Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Moondance skrev:

Det håper jeg også han gjør, håper også ukesoppdraget blir sabotert kraftig. Så vanvittig skuffende, at det går an å være så jævlig feig bare for å beskytte kjæresten!! Er så sint nå at jeg håper Jørgen blir storbonde neste uke og velger Lene rett til førstekjempe.

Helt enig. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke turte å velge Andrea. Hun sa jo rett før valget at Andrea er vanskelig å samarbeide med og at hun bare vil gjøre ting hun syns er gøy. Andrea gjør jo nesten ingenting og om Andrea skulle velge Tonje slår Tonje henne garantert. Så bare piss det der, altså. 

Tenk om Nikolai blir 2.kjempe og taper og velger Andrea til storbonde. 🙊

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere glemt at Nikolai valgte en mann som førstekjempe for å beskytte Andrea???

Anonymkode: 46d5f...3b4

Han ble manipulert da

Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Helt enig. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke turte å velge Andrea. Hun sa jo rett før valget at Andrea er vanskelig å samarbeide med og at hun bare vil gjøre ting hun syns er gøy. Andrea gjør jo nesten ingenting og om Andrea skulle velge Tonje slår Tonje henne garantert. Så bare piss det der, altså. 

Skrekk og gru 🙈

Anonymkode: a4049...d75

• Liker 4
Gjest lazymangaka
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvem tror dere blir andrekjempe ?

Tror Pål blir andrekjempe, syntes jeg kunne høre stemmen hans 😂

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Han ble manipulert da

Og tenkte med feil hode.

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, Winza said:

Så absolutt ikke!

Hadde hun sagt at hun ville ta jentekamp men så trukket seg fordi hun ikke tørde likevel- da hadde jeg kalt henne feig. Men å ta et taktisk valg som i tillegg får ut en person hun ikke liker, det er ikke feigt.

ps. Synes heller det er modig. Motsatte av feigt. Da blir det mer tradisjonelt mannfolkarbeid på jentene. Det er modig det.

Anonymkode: e9878...fa9

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

De to finalistene sitter aldri på tinget under finalen, så dette er faktisk en stor tabbe av VG!

Anonymkode: 1772d...972

De sa ikke at det var på finalen de satt sammen på tinget.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og tenkte med feil hode.

Synd

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hun sagt at hun ville ta jentekamp men så trukket seg fordi hun ikke tørde likevel- da hadde jeg kalt henne feig. Men å ta et taktisk valg som i tillegg får ut en person hun ikke liker, det er ikke feigt.

ps. Synes heller det er modig. Motsatte av feigt. Da blir det mer tradisjonelt mannfolkarbeid på jentene. Det er modig det.

Jeg er uenig, nå kommer det vel noen og sier at jeg mobber lene nå..

Skrevet
14 minutter siden, RødeDrage said:

Jeg tenker at en del av meningen med valget er at det er taktisk, men så ender det opp med å ikke bli taktisk, fordi de nå sakte men sikkert kvitter seg med alle mannfolka som er enorme resursser for dem. Det er i det lange løp ikke sååå taktisk. Det hadde vært mer taktisk nå å velge en jentekamp, fordi denne uka er Tonje og Lene i best posisjon: En er storbonde og imun, og den andre vil i værste fall bli andrekjempe, som da får velge gren, og dermed kan ha overtaket. I tilegg er det, i det lange løp, bedre å få ut en del av damene, som tross alt er nærmere konkurrenter for dem de neste ukene. I tilegg må hun jo forstå at det blir jævlig dårlig steming blandt gutta fordi de føler seg veldig urettferdig behandla, ikke kommer til å samarbeide OG Kjetil har tross alt advart om sabotasje. 
 Så det er ett feigt valg fordi hun ikke tør i "ta sjangsen" på at Tonje blir andrekjempe og det er ikke nødvendigvis veldig taktisk heller. Jeg synes det var feigt, og ett dumt valg, med henhold til fremtidige ukesoppdrag og samarbeid mellom gutta og jentene. 

Modig valg heller, da blir de overtall sv jenter som må ta seg av tradisjonelle mannfolkoppgaver. Det er modig, kanskje dumdristig å sende ut en sterk mann.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sto ingenting om at det var under finalen de satt på tinget sammen.

Anonymkode: 139a4...d3b

Nei, men det ble nevnt i forbindelse med finalefesten. Det virker veldig random å nevne at de satt ved siden av hverandre på tinget under en eller annen tvekamp senere, det gir jo ikke mening. Jørgen kommer ikke til å sitte på tinget under denne ukas kamp. Det er klart at dette er en avsløring, VG har nok bare ikke skjønt at det kunne være avslørende. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Winza said:

Han ble manipulert da

Manipulert? Det er en unnskyldning mener du?

Han beskyttet en han er betatt av mens Lene beskytter kjæresten sin?

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Modig valg heller, da blir de overtall sv jenter som må ta seg av tradisjonelle mannfolkoppgaver. Det er modig, kanskje dumdristig å sende ut en sterk mann.

Blir gørr kjedelig hvis det ender opp med å bli 6 damer og 2 menn

Skrevet
6 minutter siden, lazymangaka skrev:

Er delvis enig med det du sier her. Men det hadde jo vært litt risikofylt for henne å velge en jentekamp, for da risikerer hun også Tonje, selv om hun hadde fått velge gren. Følelsene hadde nok større påvirkning enn fornuften, men tenker at det fortsatt er bedre å slå ut de personene man anser som sterkest de første ukene før eventuel finale, uansett med tanke på kjønn for de kommer jo til å bli blandet i finalen... :) Og tror ikke hun særlig bryr seg om stemningen, for hun har jo alltids Tonje på sin side. 

Tror nok du har truffet spikeren på hodet ang følelsene altså! 
Forstår jo tankegangen rundt å slå ut de sterkeste, (nå har ikke jeg sett så mye farmen før, så veit ikke helt) men jeg ser for meg at det er litt lurt å ha samarbeid på gården i bakhodet når man tross alt har 7 uker igjen der? 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke Winza, men jeg husker at det både har vært far og datter, far og stedatter, mor og sønn, søstre, eneggede tvillingbødre (utfordrere) og et nygift ektepar. Ingen av disse prøvde å skjule relasjonen. 

Hvordan har de andre deltagerne reagert på disse relasjonene? Har de feks prøvd å splitte dem?

Takk for info forresten! Du får ta en tvekamp med Winza om hvem som er offisielt Farmen-orakel :fnise:

Gjest Caroline91
Skrevet

Hvorfor skulle ingen av gutta sabotere da Nicolai valgte Charlie forrige uke? Charlie hadde da jobbet mest, men han klikka ikke. Synes det var særdeles barnslig reaksjon på Jørgen.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Manipulert? Det er en unnskyldning mener du?

Han beskyttet en han er betatt av mens Lene beskytter kjæresten sin?

Andrea sa jo at hun manipulerte han

Skrevet
Akkurat nå, Caroline91 skrev:

Hvorfor skulle ingen av gutta sabotere da Nicolai valgte Charlie forrige uke? Charlie hadde da jobbet mest, men han klikka ikke. Synes det var særdeles barnslig reaksjon på Jørgen.

Håper Jørgen saboterer

Skrevet
1 minutt siden, Winza said:

Blir gørr kjedelig hvis det ender opp med å bli 6 damer og 2 menn

Hvorfor det?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Caroline91 skrev:

Skjønner godt at han ble skuffa over å bli sendt ut i kamp to uker på rad.

Anonymkode: 139a4...d3b

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, Salka skrev:

Tror du er litt rask med å dømme der. Jeg har lest bloggen til Andrea sporadisk, og kan opplyse om at hun trener. Hun er heller ikke noe radmager, så det er nok litt styrke i den kroppen. Hun sitter nok også på en del kunnskap om dyr, siden hun både er vegetarianer og tilbringer mye tid med dyra på gården. 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Blir kjedelig hvis det nesten bare er damer der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...