Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Gjest lazymangaka
Skrevet
1 minutt siden, Winza said:

Det var et feigt valg

Ville heller sagt at det var taktisk. Hun er jo tross alt der inne med kjæresten sin, som begge konkurrerer som "samme person". Tenkte bare på det som var best for dem, ikke noe feigt med det ;) Nevner det igjen, Farmen er et pengespill, ikke en bli kjent lek.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, æøå* said:

Jeg må forøvrig si at jeg stusser over voksne menns reaksjoner på å bli 1.kjempe. Alltid bitre, sure og klare for å sabotere.

Haah helt enig. 

Anonymkode: e9878...fa9

• Liker 3
Skrevet

1 minutt siden, æøå* skrev:

Jeg må forøvrig si at jeg stusser over voksne menns reaksjoner på å bli 1.kjempe. Alltid bitre, sure og klare for å sabotere.

Snakk om å generalisere... 🙄

Skrevet
1 minutt siden, lazymangaka skrev:

Ville heller sagt at det var taktisk. Hun er jo tross alt der inne med kjæresten sin, som begge konkurrerer som "samme person". Tenkte bare på det som var best for dem, ikke noe feigt med det ;) Nevner det igjen, Farmen er et pengespill, ikke en bli kjent lek.  

Jeg er uenig

Skrevet
2 minutter siden, æøå* skrev:

Skjønner godt at det er bittert når han har jobbet og stått på mer enn de fleste for Lene..

Anonymkode: 6ef87...4a8

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at det er bittert når han har jobbet og stått på mer enn de fleste for Lene..

Lene skulle vært i tvekamp, ikke han

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å røpe npe? Alle er vel på finalefest? Alle sitter sammen på tinget en god stund?

Anonymkode: e9878...fa9

De to finalistene sitter aldri på tinget under finalen, så dette er faktisk en stor tabbe av VG!

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 6
Gjest lazymangaka
Skrevet
1 minutt siden, Winza said:

Jeg er uenig

OK ;) 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De to finalistene sitter aldri på tinget under finalen, så dette er faktisk en stor tabbe av VG!

Er nok ikke noe spoiler, er alltid noen som tror ditt og datt er el spoiler

Skrevet

Men hvem tror dere blir andrekjempe ?

Anonymkode: a4049...d75

Skrevet

Skjønner ikke poenget med å caste et "hemmelig" kjærestepar? Ser ikke at det gir noen twist/spenning overhodet foreløpig i hvert fall... 

Blir det snart bare da igjen, så blir farmen ytterst kjedelig å se på. Trenger figurer som Jørgen. Kan ikke bare ha godstemning, det blir for kjedelig.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, lazymangaka skrev:

Jeg tenker at en del av meningen med valget er at det er taktisk, men så ender det opp med å ikke bli taktisk, fordi de nå sakte men sikkert kvitter seg med alle mannfolka som er enorme resursser for dem. Det er i det lange løp ikke sååå taktisk. Det hadde vært mer taktisk nå å velge en jentekamp, fordi denne uka er Tonje og Lene i best posisjon: En er storbonde og imun, og den andre vil i værste fall bli andrekjempe, som da får velge gren, og dermed kan ha overtaket. I tilegg er det, i det lange løp, bedre å få ut en del av damene, som tross alt er nærmere konkurrenter for dem de neste ukene. I tilegg må hun jo forstå at det blir jævlig dårlig steming blandt gutta fordi de føler seg veldig urettferdig behandla, ikke kommer til å samarbeide OG Kjetil har tross alt advart om sabotasje. 
 Så det er ett feigt valg fordi hun ikke tør i "ta sjangsen" på at Tonje blir andrekjempe og det er ikke nødvendigvis veldig taktisk heller. Jeg synes det var feigt, og ett dumt valg, med henhold til fremtidige ukesoppdrag og samarbeid mellom gutta og jentene. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Anonym90059005 skrev:

Skjønner ikke poenget med å caste et "hemmelig" kjærestepar? Ser ikke at det gir noen twist/spenning overhodet foreløpig i hvert fall... 

De har hatt lignende før, var med en far og en datter i en tidligere sesong, men usikker på om de holdt det hemmelig. Her kan nok Farmen-orakelet vårt @Winza utdype mer om hvordan sånne hemmelige forhold har fungert før. 

Skrevet

Tenk om Pål blir den siste gutten, da blir det Pål sine høner :fnise:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, RødeDrage skrev:

De har hatt lignende før, var med en far og en datter i en tidligere sesong, men usikker på om de holdt det hemmelig. Her kan nok Farmen-orakelet vårt @Winza utdype mer om hvordan sånne hemmelige forhold har fungert før. 

Orakel :ler: Vet mye pågrunn av googling, husker ikke mye fra før 2008 sesongen :P

Men husker godt Barbro og faren i 2004 sesongen, de fikk forholdet sitt ødelagt etter det har jeg lest

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Alt for å ikke sette dama si fare, patetisk valg.

26 minutter siden, NullHull said:

Skal vi liksom bli sittende igjen med Kjerring Farmen, nå da? Fordi Frøken Fegis skal beskytte dama si?!!! 

14 minutter siden, Winza said:

Hun var jævla feig som valgte den som har bidratt mest og bare fordi hun ikke ville velge en dame for å verne kjæresten sin...

Har dere glemt at Nikolai valgte en mann som førstekjempe for å beskytte Andrea???

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, RødeDrage skrev:

Jeg er ikke Winza, men jeg husker at det både har vært far og datter, far og stedatter, mor og sønn, søstre, eneggede tvillingbødre (utfordrere) og et nygift ektepar. Ingen av disse prøvde å skjule relasjonen. 

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sto ingenting om at det var under finalen de satt på tinget sammen.

Anonymkode: 139a4...d3b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har dere glemt at Nikolai valgte en mann som førstekjempe for å beskytte Andrea???

Anonymkode: 46d5f...3b4

Nettopp derfor burde han bli andrekjempe👍🏼

• Liker 3
Gjest lazymangaka
Skrevet
3 minutter siden, RødeDrage said:

Jeg tenker at en del av meningen med valget er at det er taktisk, men så ender det opp med å ikke bli taktisk, fordi de nå sakte men sikkert kvitter seg med alle mannfolka som er enorme resursser for dem. Det er i det lange løp ikke sååå taktisk. Det hadde vært mer taktisk nå å velge en jentekamp, fordi denne uka er Tonje og Lene i best posisjon: En er storbonde og imun, og den andre vil i værste fall bli andrekjempe, som da får velge gren, og dermed kan ha overtaket. I tilegg er det, i det lange løp, bedre å få ut en del av damene, som tross alt er nærmere konkurrenter for dem de neste ukene. I tilegg må hun jo forstå at det blir jævlig dårlig steming blandt gutta fordi de føler seg veldig urettferdig behandla, ikke kommer til å samarbeide OG Kjetil har tross alt advart om sabotasje. 
 Så det er ett feigt valg fordi hun ikke tør i "ta sjangsen" på at Tonje blir andrekjempe og det er ikke nødvendigvis veldig taktisk heller. Jeg synes det var feigt, og ett dumt valg, med henhold til fremtidige ukesoppdrag og samarbeid mellom gutta og jentene. 

Er delvis enig med det du sier her. Men det hadde jo vært litt risikofylt for henne å velge en jentekamp, for da risikerer hun også Tonje, selv om hun hadde fått velge gren. Følelsene hadde nok større påvirkning enn fornuften, men tenker at det fortsatt er bedre å slå ut de personene man anser som sterkest de første ukene før eventuel finale, uansett med tanke på kjønn for de kommer jo til å bli blandet i finalen... :) Og tror ikke hun særlig bryr seg om stemningen, for hun har jo alltids Tonje på sin side. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...