Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Zemira skrev:

Trodde han var fra Vestkanten i Oslo, så blærete og sos som han er :hoho:

Heeeey, ikke diss vestkanten! :hoho: Han er sossete, ja og snakker veldig pent, men jeg har hørt at det har sneket seg inn noen Østfold-ord innimellom. Virker som han prøver å være noe han ikke er. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Snakk om oppskrytt hele greia.... 

Enig

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ånn "dette skjer i neste episode" hvor det var fullt fokus på den lille skaden i åkeren. 

Og når TV 2 kjører andre ting så har de reklame-pauser med egenreklame, hvor de promoterer deres egne TV-programmer. Dette skjer på Farmen  og det handlet bare om denne skaden, og det SER jo selvfølgelig veldig alvorlig ut på det lille som TV-seerne faktisk får se.

Men iløpet av selve episoden i kveld, så var det bare noen få minutter som faktisk handlet om hele denne situasjonen. Slik som denne hendelsen ble fremstilt i forkant, så høres det ut som om deltakeren sannsynligvis måtte fraktes vekk i ambulanse. Iallefall ta en liten tur til nærmeste legekontor, og muligens trekke seg fra hele programmet. 

Snakk om oppskrytt hele greia.... 

Anonymkode: 58439...73e

More drama for your mama 🙄😂 TV2 altså, men man blir jo vant. Så ut som det var bare et lite kutt, ja. Så helt enig at det var unødvendig å blåse det opp i forkant, og den reaksjonen til Tonje🤣

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på en ting: Er Tonje og Lene tilbaketående? Ikke vondt ment, men det virker litt sånn.

Lene fordi hun snakker så rart, og snakker så mye feil og utydelig, og Tonje på grunn av latteren og gapet (høres litt ut som langbein)

Anonymkode: ef0fd...055

Tonje syns jeg er skikkelig sjarmerende jeg, da.😉

Skrevet
2 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

More drama for your mama 🙄😂 TV2 altså, men man blir jo vant. Så ut som det var bare et lite kutt, ja. Så helt enig at det var unødvendig å blåse det opp i forkant, og den reaksjonen til Tonje🤣

Pustet lettet ut da jeg innså at Lene kom til å overleve!

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
4 minutter siden, Salka skrev:

Heeeey, ikke diss vestkanten! :hoho: Han er sossete, ja og snakker veldig pent, men jeg har hørt at det har sneket seg inn noen Østfold-ord innimellom. Virker som han prøver å være noe han ikke er. 

Er du fra vestkanten? sorry :ninja:

Skrevet
2 minutter siden, æøå* skrev:

😂😂😂

Anonymkode: faf2a...066

Skrevet
4 minutter siden, æøå* skrev:

Synes hun virkelig det?

Anonymkode: d5e06...cc9

• Liker 2
Skrevet

Kjenner en fra vestkanten, Frogner. Han er ikke sossete på noen måte. Virker mer som om folk som kommer fra byene rundt Oslo prøver veldig hardt å late som de er derfra. Det gir jo vestkanten et relativt dårlig rykte. Men som sagt, så kjenner jeg bare en derfra. Men virker generelt som om de fra vestkanten har et snev av å være jordnære, men de som er «wannabe vestkanten» overdriver helt sykt? Men jeg har absolutt ingen anelse, så ikke angrip meg, men kom med gode svar. Er faktisk veldig nysgjerrig. 

Jeg er fra bygda, en snau time unna der Kjetil bor 😂

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Zemira skrev:

Er du fra vestkanten? sorry :ninja:

Haha, ja. :fnise: Hehe, ingen fare, jeg tar ikke sånt så alvorlig og han virker jo som en skikkelig stereotypisk vestkantsoss. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Etter denne episoden så har jeg mistet all respekt for Paal, fysj for en fyr!

Dette. Farmen får virkelig frem folks sanne jeg. Han virker bitter for å ikke bli storbonde, og vil sabotere. Hadde så mye bedre førsteinntrykk av han enn hvem han viser seg som nå. Han fortjener å bli førstekjempe.

Anonymkode: e364a...a60

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Summ skrev:

Kjenner en fra vestkanten, Frogner. Han er ikke sossete på noen måte. Virker mer som om folk som kommer fra byene rundt Oslo prøver veldig hardt å late som de er derfra. Det gir jo vestkanten et relativt dårlig rykte. Men som sagt, så kjenner jeg bare en derfra. Men virker generelt som om de fra vestkanten har et snev av å være jordnære, men de som er «wannabe vestkanten» overdriver helt sykt? Men jeg har absolutt ingen anelse, så ikke angrip meg, men kom med gode svar. Er faktisk veldig nysgjerrig. 

Jeg er fra bygda, en snau time unna der Kjetil bor 😂

Det er akkurat sånn det er. De som prøver å late som de kommer fra vestkanten er ofte langt mer sossete enn de som faktisk er derfra og overdriver veldig, ja. Pål virker som en sånn type syns jeg. 

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg.

Papirfly, mod.

Skrevet
På 15.10.2018 den 23.07, Winza skrev:

Han stoppet vel rett før?

Er det Line Nelvik som sitter ved siden av han Islendingen?

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Er det Line Nelvik som sitter ved siden av han Islendingen?

Ja, var etter farmen hun ble populær :) Barbro med forøvrig men har ikke sett noe til henne etter at hun var programleder for morgen quiz eller hva det het, det med henne og han der Patrick

Line vant også et par tusen kroner fordi hun ble stemt av seerne som den mest populære deltakeren, rart at de ikke har gjort det i andre sesonger

Skrevet

Heier på kua jeg, hun tror hun er et menneske 

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, Apis skrev:

Heier på kua jeg, hun tror hun er et menneske 

Haha, ja, gøy med den kua. Nysgjerrig som bare det, følger etter overalt 😅

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, vintage skrev:

Haha, ja, gøy med den kua. Nysgjerrig som bare det, følger etter overalt 😅

Kanskje det er Kim som har tatt over kroppen til kua? :P

Skrevet

Spent på om Kjetil tar jentekamp eller guttekamp!

Skrevet
Akkurat nå, Lita_go skrev:

Spent på om Kjetil tar jentekamp eller guttekamp!

Begynner å tenke at han kanskje vil ta guttekamp slik at han får splittet Paal og Nikolai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...