Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, æøå* skrev:

Det er vel gjerne ganske gjennomtenkt casting av deltagere, hvor det alltid er en slik med hvert år.

Andrea har ikke meldt seg på til Farmen, hun ble headhuntet av TV2.

Anonymkode: 139a4...d3b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte et intervju med Gaute for en stund siden der han sa at årets sesong overgikk alle andre sesonger. Hvor lenge må vi vente på det?

Nei, gi oss masse mer av Torpet. Det er der det skjer 👍🏻

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha men det er da vel ingen som har tvunget henne??:p hun har sagt ja til å være med helt selv. 

Skrevet
1 minutt siden, Sizz- skrev:

Haha men det er da vel ingen som har tvunget henne??:p hun har sagt ja til å være med helt selv. 

Kanskje hun blir betalt?

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Kanskje hun blir betalt?

Hun har fortsatt tatt valget selv om å være med:p 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Måbarefåsiat... skrev:
Ellers kan Andrea slutte å sippe og må Jørgen gå i bar overkropp hele tiden? 

Hahaha, enig! 😂

2 timer siden, Winza skrev:

Hvem tror dere blir førstekjempe?

Håper på Andrea. I det minste at det blir jentekamp! 

2 timer siden, Winza skrev:
Akrobatikk? 😂😂😂

Refererer til en video på TV2.no hvor Tonje og Lene holdt på med noe tøying eller ett eller annet, som Kjetil slang seg med på. De endte med å balansere hverandre på føttene. Sånn at en ligger på ryggen med beina opp, og balanserer en som ligger horisontalt oppå beina, om du skjønner 😅 Det var nok de tinga der han snakka om. Finner ikke linken til klippet nå, men det ligger altså på nettsidene til tv2. 

1 time siden, Peonjenta skrev:

Skal hun nekte å tilberede slaktet også da. Lage pølser og alt det?

Det har jeg aldri sagt, jeg sa at jeg hadde bedt om å få slippe å se det. Nå som jeg har sett episoden så ser jeg jo at hun ikke "løp gråtende vekk" som jeg sa, hun fikk faktisk beskjed av Sølvi(?) om å løpe ut i skogen så hun slapp å se noe av slaktinga. Om hun velger å tilbrede kjøttet seinere så får hun gjøre det, men jeg gjetter på at hun velger/ber om andre oppgaver. 
Er faktisk litt imponert over at hun har holdt ut på farmen så lenge som hun har jeg. Litt syt, joda, men når alt kommer til alt så synes jeg hun takler det som skjer helt ok. Jeg tror heller at produksjonen filmer/klipper det til sånn at det blir litt ekstra drama rundt det, iogmed at Farmen har vært relativt drama-fri så langt, og de tross alt prøver å lage god TV.. 

Skrevet
22 minutter siden, vintage skrev:

Hørte et intervju med Gaute for en stund siden der han sa at årets sesong overgikk alle andre sesonger. Hvor lenge må vi vente på det?

Nei, gi oss masse mer av Torpet. Det er der det skjer 👍🏻

Det var nok twisten med Torpet som Gaute mente at denne sesongen overgikk alle andre. Clickbait.

Og kan @Winza og gjengen please slutte å disse Pål som mister hygiene osv. Også slitsomt å følge tråden med stadig humring og mimring  om gamle deltagere.

Skrevet (endret)
59 minutter siden, Malika skrev:

Det var nok twisten med Torpet som Gaute mente at denne sesongen overgikk alle andre. Clickbait.

Og kan @Winza og gjengen please slutte å disse Pål som mister hygiene osv. Også slitsomt å følge tråden med stadig humring og mimring  om gamle deltagere.

Er ingen som disser Pål her. Du har nok misforstått :) 

Torpet var en fin twist det, er til og med bedre enn farmen 😄 

Endret av Winza
Skrevet
1 time siden, Sizz- skrev:

1 time siden, Sizz- skrev:

Hun har fortsatt tatt valget selv om å være med:p 

Det har hun. Men det var snakk om tidligere i tråden at TV2 alltid måtte ha med en som ikke likte slakt osv. Tenkte at det var nettopp derfor TV2 headhuntet henne, at hun passet perfekt fordi hun er så ekstremt glad i dyr og ikke liker slakting.

• Liker 1
Skrevet

Herregud det må være kleint for Kjetil å se på dette 😂 Sitter å flørter og sier til kameraet at han vil være med i dobbeltsengen, også er de SAMMEN 😂 Ser virkelig ikke poenget med å holde det skjult da..

blir kjedelig med enda en guttekamp. Storbonden kan jo ikke risikere at kjæresten blir andrekjempe...

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er jo Andrea pescetarianer, så geit er ikke mat for henne. 

Anonymkode: 17e86...6bb

Har scrollet litt gjennom bloggen til Andrea i kveld. Er det ikke litt uvanlig for en pescetarianer å eie så mange skinnvesker, klær og skinnsko? Litt spesielt å være så motstander av slakting når det skal slaktes til mat, men ikke til klær, sko og accessoarer...?

Anonymkode: 804c4...201

• Liker 8
Skrevet

*skinnklær, skinnvesker, skinnsko og andre accessoarer i skinn.

Anonymkode: 804c4...201

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, RødeDrage skrev:

Det har jeg aldri sagt, jeg sa at jeg hadde bedt om å få slippe å se det. Nå som jeg har sett episoden så ser jeg jo at hun ikke "løp gråtende vekk" som jeg sa, hun fikk faktisk beskjed av Sølvi(?) om å løpe ut i skogen så hun slapp å se noe av slaktinga. Om hun velger å tilbrede kjøttet seinere så får hun gjøre det, men jeg gjetter på at hun velger/ber om andre oppgaver. 
Er faktisk litt imponert over at hun har holdt ut på farmen så lenge som hun har jeg. Litt syt, joda, men når alt kommer til alt så synes jeg hun takler det som skjer helt ok. Jeg tror heller at produksjonen filmer/klipper det til sånn at det blir litt ekstra drama rundt det, iogmed at Farmen har vært relativt drama-fri så langt, og de tross alt prøver å lage god TV.. 

En stor del av ukesoppdraget var jo å partere, og tilberede geita  og hun er ikke duganes til å restaurere den bua.  Tviler på at de andre går med på at hun går på stell resten av uka.  Klarer de ukesoppdraget får de jo penger som hun også vil ha goder av. Det beste er vel om hun trekker seg, hvis hun ikke blir hivd ut før da.  Melder man seg på farmen uten å tåle slakt har man ingenting der å gjøre. Det er innlysende. 

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp

Skrevet

Til dere som klager over reklame på Sumo. Dere må ikke trykke på direkte-tv, for da ser dere det samme som lineær-tven! Gå inn på selve farmenepisoden. Da skal alt ligge uten pauser, og man kan til og med spole seg frem til slutten av episoden hvis man vil det.  Med andre ord, hele episoden ligger ute der :P 

Anonymkode: e0717...55e

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som klager over reklame på Sumo. Dere må ikke trykke på direkte-tv, for da ser dere det samme som lineær-tven! Gå inn på selve farmenepisoden. Da skal alt ligge uten pauser, og man kan til og med spole seg frem til slutten av episoden hvis man vil det.  Med andre ord, hele episoden ligger ute der :P 

Jeg tror det skjer når episoden samtidig går på direkte tv 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ah, takk. Da skal jeg prøve det neste gang :)

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Winza skrev:

Er ingen som disser Pål her. Du har nok misforstått :) 

Misforstått? Hvorfor ikke bare kalle han Pål? Hadde det du med flere har humret og ledd og snakket over Pål i denne tråden skjedd i virkeligheten så hadde det vært mobbing. Så jeg har ikke misforstått.

Skrevet
7 timer siden, Summ skrev:

Herregud det må være kleint for Kjetil å se på dette 😂 Sitter å flørter og sier til kameraet at han vil være med i dobbeltsengen, også er de SAMMEN 😂 Ser virkelig ikke poenget med å holde det skjult da..

blir kjedelig med enda en guttekamp. Storbonden kan jo ikke risikere at kjæresten blir andrekjempe...

Grunnen til at de ikke forteller at de er kjærester er vel fordi de er redd de andre da vil se på dem som sterke konkurrenter.

Anonymkode: bbd1d...a7a

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, Malika skrev:

Misforstått? Hvorfor ikke bare kalle han Pål? Hadde det du med flere har humret og ledd og snakket over Pål i denne tråden skjedd i virkeligheten så hadde det vært mobbing. Så jeg har ikke misforstått.

Vi spøkte litt, er ikke mobbing. Ingen her som har noe imot han :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...