Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Hun visste godt at de skulle slakte dyr på forhånd

Ikke det som er poenget, poenget er at man kan bli veldig glad i et dyr, noe hun gjorde.

Anonymkode: a4049...d75

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker said:

ke det som er poenget, poenget er at man kan bli veldig glad i et dyr, noe hun gjorde.

Nå er det jo ikke akkurat valpen de slakter da, men et dyr man har på gård for slakt.

Endret av Mkigjen
  • Liker 1
Skrevet

Nå syns jeg denne hetsen og mobbinga må ta slutt, voksne mennesker, fysj.

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Nå er det jo ikke akkurat valpen de slater da, men et dyr man har på gård for slakt.

Har ingenting å si, du kan bli like glad i en gris som en katt.

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå syns jeg denne hetsen og mobbinga må ta slutt, voksne mennesker, fysj.

Ingen som mobber eller hetser her

Anonymkode: 4d854...bc7

Skrevet

Ingen som mobber eller hetser her

Anonymkode: 4d854...bc7

Jo, dere prater jo bare dritt om Andrea, hva med å vise litt sympati ?

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ingenting å si, du kan bli like glad i en gris som en katt.

Når hun vet at de skal bli slaktet så burde hun tenke seg om før hun begynner å tilbringe så mye tid med dem

Skrevet

Jo, dere prater jo bare dritt om Andrea, hva med å vise litt sympati ?

Vi prater ikke dritt om henne, man må takle kritikk når man er på TV

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Når hun vet at de skal bli slaktet så burde hun tenke seg om før hun begynner å tilbringe så mye tid med dem

Du har nok aldri vært glad i dyr.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Ja man kan bli veldig glad i dyr og det kan være trist og vi kan ikke si hva andre skal føle.

Nå har jeg ikke opplevd å se når de utfører slakt, men som barn viste vi godt når slaktebilen kom og hva som ville skje med dyrene. Det var trist til det kom nye dyr på gården.

Endret av Filifjonkamor
  • Liker 2
Skrevet
7 timer siden, RødeDrage skrev:

Jeg er veggis, og hadde ikke vært fan av å se dyr bli slaktet, men liker å tro at jeg bare hadde valgt å ikke se på, istedet for å løpe gråtende vekk. Men skal ikke være for tøff i trynet, kan jo hende at 3 uker med lite mat og mye jobb hadde forandra den tankegangen. 

Skal hun nekte å tilberede slaktet også da. Lage pølser og alt det?

Skrevet

Du har nok aldri vært glad i dyr.

🤦‍♂️

Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Hun er ikke vegetarianer. Vegetarianere spiser ikke fisk. Hun er pescetarianer, det er faktisk ganske stor forskjell. Og hun kunne sagt fra til storbonden at hun ikke orket å være der under slakten og bedt om å ikke bli filmet akkurat da i stedet for å sutre, hyle og bære seg i kamera. Det er ikke reaksjonen hennes som irriterer meg mest, men at hun overdramatiserer det hele så inn i granskauen.

Ok. Så stor forskjell er det da ikke, om det bare er fisken som er forskjellen.

Uansett, jeg skjønner ikke at man blir irritert over en naturlig reaksjon. Om hun er litt selvopptatt, hva så?

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Peonjenta skrev:

Skal hun nekte å tilberede slaktet også da. Lage pølser og alt det?

Det må hun få lov til hvis hun vil. Så lenge hun vet at det er risiko for å bli valgt som 1.kjempe.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, æøå* skrev:

Det må hun få lov til hvis hun vil. Så lenge hun vet at det er risiko for å bli valgt som 1.kjempe.

Da vil det jo si at nekter å utføre det storbonden har bestemt og hun burde bli sent hjem så fort som mulig.  Hun har ikke noe der å gjøre.

Skrevet
1 minutt siden, æøå* skrev:

Uansett, jeg skjønner ikke at man blir irritert over en naturlig reaksjon. Om hun er litt selvopptatt, hva så?

Andrea er ikke bare selvopptatt, men fullstendig uvitende om hvordan slakting foregår. Hun synes det er så forferdelig at dyrene får strupen skåret over. "Buhuhuhu, den kommer til å dø av blodtap, jo....".

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mystic woman skrev:

Andrea er ikke bare selvopptatt, men fullstendig uvitende om hvordan slakting foregår. Hun synes det er så forferdelig at dyrene får strupen skåret over. "Buhuhuhu, den kommer til å dø av blodtap, jo....".

Mon tro om hun tenker det samme om å slakte fisk...

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

🤦‍♀️

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Winza skrev:

Hun har antagelig sett bare ferdige fileter i fiskedisken på butikken. :ler:

Endret av Mystic woman
  • Liker 2
Skrevet (endret)
14 minutter siden, æøå* skrev:

Jo, det er faktisk det. Fisken er ikke bare, fisk er kjøtt det også. :) Jeg syns det er teit å kalle seg noe man ikke er. 

Som sagt var det ikke selve reaksjonen hennes som irriterte meg, men at hun overdramatiserer alt så jævlig. Som sagt, hun kunne sagt fra til storbonden at hun ikke orket å være til stede under slakten og bedt om å ikke bli filmet akkurat da, jeg hadde fått mye mer sympati for henne da.

Hun er ikke bare litt selvopptatt, hun er ekstremt selvopptatt og sånne folk irriterer meg, uavhengig av alder, kjønn og om de er rosabloggere eller ikke. 

Endret av Salka
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...