Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Summ skrev:

Du får ikke en hel kake for 150kr, med mindre det er tilbud på en kjedelig, liten kake på kiwi på morsdager og slikt. 

Slike kaker de selger på markedet på farmen, koster ca 500kr på bakeri.

Kaker koster rundt 130-150kr på alle butikker jeg har vært på

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Testosteron skrev:

Men reglene er slik at storbonden suverent bestemmer hvilke kriterier hun skal sette for valget av førstekjempe. At Jørgen har bidratt mest er ikke noe storbonden trenger å bry seg om, for storbonden bestemmer selv kriteriene for sitt valg. Å bli sur når man blir valgt er feil. Da har man ikke skjønt reglene.

Jeg er uenig

Skrevet
Just now, Winza said:

Jeg er uenig

Hva er du uenig i i det han skrev?

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er du uenig i i det han skrev?

Det han skrev, jeg er på Jørgen sin side

Skrevet
1 minutt siden, Winza said:

Det han skrev, jeg er på Jørgen sin side

Det han skrev er likevel ikke feil, uansett hvor mye du er på Jørgen sin side.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det han skrev er likevel ikke feil, uansett hvor mye du er på Jørgen sin side.

Det er hans mening at det ikke var feigt av henne, og min at det var feigt :) 

Skrevet
29 minutter siden, Winza skrev:

Jørgen er den som har bidratt mest, hun kunne fint valgt en av de andre guttene

Jeg tror valget hennes handlet om tre ting.

1) Hun ville beskytte Tonje.

2) Trivsel (hun klagde over humøret hans)

3) Han er en stor konkurrent

Det hadde ikke vært mye taktisk å velge Pål, ei heller Andrea. Men valget kan fort slå tilbake på henne neste uke. Det ligger i kortene at det snart blir jentekamper.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, æøå* skrev:

Jeg tror valget hennes handlet om tre ting.

1) Hun ville beskytte Tonje.

2) Trivsel (hun klagde over humøret hans)

3) Han er en stor konkurrent

Det hadde ikke vært mye taktisk å velge Pål, ei heller Andrea. Men valget kan fort slå tilbake på henne neste uke. Det ligger i kortene at det snart blir jentekamper.

Han har jo virket blid og glad

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Han har jo virket blid og glad

Men hvor mye ser vi av den totale tiden inne på Farmen?

Hun sa det jo også i dagens episode, så da ligger det vel noe i det.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, æøå* skrev:

Men hvor mye ser vi av den totale tiden inne på Farmen?

Hun sa det jo også i dagens episode, så da ligger det vel noe i det.

Får håpe han vinner tvekampen

Skrevet

Altså, det kan hende jeg er rar som reagerer men hvorfor sitter Lene og gir komplimenter til de tre personene hun noen minutter tidligere i episoden hadde snakket veldig negativt om? Hun ga de kjempeskryt i plenum. Snakk om å tale med to tunger.

Og tv2: vi er i 2018, det er ingenting sjokkerende med å være kjærest med samme kjønn. 😅

• Liker 4
Skrevet
20 minutter siden, Winza skrev:

Får håpe han vinner tvekampen

Personlig bryr jeg meg ikke. Kjenner ikke deltakerne og har ingen følelser rundt det😊 Det som skjer, det skjer.

Skrevet

Herregud, Knoll og Tott og Kjetil, artig gjeng.. haha 😂 Håper en av de vinner i år, eller Charlie 😄

Skrevet

Nå prøvde Jørgen og sprite opp Farmen etter valget, men synes dette året er litt tamt, savner noen som hopper ut av vinduet og springer inn i skogen med favnen full av grisetarmer for og sabotere 

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, Apis skrev:

Nå prøvde Jørgen og sprite opp Farmen etter valget, men synes dette året er litt tamt, savner noen som hopper ut av vinduet og springer inn i skogen med favnen full av grisetarmer for og sabotere 

Uka er fortsatt ung så alt kan skje :P

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å røpe npe? Alle er vel på finalefest? Alle sitter sammen på tinget en god stund?

Anonymkode: e9878...fa9

De sitter jo på tinget og venter på finalistene

Skrevet

Bra job a hønsehuer (refererer til kjerringene på farmen).

Hvert år blir det strategisk plassert noen ressurssterke menn/kvinner som skal få gården rundt. Å noen som skal lage show.

Nå som de hønsene i huset har kastet ut alle ressurssterke menn sliter de faktisk fremover med å i det hele tatt klare ukesoppdrag for realiteten er uansett om dere vil eller ei så trenger vi sterke menn. De tar seg av tungt arbeid noe det ser ut som hønsene i huset setter pris på. Men nå som det kun er 4 menn igjen hvorav en skal ut. Står de vel igjen med kun Kjetil evt. Jørgen. Å det vil kollapse. 

Så da får hønsene bare gå rundt sultne frem til finalene. Pluss de kommer til å ha null krefter til kampene da det vil bli jentekamp helt frem til finalen. 

Tv2 gjorde en dårlig jobb i år ved å skaffe seg et lesbisk par de skaper null action kun sutring og gnåling om at de ikke klarer seg uten hverandre for de bare mååååååå ta på hverandre.

En annen ting fremover. Guttene som blir igjen kommer til å ha null motivasjon til å jobbe da de vet de er utsatt uansett hva de gjør. 

Lene er ikke feig men hun er dum. Dette er smart der å da men ikke fremover. Noen må drive farmen. 

Anonymkode: e1cd4...4b8

• Liker 10
Skrevet
10 timer siden, æøå* skrev:

Jeg må forøvrig si at jeg stusser over voksne menns reaksjoner på å bli 1.kjempe. Alltid bitre, sure og klare for å sabotere.

Akkurat slik har ung reagert tidlige også. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hun sagt at hun ville ta jentekamp men så trukket seg fordi hun ikke tørde likevel- da hadde jeg kalt henne feig. Men å ta et taktisk valg som i tillegg får ut en person hun ikke liker, det er ikke feigt.

ps. Synes heller det er modig. Motsatte av feigt. Da blir det mer tradisjonelt mannfolkarbeid på jentene. Det er modig det.

Anonymkode: e9878...fa9

Eller dumt. Tenker de skal få slite hvis Jørgen ryker. Grensen mellom modig eller dum er hårfin. 

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, Winza skrev:

Kaker koster rundt 130-150kr på alle butikker jeg har vært på

I butikker koster nok kakene 130-150 kr. På bakeri er de dyrere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...