Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Testosteron skrev:

Si ikke det! Alle ser vel at Andrea er råsterk med slegga, og med sin bakgrunn som rosablogger, så kan hun sikkert alt om gårdsdrift for 100 år siden 

🤣

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Er ikke opphengt, hun har manipulert både Nikolai og Kjetil...

Spør igjen. Er det ingen andre som manipulerer i et spill tror du? Håper du forstår at dette ikke er virkeligheten!

Anonymkode: 27eef...a17

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spør igjen. Er det ingen andre som manipulerer i et spill tror du? Håper du forstår at dette ikke er virkeligheten!

Hvem andre der mener du driver med manipulering?

Farmen har en tendens til å få fram den sanne seg i mange..

Skrevet

Gir opp. Orker ikke snakke til en vegg.

• Liker 9
Skrevet

Skjønner ikke at nesten alle her har så mye mot Andrea? Jeg liker henne jeg. Synes hun virker både snill og god. Er det ei jeg ikke har så veldig sansen for så er det Irene.

Anonymkode: 139a4...d3b

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at nesten alle her har så mye mot Andrea? Jeg liker henne jeg. Synes hun virker både snill og god. Er det ei jeg ikke har så veldig sansen for så er det Irene.

Hva har Irene gjort gale da?

Skrevet
10 minutter siden, nirvania skrev:

Er såå lei av hun Andrea! Æsj, for et ekkelt menneske som smisker seg inn med alle som er storbonde. Ble sykt flau på hennes vegne da hun sto og "sikker på at jeg ikke skal ta bikiniii?" æsj! For ei dåse!

Enig

Skrevet

Synes jo Lene og Tonje har manipulert litt også jeg da, de spiller litt på at Kjetil er veldig begeistret for de, selv om dere vennskap er mer "genunint". SÅ jo det i går når Tonje begynte med at Paal burde velges til førstekjempe. Men synes litt uskyldig manipulering er lov i reality jeg 😅

Anonymkode: a1b16...fcc

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi hun bruker utseendet sitt for alt det er verdt. Greit at man liker å få oppmerksomhet, men å bevisst gå uten feks bh så niplene stikker ut mot en er bare spesielt. Synd at hun føler hun må spille på kroppen sin for å få oppmerksomhet. Men igjen så sier vel det sitt om hennes personlighet. Jeg synes ikke hun hører til på farmen, og hun er hvertfall ikke en verdig vinner i mine øyne. Ikke har jeg sett noe læringskurve på henne heller, går bare rundt og suser og gjør ting hun synes er gøy. Og det blir feil!

• Liker 3
Skrevet

Drittlei bimboen jeg også. Kanskje stygt å si bimbo, men hun liker jo å være og fremstå som typisk bimbo. Syns hun virker utrolig falsk og smiskete. Jeg som hetero mann ville ikke tatt i henne med ildtang en gang. Jeg hater falske jenter og silikon og oppfylte lepper er ikke pent i mine øyne. 

Anonymkode: b614d...6a2

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Hva har Irene gjort gale da?

Kan ikke sette fingern på èn spesiell ting, men det har vært ting hun har sagt og måten hun har vært på. Jeg vet ikke, men har bare ikke sansen for henne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

En del av meg vil ha Paal ut men den samtidlig så tenker jeg at det kan bli litt action om han kommer inn igjen

Endret av Winza
Skrevet

Jeg liker Andrea, for hun er vennlig og blid mot alle.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, nirvania skrev:

Fordi hun bruker utseendet sitt for alt det er verdt. Greit at man liker å få oppmerksomhet, men å bevisst gå uten feks bh så niplene stikker ut mot en er bare spesielt. Synd at hun føler hun må spille på kroppen sin for å få oppmerksomhet. Men igjen så sier vel det sitt om hennes personlighet. Jeg synes ikke hun hører til på farmen, og hun er hvertfall ikke en verdig vinner i mine øyne. Ikke har jeg sett noe læringskurve på henne heller, går bare rundt og suser og gjør ting hun synes er gøy. Og det blir feil!

Dumt hun må oppføre seg slik, hun virker hyggelig når hun ikke manipulerer

Skrevet
3 minutter siden, Testosteron skrev:

Jeg liker Andrea, for hun er vennlig og blid mot alle.

Helt enig :)

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke sette fingern på èn spesiell ting, men det har vært ting hun har sagt og måten hun har vært på. Jeg vet ikke, men har bare ikke sansen for henne.

Har ikke fått med meg at hun har sagt noe ufint, tenker du på Sølvi? Og da hun pratet nedlatende om Andrea?

Skrevet
36 minutter siden, Winza skrev:

Et sterkt valg ville vært å velge Andrea 

Svært utaktisk, da Andrea ikke er noen konkurrent for Kjetil.

• Liker 7
Skrevet
38 minutter siden, Mystic woman skrev:

Hva i all verden mener du med sterkt? Idiotisk var det.

Hva begrunner du det med? Hvem av damene er en sterk konkurrent for Kjetil? Sjansen er svært stor for at taperen i kampen velger vinneren som storbonde, og vips er Kjetil sikret en uke til, samt at han bare har en direkte konkurrent igjen før en eventuell finale.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...