Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Hvis det er 2 menn igjen og ene mannen blir storbonde, hvordan funker det da?

Da blir det automatisk jentekamp.

Anonymkode: a4049...d75

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Apis skrev:

Måten hun fant arbeidsoppgaver etter og ha skadet seg bla, kan virke som TV2 har tonet ned behovet for alene tid, når de har klippet dagens episode 

Håper på det :) 

Skrevet

Åhh, herregud for et drama for det lille såret

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Mkigjen skrev:

Åhh, herregud for et drama for det lille såret

Lille såret? Hun fikk ljåen inn i beinet sitt, tror ikke du hadde blitt noe særlig glad selv..

Skrevet
10 minutter siden, Apis skrev:

Samtidig vis Kjetil velger guttekamp er han et langt steg videre mot finalen  

Helt enig!

• Liker 1
Skrevet
Just now, Winza said:

Lille såret? Hun fikk ljåen inn i beinet sitt, tror ikke du hadde blitt noe særlig glad selv..

Ho sydde 2 sting, ikke noe å syte så veldig for det

• Liker 10
Skrevet

Etter denne episoden så har jeg mistet all respekt for Paal, fysj for en fyr!

Skrevet
Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Ho sydde 2 sting, ikke noe å syte så veldig for det

Etter å ha fått en ljå inn i beinet sitt så har man fortjent retten til å være opprørt, blir ikke automatisk syting

Skrevet
1 minutt siden, Winza said:

Etter å ha fått en ljå inn i beinet sitt så har man fortjent retten til å være opprørt, blir ikke automatisk syting

Etter reaksjonen å dømme, skulle man jo tro hun hadde kuttet benet tvers av. Uhell skjer og to sting er ikke så veldig dramatisk

• Liker 7
Skrevet

De andre lagde mer oppstyr rundt den ulykken enn Lene, skulle tro noen var døden nær. Men skjønner at det er skummelt

Anonymkode: a1b16...fcc

• Liker 2
Skrevet

Etter reaksjonen å dømme, skulle man jo tro hun hadde kuttet benet tvers av. Uhell skjer og to sting er ikke så veldig dramatisk

Blir for lett for oss som ikke var der eller opplevde skaden å si det 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De andre lagde mer oppstyr rundt den ulykken enn Lene, skulle tro noen var døden nær. Men skjønner at det er skummelt

Anonymkode: a1b16...fcc

Jeg hadde fått skikkelig panikk hadde jeg fått en ljå inni beinet mitt

Skrevet
Just now, Winza said:

Blir for lett for oss som ikke var der eller opplevde skaden å si det 

Nei, blir ikke  det, vi så jo alle hva som hendte, en ulykke og hun fikk ljåen i benet og måtte sy to sting, no big deal

• Liker 5
Skrevet

Nei, blir ikke  det, vi så jo alle hva som hendte, en ulykke og hun fikk ljåen i benet og måtte sy to sting, no big deal

Vi er uenige der

Skrevet

Vi er uenige der

Har du aldri sydd noe???

• Liker 3
Skrevet

Har du aldri sydd noe???

Det vi så ble klippet så det gikk mer enn 2 minutter før hun fikk legehjelp, du kan tenke deg selv at du ligger der og har fått en ljå inni beinet ditt, tror ikke du hadde syntes det var "no big deal" da...

Skrevet

Hadde Andrea blitt storbonde, så var Irene rimelig klar på at det ikke skulle bli noe kniv. 

- og han Paul, hva i all verden er han brukande til egentlig? Han blir jo bare verre og verre. 

Skrevet
Akkurat nå, vintage skrev:

Hadde Andrea blitt storbonde, så var Irene rimelig klar på at det ikke skulle bli noe kniv. 

- og han Paul, hva i all verden er han brukande til egentlig? Han blir jo bare verre og verre. 

Paal sank masse i mine øyner etter dagens episode...

Skrevet

Det vi så ble klippet så det gikk mer enn 2 minutter før hun fikk legehjelp, du kan tenke deg selv at du ligger der og har fått en ljå inni beinet ditt, tror ikke du hadde syntes det var "no big deal" da...

Første jeg hadde gjort var å sjekke hvor dypt såret virkelig var....men nok om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...