AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1181 Skrevet 14. oktober 2018 6 minutter siden, Aurora** skrev: Neste uke MÅ det bli jentekamp! På tide at jentene må svette. Damene er kjedelige. Synes Irene, Sølvi og Dineke (eller hva hun heter) er veldig anonyme Jentekamp, ja. Nå er det jo ikke så rart at disse damene er anonyme siden mesteparten av sendetiden går med til Lene og Tonje. Anonymkode: 55629...96d 8
halvehimmelen Skrevet 14. oktober 2018 #1182 Skrevet 14. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jentekamp, ja. Nå er det jo ikke så rart at disse damene er anonyme siden mesteparten av sendetiden går med til Lene og Tonje. Anonymkode: 55629...96d Ja, det er helt latterlig. Vi har jo overhodet ikke fått blitt kjent med de andre! Skjønner ikke hva tv2 driver med. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1183 Skrevet 14. oktober 2018 At Jørgen er helt ute bekrefter jo bare at VG avslørte at hverken Jørgen eller Lene vinner. Det er ikke noe mer "ting" de kan sitte ved siden av hverandre nå før finalen. Det betyr altså at Lene heller ikke vinner Farmen. Jeg tror nok det er hun som skader beinet i neste episode, både med tanke på Tonjes bekymring og fordi fargen og fasongen på beinet stemmer overens med det vi har sett av Lene sine bein. Håper bare ikke hun må trekke seg, for det hadde vært en kjedelig måte å gå ut på. Anonymkode: 1772d...972 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1184 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At Jørgen er helt ute bekrefter jo bare at VG avslørte at hverken Jørgen eller Lene vinner. Det er ikke noe mer "ting" de kan sitte ved siden av hverandre nå før finalen. Det betyr altså at Lene heller ikke vinner Farmen. Jeg tror nok det er hun som skader beinet i neste episode, både med tanke på Tonjes bekymring og fordi fargen og fasongen på beinet stemmer overens med det vi har sett av Lene sine bein. Håper bare ikke hun må trekke seg, for det hadde vært en kjedelig måte å gå ut på. Anonymkode: 1772d...972 Kunnne vært spennende å se hvis hun er så skadet at hun må trekke seg, se reaksjonen til Tonje. Da reiser vel Tonje hjem også Håper selvfølgelig ikke at hun er alvorlig skadet. Anonymkode: ab47d...f58 1
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #1185 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kunnne vært spennende å se hvis hun er så skadet at hun må trekke seg, se reaksjonen til Tonje. Da reiser vel Tonje hjem også Håper selvfølgelig ikke at hun er alvorlig skadet. Anonymkode: ab47d...f58 Og så er det 4 personer som har måttet forlate farmen, da må de i hvert fall få inn minst 2 fra torpet istedenfor 1, er grense for hvor få man skal være
Summ Skrevet 14. oktober 2018 #1186 Skrevet 14. oktober 2018 For en utrolig god person Kjetil var båthavn stoppet opp! For å si det mildt, så er nok dette historiens eneste gang at en Uvdøling har stoppet, når en fra Dagali faller i en kamp! Jeg er så lei kjæresteparet! Dette blir bare kjedelig. Jeg blir sliten bare. Og det er uavhengig om det er 2 jenter/2menn/1dame1mann. Men tror nok Tonje ville vært bedre uten Lene. Tonje viser seg å ha bein i nesa, hun er voksen og reflektert og snakker med alle. Men Lene snakker jo hele tiden bare om alenetid, kjærestetid osv.. altså hvor avhengig kan man bli når man er sammen? 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1187 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Og så er det 4 personer som har måttet forlate farmen, da må de i hvert fall få inn minst 2 fra torpet istedenfor 1, er grense for hvor få man skal være 4? Det er 2 som har trekt seg og 3 som har røket i tvekamp. Anonymkode: 1772d...972 1
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #1188 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 4? Det er 2 som har trekt seg og 3 som har røket i tvekamp. Anonymkode: 1772d...972 Var et svar til dette, og at det da ville være 4 som har trukket seg fra farmen 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunnne vært spennende å se hvis hun er så skadet at hun må trekke seg, se reaksjonen til Tonje. Da reiser vel Tonje hjem også Håper selvfølgelig ikke at hun er alvorlig skadet. Anonymkode: ab47d...f58
Kikker Skrevet 14. oktober 2018 #1189 Skrevet 14. oktober 2018 Dårligste Farmen ever! Og mentoren er jo alt for snill, vært det de siste årene. Første sesong av farmen måtte de sulte/ spise havresuppe lenge. Og det der lesbegreiene er noe av det dummeste. Og ja påtide med jentekamp! Men min favoritt er hun søte blondinen Andrea. Hun er så deilig. 1
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #1190 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, Kikker skrev: Dårligste Farmen ever! Og mentoren er jo alt for snill, vært det de siste årene. Første sesong av farmen måtte de sulte/ spise havresuppe lenge. Og det der lesbegreiene er noe av det dummeste. Og ja påtide med jentekamp! Men min favoritt er hun søte blondinen Andrea. Hun er så deilig. Kan ikke bli dårligere enn årets farmen kjendis
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1191 Skrevet 14. oktober 2018 2 minutter siden, Kikker skrev: Dårligste Farmen ever! Og mentoren er jo alt for snill, vært det de siste årene. Første sesong av farmen måtte de sulte/ spise havresuppe lenge. Og det der lesbegreiene er noe av det dummeste. Og ja påtide med jentekamp! Men min favoritt er hun søte blondinen Andrea. Hun er så deilig. Vi har skjønt det nå... Anonymkode: 1772d...972 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1192 Skrevet 14. oktober 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Var et svar til dette, og at det da ville være 4 som har trukket seg fra farmen Ok, sånn å forstå. Tviler på at Tonje trekker seg selv om Lene eventuelt må det. Hun lar nok ikke sjansen gå fra seg. Anonymkode: 1772d...972 1
Salka Skrevet 14. oktober 2018 #1193 Skrevet 14. oktober 2018 Veldig stort gjort av Kjetil å stoppe opp da Jørgen skadet seg. Håper Kjetil vinner hele skiten, fin fyr, altså og tvers igjennom god. Da blir vel Andrea storbonde da, hjelpe meg, altså. Håper Lene eller Tonje ryker neste uke, jeg er så lei det kjæresteparet og alt det klissete preiket om alenetid. 4
Kikker Skrevet 14. oktober 2018 #1194 Skrevet 14. oktober 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Kan ikke bli dårligere enn årets farmen kjendis Jo faktisk! Og det er ille
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1195 Skrevet 14. oktober 2018 4 minutter siden, Kikker skrev: Dårligste Farmen ever! Og mentoren er jo alt for snill, vært det de siste årene. Første sesong av farmen måtte de sulte/ spise havresuppe lenge. Og det der lesbegreiene er noe av det dummeste. Og ja påtide med jentekamp! Men min favoritt er hun søte blondinen Andrea. Hun er så deilig. Jajaja, vi har fått med oss at du syns silikon og botox er deilig nå. Gimme a breik pliiiis. Anonymkode: b614d...6a2 7
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #1196 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, Salka skrev: Veldig stort gjort av Kjetil å stoppe opp da Jørgen skadet seg. Håper Kjetil vinner hele skiten, fin fyr, altså og tvers igjennom god. Da blir vel Andrea storbonde da, hjelpe meg, altså. Håper Lene eller Tonje ryker neste uke, jeg er så lei det kjæresteparet og alt det klissete preiket om alenetid. Av de som er der så må det bli Kjetil jeg heier på, bra han reagerte på det med snakkingen til Andrea og dem
Kikker Skrevet 14. oktober 2018 #1197 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jajaja, vi har fått med oss at du syns silikon og botox er deilig nå. Gimme a breik pliiiis. Anonymkode: b614d...6a2 Gir nå faen hva du har fått med deg!
Salka Skrevet 14. oktober 2018 #1198 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Av de som er der så må det bli Kjetil jeg heier på, bra han reagerte på det med snakkingen til Andrea og dem Helt enig. Kjetil er en hedersmann! 3
Kikker Skrevet 14. oktober 2018 #1199 Skrevet 14. oktober 2018 noen som har blitt lurt til å kjøpe sumo for å se livet på tarpen? Dritt konsept av TV2. Men det er ikke gitt at de som er igjen vinner farmen. Ganske sikker på at de fra tarpen eller nye kommer inn.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1200 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, Kikker skrev: Gir nå faen hva du har fått med deg! Sååååå sint da. Du har jo skrevet hundre ganger bare i kveld hvor deilig den opererte bloggeren er så. Anonymkode: b614d...6a2 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå