Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Kjetil E skrev:

Jeg savner litt action i årets sesong. Noe skikkelig drama og bråk. Det er litt for tamt, da det mest voldsomme så langt er hylinga til hun bloggerberta som ikke takler slakting.

Har vært nok av det på torpet i hvert fall :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Har vært nok av det på torpet i hvert fall :) 

Mulig, men jeg ser ikke på Torpet da jeg av prinsipp boikotter TV2 Sumo. Etter måten TV2 behandlet oss som fulgte sjakksendingen deres for noen år siden. Så bestemte jeg meg ALDRI ALDRI ALDRI om jeg skulle anskaffe meg Sumo.

• Liker 2
Skrevet

Mulig, men jeg ser ikke på Torpet da jeg av prinsipp boikotter TV2 Sumo. Etter måten TV2 behandlet oss som fulgte sjakksendingen deres for noen år siden. Så bestemte jeg meg ALDRI ALDRI ALDRI om jeg skulle anskaffe meg Sumo.

Følger ikke med på sjakk, hva skjedde?

Jeg synes de kunne lagt ut klippene på Facebook også

Skrevet

Dessuten er det sleipt av TV2 å legge deler av Farmen til en betalingskanal. Torpet er en del av Farmen og burde blitt vist på TV. Sleip måte av TV2 å skaffe seg flere betalende seere på. Jeg skulle gjerne sett Torpet, men skaffer meg ikke Sumo av den grunn. Så da får det heller være...

Anonymkode: 139a4...d3b

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Følger ikke med på sjakk, hva skjedde?

Jeg synes de kunne lagt ut klippene på Facebook også

De sendte flere av de store turneringene på sportskanalen, så ved flere partier under et par av turneringene så sendte de ishockey midt i partiet og vi som ville følge sjakken ble henvist til Sumo. Slik gjør man bare ikke, man bryter ikke av midt i konkuransen.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Winza skrev:

Jeg har ikke mobbet, det er ikke mobbing å ha kallenavn på noen. Hadde dette vært i virkeligheten så hadde han nok flirt av det, er helt vanlig å ha kallenavn på folk uten at det er ment vondt

Du kan ikke bestemme hva som er vondt ment når det kommer til kallenavn. Og du vet heller ikke om han Pål hadde flirt av det. Viktig å tenke på at når man er anonym bak et nick på et forum. 

Skrevet
7 minutter siden, Malika skrev:

Du kan ikke bestemme hva som er vondt ment når det kommer til kallenavn. Og du vet heller ikke om han Pål hadde flirt av det. Viktig å tenke på at når man er anonym bak et nick på et forum. 

Herregud gid deg nå! Å kalle slikt for mobbing er en skam mot de som faktisk blir mobbet :angry: Fra nå av så kommer jeg til å ignorere innleggene dine, ha en riktig god kveld!

Skrevet
9 hours ago, Malika said:

1) Du kan ikke svare på vegne av andre 

2) Å avslutte med et smilefjes gjør ikke «spøken» til noe mindre mobbing

Herregud! Ta deg ei bolle a

• Liker 3
Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig oppgitt når jeg blir kalt for mobber fordi jeg har kommet med et tulle kallenavn bare ment som en spøk, og samtidlig så er det hets og drittslenging å kritisere en deltaker.. Hva skal man med en tråd om farmen hvis man ikke kan diskutere deltakere? Og til de som tror det, nei jeg har ikke noe imot Andrea, ville kritisert Jørgen med om jeg syntes han oppførte seg tåpelig

Sånn, der fikk jeg ut litt frustrasjon :P

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Kjenner jeg blir skikkelig oppgitt når jeg blir kalt for mobber fordi jeg har kommet med et tulle kallenavn bare ment som en spøk, og samtidlig så er det hets og drittslenging å kritisere en deltaker.. Hva skal man med en tråd om farmen hvis man ikke kan diskutere deltakere? Og til de som tror det, nei jeg har ikke noe imot Andrea, ville kritisert Jørgen med om jeg syntes han oppførte seg tåpelig

Sånn, der fikk jeg ut litt frustrasjon :P

Men hva med å diskutere positivt og ikke bare det negative med deltagerene ?

Anonymkode: a4049...d75

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det blir da også gjort, er du så følsom at du ikke kan se noen feil ved årets deltagere så foreslår jeg at du forlater tråden, og finner andre du kan føle deg krenket over. Det er sikkert noe, om du tenker deg godt om

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er positive ting med Andrea såklart, men i går var det sytingen som irriterte meg. Og jeg likte ikke at hun prøvde å manipulere Nikolai men ellers så virker hun grei. 

Skrevet
27 minutter siden, Winza skrev:

Herregud gid deg nå! Å kalle slikt for mobbing er en skam mot de som faktisk blir mobbet :angry: Fra nå av så kommer jeg til å ignorere innleggene dine, ha en riktig god kveld!

Helt greit for meg ar du ignorerer meg. Men jeg skjønner ikke hvorfor du gjør dette til en persondebatt når jeg prøver å nå inn til deg for å si noe om viktige greier. Helt utenfor saken, men jeg har også blitt mobbet på det groveste.

Skrevet
28 minutter siden, Mkigjen skrev:

Herregud! Ta deg ei bolle a

Og det var det det eneste du hadde å komme med... 

Skrevet
19 minutter siden, Mkigjen skrev:

Det blir da også gjort, er du så følsom at du ikke kan se noen feil ved årets deltagere så foreslår jeg at du forlater tråden, og finner andre du kan føle deg krenket over. Det er sikkert noe, om du tenker deg godt om

Wow, jeg er langt fra krenket. Syns bare det har blitt litt vel mye negativitet her, kan ikke huske sist jeg leste noe positivt.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Malika said:

Og det var det det eneste du hadde å komme med... 

Det var alt som trengtes

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Malika skrev:

Helt greit for meg ar du ignorerer meg. Men jeg skjønner ikke hvorfor du gjør dette til en persondebatt når jeg prøver å nå inn til deg for å si noe om viktige greier. Helt utenfor saken, men jeg har også blitt mobbet på det groveste.

Det er ikke persondebatt, du anklager meg for å være en mobber noe jeg reagerer kraftig på fordi jeg har selv blitt mobbet en del i barndommen og vet meget godt hvor vondt det er å bli mobbet. Det med Pål var bare en uskyldig spøk, jeg har faktisk sansen for fyren, jeg kan love deg at å utsette noen andre for mobbing er det aller siste jeg ville gjort da jeg vet hvor vondt det er.

Trist å høre at du også har blitt mobbet, men da burde du jo også vite hva som er mobbing og hva som ikke er :)

Og ja jeg vet jeg sa jeg ikke skulle svare mer men jeg måtte bare få sagt det, jeg er villig til å begrave stridsøksen mellom oss slik at vi kan ha en hyggelig tone mellom oss framover, jeg er ikke sint på deg heller :)

Og angående det med å diskutere tidligere deltakere, så lenge ikke hele tråden handler om det så ser jeg virkelig ikke problemet, det viktigste er at vi har en hyggelig tone og har det hyggelig i tråden :)

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd han måtte trekke seg.

Han fikk vel ikke noe valg stakkar. Synd TV 2 må være så pertentlige og dømmende, uansett hva han har gjort tidligere er det ikke god nok grunn til å kaste han ut. Dårlig synes jeg. 

Anonymkode: 63d14...d96

Skrevet (endret)
7 timer siden, Aurora** skrev:

Tragisk om det blir guttekamp denne uken og. Jentene er optimistisk og mener de klarer seg uten gutta, men de trenger både Jørgen og Kjetil der til snekring. Undervurderer ikke jentene, men nekter å tro de vil klare seg uten gutta. Pål er ingen handymann

Kjæresteparet er jeg møkk lei.  Enesre vi ser de prate om er at de må ha alenetid osv. De har hvertfall hverandre der inne. Tenk heller på de som har mann og kone hjemme, som de ikke får se eller prate med.

Drittlei barbietvillingene jeg og, og tror rett og slett ikke de KAN snakke om annet enn seg selv, sitt kjærlighetsforhold til hverandre og hvor fælt de har det som må skjule sin O’STORE hemmelighet....det finnes da virkelig større problemer her i verden enn det der. Det lages så innmari mye styr rundt det, ikke rart man får avsmak. Det må da finnes grenser for hvor mye vi som seere skal takle å høre samme regla om og om igjen, hver bidige episode..? Tror de virkelig vi bryr oss så mye?

Nei, synes Torpet er mer givende å bruke tiden sin på enn Farmen. Følger med på det isteden jeg så lenge så slipper jeg irritere meg 🤗

Endret av Sizz-
  • Liker 2
Skrevet (endret)
36 minutter siden, Winza skrev:

Det er ikke persondebatt, du anklager meg for å være en mobber noe jeg reagerer kraftig på fordi jeg har selv blitt mobbet en del i barndommen og vet meget godt hvor vondt det er å bli mobbet. Det med Pål var bare en uskyldig spøk, jeg har faktisk sansen for fyren, jeg kan love deg at å utsette noen andre for mobbing er det aller siste jeg ville gjort da jeg vet hvor vondt det er.

Trist å høre at du også har blitt mobbet, men da burde du jo også vite hva som er mobbing og hva som ikke er :)

Og ja jeg vet jeg sa jeg ikke skulle svare mer men jeg måtte bare få sagt det, jeg er villig til å begrave stridsøksen mellom oss slik at vi kan ha en hyggelig tone mellom oss framover, jeg er ikke sint på deg heller :)

Og angående det med å diskutere tidligere deltakere, så lenge ikke hele tråden handler om det så ser jeg virkelig ikke problemet, det viktigste er at vi har en hyggelig tone og har det hyggelig i tråden :)

Jeg er heller ikke sint på deg, og har aldri vært det. Men vil påpeke hvor viktig det er å være bevisst på hva man man sier og skriver på nett. Og mobbing er subjektivt, hverken du eller jeg kan mene hva som er mobbing for den det gjelder. Stridsøks begravd. 

Hva gjelder @Mkigjen så orker jeg ikke flere boller.

Endret av Malika

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...