AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1121 Skrevet 14. oktober 2018 Noen som veit hvorfor de har med seg den stolen til markedet? Jeg så det i første uka også. Da hadde de den dog ikke med til, men fra markedet. Nå hadde de den både med seg og tilbake igjen. Anonymkode: e0717...55e
Shias Skrevet 14. oktober 2018 #1122 Skrevet 14. oktober 2018 6 minutter siden, halvehimmelen skrev: Snakk om å skyte seg selv i foten nå som enten Jørgen eller Kjetil ryker. Det skal godt gjøres om de klarer å få i havn snekring, smiing eller andre praktiske ting de neste ukene. Spørs hvor taktisk det egentlig var å velge guttekamp. Enig, skulle valgt jentekamp. Nå når enten Jørgen eller Kjetil ryker kommer dem ikke havn med ukesoppdragene heretter 😐 1
Aurora** Skrevet 14. oktober 2018 #1123 Skrevet 14. oktober 2018 17 minutter siden, halvehimmelen skrev: Snakk om å skyte seg selv i foten nå som enten Jørgen eller Kjetil ryker. Det skal godt gjøres om de klarer å få i havn snekring, smiing eller andre praktiske ting de neste ukene. Spørs hvor taktisk det egentlig var å velge guttekamp. Jammen er jo mye viktigere å redde vakre kjæresten sin enn at ukesoppdraga går i havn. 5
halvehimmelen Skrevet 14. oktober 2018 #1124 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, Shias skrev: Enig, skulle valgt jentekamp. Nå når enten Jørgen eller Kjetil ryker kommer dem ikke havn med ukesoppdragene heretter 😐 Kanskje like greit 😄 2
halvehimmelen Skrevet 14. oktober 2018 #1125 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, Aurora** skrev: Jammen er jo mye viktigere å redde vakre kjæresten sin enn at ukesoppdraga går i havn. Ja, stemmer, det er jo sånn det er! Dumme meg. Hvem trenger mat, liksom? 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1126 Skrevet 14. oktober 2018 2 minutter siden, Shias skrev: Enig, skulle valgt jentekamp. Nå når enten Jørgen eller Kjetil ryker kommer dem ikke havn med ukesoppdragene heretter 😐 Joda, de blir tilpasset. Anonymkode: 1a0c3...aca
halvehimmelen Skrevet 14. oktober 2018 #1127 Skrevet 14. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, de blir tilpasset. Anonymkode: 1a0c3...aca De blir vel ikke tilpasset etter ferdighetene til deltakerne, men hvor mange de er? Helt latterlig hvis de heretter ikke får praktiske oppdrag fordi det er flest jenter der. 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1128 Skrevet 14. oktober 2018 Tonje og Lene veier sikkert omtrent det samme, noe som vil si at Tonje bar desidert tyngst sammenlignet med egen kroppsvekt under konebæringen. Hun hadde jo også en mye mer tungvind bæremåte enn mennene som bar. Allikevel vant hun altså den konkurransen. 🤔 Anonymkode: 1772d...972 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1129 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tonje og Lene veier sikkert omtrent det samme, noe som vil si at Tonje bar desidert tyngst sammenlignet med egen kroppsvekt under konebæringen. Hun hadde jo også en mye mer tungvind bæremåte enn mennene som bar. Allikevel vant hun altså den konkurransen. 🤔 Anonymkode: 1772d...972 Tror nok det der er rigga slik at de skal vinne. 🤔 Jeg syns det er teit med sånne konkurranser HVER gang de er på markedet. Hvertfall når de har penger til å handle for.. Anonymkode: e0717...55e 3
Mystic woman Skrevet 14. oktober 2018 #1130 Skrevet 14. oktober 2018 5 minutter siden, Aurora** skrev: Jammen er jo mye viktigere å redde vakre kjæresten sin enn at ukesoppdraga går i havn. Dette kjæresteklisset i hver eneste episode irriterer meg grenseløst! De andre deltagerne på Farmen har vel sikkert også partnere og familie som savner dem når de er borte. Disse to jentene klenger jo på hverandre døgnet rundt. 16
vintage Skrevet 14. oktober 2018 #1131 Skrevet 14. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tonje og Lene veier sikkert omtrent det samme, noe som vil si at Tonje bar desidert tyngst sammenlignet med egen kroppsvekt under konebæringen. Hun hadde jo også en mye mer tungvind bæremåte enn mennene som bar. Allikevel vant hun altså den konkurransen. 🤔 Anonymkode: 1772d...972 Ja, jeg hadde tro på litt strengere kår denne sesongen, både på markedet og fra mentor, men det ser ut som det ble med første gangen. Fortsetter det sånn som det her, så må jo dette bli tidenes kjedeligste sesong? 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1132 Skrevet 14. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok det der er rigga slik at de skal vinne. 🤔 Jeg syns det er teit med sånne konkurranser HVER gang de er på markedet. Hvertfall når de har penger til å handle for.. Anonymkode: e0717...55e Det er klart det er rigga, de vinner vel 99% av gangene. Husker en gang hvor noen ikke vant, (husker ikke om det var Farmen kjendis eller vanlig Farmen) men da hadde vedkommende tryna skikkelig under et løp, så det hadde blitt for dumt å gi h*n seieren. Anonymkode: 1772d...972 3
halvehimmelen Skrevet 14. oktober 2018 #1133 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er klart det er rigga, de vinner vel 99% av gangene. Husker en gang hvor noen ikke vant, (husker ikke om det var Farmen kjendis eller vanlig Farmen) men da hadde vedkommende tryna skikkelig under et løp, så det hadde blitt for dumt å gi h*n seieren. Anonymkode: 1772d...972 Rart de ikke bare spilte det inn på nytt. 3
Apis Skrevet 14. oktober 2018 #1134 Skrevet 14. oktober 2018 6 minutter siden, Mystic woman skrev: Dette kjæresteklisset i hver eneste episode irriterer meg grenseløst! De andre deltagerne på Farmen har vel sikkert også partnere og familie som savner dem når de er borte. Disse to jentene klenger jo på hverandre døgnet rundt. De er slitsomme, snakker jo ikke om annet når de blir intervjuet, 8
Aurora** Skrevet 14. oktober 2018 #1135 Skrevet 14. oktober 2018 Så er jeg så lei konkurranser på markedet. De vinner jo så og si hver gang. Kjedelig 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1136 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg kjenner litt til Lene og Tonje på privaten, og slik dem oppfører seg der inne gjør dem heldigvis ikke hjemme 🤭 Forøvrig er jeg skuffet over Lene sitt valg av førstekjempe, hadde hun vært taktisk hadde hun valgt Tonje som førstekjempe, og Tonje hadde valgt f.eks Andrea som andrekjempe. Tonje er vannvittig smart, og utrolig sterk fysisk. Andrea hadde vært en lett match 😋 Anonymkode: c7a37...ee9 1
Kikker Skrevet 14. oktober 2018 #1137 Skrevet 14. oktober 2018 33 minutter siden, vintage skrev: Ja, hun innehar liksom alle kvalitetene en farmenvinner bør ha 😅 Ikke undervurder den søte og deilige blondinen.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1138 Skrevet 14. oktober 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jo Jørgen som ville ha henne som storbonde, så det er vel hvis Kjetil vinner at hun faktisk blir storbonde? Anonymkode: a1b16...fcc Åh, da har jeg misforstått Anonymkode: a4049...d75
Kikker Skrevet 14. oktober 2018 #1139 Skrevet 14. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner litt til Lene og Tonje på privaten, og slik dem oppfører seg der inne gjør dem heldigvis ikke hjemme 🤭 Forøvrig er jeg skuffet over Lene sitt valg av førstekjempe, hadde hun vært taktisk hadde hun valgt Tonje som førstekjempe, og Tonje hadde valgt f.eks Andrea som andrekjempe. Tonje er vannvittig smart, og utrolig sterk fysisk. Andrea hadde vært en lett match 😋 Anonymkode: c7a37...ee9 Håper ikke de lespene vinner farmen! 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1140 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg blir så drittlei av at TV2 i HVER ENESTE episode må ta med hvor fantastisk det er at Tonje endelig får holde litt på Lene, at Lene får litt etterlengtet alenetid med Tonje, og hvor viktig det er med fysisk kontakt. Skulle tro det gikk flere måneder mellom hver gang de så hverandre! Hjelpes, de sitter på en gård midt uti skauen, kan de ikke bare gå seg en tur og ta på hverandre da? Anonymkode: 6af21...7d7 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå