Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

Trodde produksjonen skulle gripe inn i forhold til behandling av dyr. Rart at deltagerne fikk lov og lakke høvene til kyrene med rød maling:(

Lakkerer ikke du neglene dine ?

Anonymkode: a4049...d75

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå finnes jo Torpet og alle som ryker ut havner jo der men hva gjør de som blir stemt ut i slike serier?  Når de kommer hjem tidlig skjønner jo folk at de ikke har vunnet og vinneren er jo hemmelig til showet er ferdig.  Bor de et annet sted til showet er ferdig innspilt?

Skrevet
30 minutter siden, Peonjenta skrev:

Nå finnes jo Torpet og alle som ryker ut havner jo der men hva gjør de som blir stemt ut i slike serier?  Når de kommer hjem tidlig skjønner jo folk at de ikke har vunnet og vinneren er jo hemmelig til showet er ferdig.  Bor de et annet sted til showet er ferdig innspilt?

Tror det?.  Alle kommer jo tilbake til finalen og ikke sikkert det bare er å reise hjem, hvertfall ikke om man bor flere timer unna 

Skrevet
6 minutter siden, Aurora** skrev:

Tror det?.  Alle kommer jo tilbake til finalen og ikke sikkert det bare er å reise hjem, hvertfall ikke om man bor flere timer unna 

Jeg tror de drar hjem, den første jegertvillingen som trakk seg var i allfall hjemme fort. (bor på samme sted som henne) 

Anonymkode: 38f23...6f8

Skrevet
1 time siden, Peonjenta skrev:

Såvidt jeg vet (og erfarer fra venner som har vært påmeldt realityserier), så har de eeeegentlig ikke lov til å si ifra til andre enn arbeidsgiver og nær familie om at de skal være med, så det er bare noen få som vet hvorfor de er borte, og også da vet hvorfor de evt kommer tidlig tilbake igjen. For de reiser hjem, såvidt jeg veit. Det er helt sikkert unntak, eller blir gjort forskjellig avhengig av show og kanal, men det er det jeg veit om i alle fall. 

• Liker 1
Skrevet

Fælt at Jørgen skulle bli valgt igjen.  Det blir på grensen til mobbing og systematisk utstøting dette her! Damene inkluderer han ikke i samtaler og gruppedynamikk og mennene holder seg også mest i en "oss unge, og han der jørgen" type dynamikk. Veldig leit for Jørgen virker som et innmari bra menneske med mye kunnskap, ressurser og kvalitets arbeidsvilje 

Anonymkode: c6155...883

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fælt at Jørgen skulle bli valgt igjen.  Det blir på grensen til mobbing og systematisk utstøting dette her! Damene inkluderer han ikke i samtaler og gruppedynamikk og mennene holder seg også mest i en "oss unge, og han der jørgen" type dynamikk. Veldig leit for Jørgen virker som et innmari bra menneske med mye kunnskap, ressurser og kvalitets arbeidsvilje 

Mobbing ? Det er en konkuranse-

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mobbing ? Det er en konkuranse-

Ja men dette er utstøting de ekskluderer han fra samholdet i resten av gruppedynamikken også 

• Liker 6
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de drar hjem, den første jegertvillingen som trakk seg var i allfall hjemme fort. (bor på samme sted som henne) 

Anonymkode: 38f23...6f8

Ok 🙂

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du han ikke blir inkludert i samtaler og sånt? Vi ser kun 40 minutter av en hel dag 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Aurora** skrev:

Hvordan vet du han ikke blir inkludert i samtaler og sånt? Vi ser kun 40 minutter av en hel dag 

Hvordan vet du at han liksom gjør det? Det vi ser på tv er jo klippet sammen fra hele dagen og ikke snakk om at folk ikke snakker med han i 40 minutter av 24 timer 

• Liker 1
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at han liksom gjør det? Det vi ser på tv er jo klippet sammen fra hele dagen og ikke snakk om at folk ikke snakker med han i 40 minutter av 24 timer 

Jeg vet ingenting. Det har jeg ikke sagt. Jeg bare spurte deg

Endret av Aurora**
  • Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omg, MOBBING??!  Jeg er så drittlei av at ordet mobbing misbrukes i hytt og vær. Alt i dag er jo mobbing. Vi er en generasjon som ikke tåler en dritt. Vi blir krenket av de minste lille ting. Dette er en konkurranse. Det er da ingen som har mobbet Jørgen, nå får du gi deg! 

Anonymkode: e0717...55e

• Liker 11
Skrevet

Tror han velger Pål eller Nicolai til andrekjempe. Håper på Nicolai. Liker Pål bedre.

Men neste uke blir det jentekamp. Kan ikke se for meg gutta velger en dame til storbonde. Håper Jørgen får bli

Anonymkode: 025f3...388

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, tonebelinda skrev:

Det tviler jeg på. Jeg tror vel i grunn ukesoppdragene er bestemt på forhånd. 

Og håper da virkelig det også!

22 timer siden, vintage skrev:

Ja, jeg tror også at ukesoppdragene er forhåndsbestemt, men jeg frykter at de kan gjøre justeringer. Men selvsagt håper jeg at det ikke er slik.

22 timer siden, Aurora** skrev:

Har mine tvil. Ukesoppdraga er planlagt før innspillingen

Det har vel allerede vært en del BYGGING som en del av ukesoppdragene. Så kanskje det ikke blir flere bygge-prosjekter nå. 

Kanskje deltakerne får i oppdrag om å strikke / hekle og sy ett eller annet. Eller at de skal produsere noe mat og drikke på gamle-måten, for eksempel ost, syltetøy, rakfisk eller lutefisk. Slike ukesoppdrag gir neppe så mange "tunge løft" slik som de store bygge-oppdragene gjør. Derfor kan det jo hende at de som er igjen på gården fremdeles klarer ukesoppdragene, selv om de aller fleste guttene har blitt kastet ut.

Anonymkode: 58439...73e

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel allerede vært en del BYGGING som en del av ukesoppdragene. Så kanskje det ikke blir flere bygge-prosjekter nå. 

Kanskje deltakerne får i oppdrag om å strikke / hekle og sy ett eller annet. Eller at de skal produsere noe mat og drikke på gamle-måten, for eksempel ost, syltetøy, rakfisk eller lutefisk. Slike ukesoppdrag gir neppe så mange "tunge løft" slik som de store bygge-oppdragene gjør. Derfor kan det jo hende at de som er igjen på gården fremdeles klarer ukesoppdragene, selv om de aller fleste guttene har blitt kastet ut.

De har jo allerede strikket, laget mat, bakt, laget syltetøy osv. Blir nok en variasjon av bygging og matlaging, strikking osv hver gang

Anonymkode: 025f3...388

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de skal bygge et naust? Eller en båt, flåte... de skal nok alltids komme på noe å bygge :) 

Syltetøy og lutefisk er jo allerede gjort.

Anonymkode: 55139...e3a

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig blir det tyngre fremover. Tror ikke farmen bytter ut ukesoppdragene for å ta hensyn til noen som helst. Om så er det bare mer show for tv2 at de som er igjen på farmen forstår konsekvensene av å ta dårlige taktiske valg. De kommer til å slite å sulte. Om de da velger å forlate farmen så finner tv2 nye deltakere. Det er en konkurranse. Og tv2 vil tjene penger å dette skaper seere. Om de skal begynne å gjøre det lettere fordi det er synd På de stakkars kvinnene, så er det nok flere som kommer til å syns hele farmen blir utrolig kjedelig. Damer som går rundt å strikker å lager mat. 

Gaute sa selv «er det så lurt at dere får ut de ressurssterke på gården så tidlig?» Så tror nok det blir tøft fremover. 

Anonymkode: e1cd4...4b8

• Liker 6
Skrevet

Det som pleier å skje når de feiler med ukesoppdrag etter ukesoppdrag, er at de blir snillere med gaver og bytting på markedet. De kommer nok ikke til å endre på ukesoppdragene, men markedet. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 4
Skrevet

Hvis ukesoppdragene ikke endrer seg, hvordan tror dere de klarer oppdragene enten de er 4 eller 12?

Anonymkode: 1a0c3...aca

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...