 Skrevet 19. oktober 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er i ferd med å bli fylt opp av bare tull og vas! Anonymkode: 1a0c3...aca Avsporinger kan rapporteres Anonymkode: a924f...ec6 2
Summ Skrevet 19. oktober 2018 #1574 Skrevet 19. oktober 2018 Spent på om de får inn 3 fra Torpet. De har jo ikke nok folk. Live og Kim trakk seg jo 1
Gjest Winza Skrevet 19. oktober 2018 #1575 Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, Summ skrev: Spent på om de får inn 3 fra Torpet. De har jo ikke nok folk. Live og Kim trakk seg jo Blir 2 i så fall men Gaute har sagt at det bare blir 1
Summ Skrevet 19. oktober 2018 #1576 Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Blir 2 i så fall men Gaute har sagt at det bare blir 1 Opprinnelig skal det jo komme en fra Torpet, men det har trekt seg 2, så de mangler jo 2 fra den opprinnelige gjengen.. og 1 skulle komme inn fra Torpet. Da bør det komme isåfall 3 2
Gjest Winza Skrevet 19. oktober 2018 #1577 Skrevet 19. oktober 2018 3 minutter siden, Summ skrev: Opprinnelig skal det jo komme en fra Torpet, men det har trekt seg 2, så de mangler jo 2 fra den opprinnelige gjengen.. og 1 skulle komme inn fra Torpet. Da bør det komme isåfall 3 Gaute sa at det skulle komme inn 1 fra torpet når han var på god morgen Norge nylig og det var lenge etter at de 2 hadde trekt seg. Det kommer vel utfordrere som vanlig også
Mystic woman Skrevet 19. oktober 2018 #1578 Skrevet 19. oktober 2018 Neste oppdrag antar jeg må bli pløying av kornåkeren. Den eneste som er kyndig i dette, er Kjetil. Det skal bli morsomt å se om de får det til. 3
vintage Skrevet 20. oktober 2018 #1579 Skrevet 20. oktober 2018 Årets utfordrere: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/vm2k2B/farmen-utfordrer-haakan-pettersson-presset-tv-2-til-saeravtale-mulig-de-oppfattet-det-som-en-trussel?utm_content=row-2&utm_source=vgfront Denne Håkan var en friskus, han høres ut som en som skulle vært med fra start 😅 1
Gjest Winza Skrevet 20. oktober 2018 #1580 Skrevet 20. oktober 2018 3 minutter siden, vintage skrev: Årets utfordrere: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/vm2k2B/farmen-utfordrer-haakan-pettersson-presset-tv-2-til-saeravtale-mulig-de-oppfattet-det-som-en-trussel?utm_content=row-2&utm_source=vgfront Denne Håkan var en friskus, han høres ut som en som skulle vært med fra start 😅 Håper tobakken går tom fort slik at han begynner å få abstinenser på gården
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå