Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #761 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, Mystic woman skrev: Blodet blir vel ikke kastet! Blod kan brukes til mye, blodklubb, blodpannekaker, blodpudding ... Mye godt. Synes det er groteskt å lage mat av blod, men det er min mening
Måbarefåsiat... Skrevet 9. oktober 2018 #762 Skrevet 9. oktober 2018 (endret) 2 minutter siden, Winza said: Synes det er groteskt å lage mat av blod, men det er min mening Det er sunt og næringsrikt og det er først i vår tid at man har råd til å kaste mat. Liker personlig ikke blodmat, men så har jeg råd til å velge det bort Ellers kan Andrea slutte å sippe og må Jørgen gå i bar overkropp hele tiden? Endret 9. oktober 2018 av Måbarefåsiat... 6
Mkigjen Skrevet 9. oktober 2018 #763 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, Winza said: Synes det er groteskt å lage mat av blod Er vel ikke mer grotesk en annen innmat, hjerte, lever ,lunger osv 2
Ronaldo85 Skrevet 9. oktober 2018 #765 Skrevet 9. oktober 2018 17 minutter siden, Winza skrev: Enig, hvorfor er det alltid 1 person som skal lage et helsikes drama rundt slakt hvert år? 🙄 Det er vel gjerne ganske gjennomtenkt casting av deltagere, hvor det alltid er en slik med hvert år.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #766 Skrevet 9. oktober 2018 Kjetil kommer til å ta de på fersken Anonymkode: a4049...d75 2
Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #767 Skrevet 9. oktober 2018 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjetil kommer til å ta de på fersken Anonymkode: a4049...d75 🤣 Endret 9. oktober 2018 av Winza
Ronaldo85 Skrevet 9. oktober 2018 #768 Skrevet 9. oktober 2018 Pinlig.. Kjetil tror han flørter med to single, heterofile jenter😂 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #770 Skrevet 9. oktober 2018 2 minutter siden, æøå* skrev: Pinlig.. Kjetil tror han flørter med to single, heterofile jenter😂 Syns nesten litt synd på han , men bare nesten 🤣 Anonymkode: a4049...d75 2
Gjest Lexie Grey Skrevet 9. oktober 2018 #771 Skrevet 9. oktober 2018 13 minutter siden, Salka skrev: Såååå enig! Og så provoserer det meg sånn at hun sier at de andre syns slakt og blod er gøy! Det er ingen som syns det er gøy, så syns det er dårlig gjort av henne å si det. Jeg hadde ikke klart å se på slakt selv, men jeg hadde sagt fra til storbonden at jeg ikke klarte å være der akkurat da og bedt om å ikke bli filmet akkurat da fordi det ville vært for tøft for meg. Filmcrewet hadde helt sikkert forstått det. Virker som hun trodde hun skulle på ferie, ja. Og legger skylda på de andre at de ikke hadde sagt fra til henne. Hallo, hva med å følge med selv? Håper virkelig hun blir 1.kjempe selv om jeg tviler sterkt. Hun må ut, altså. Jeg er så drittlei henne. Ja, ikke sant? Jeg stusset også over at hun la skylda på Sølvi for at hun ikke sa ifra, hun kan ta ansvar selv. Lurer også på hvorfor hun på liv og død måtte løpe ut og opp i skogen der hun risikerte å løpe rett inn i alt sammen, hvorfor løp hun ikke heller opp på rommene og holdt seg for ørene? Jeg hadde konsekvent latt være å knyte sterke bånd til dyra der inne som jeg regnet med skulle slaktes, så der hadde Kjetil et godt poeng. Jeg hadde kanskje klart å vært med på slakt om jeg ikke var så knytet til dyret. Slakt er en viktig del av den tiden de liksom lever i, så synes oppstyret hennes ble litt for dumt.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #772 Skrevet 9. oktober 2018 Dersom noen virkelig har SÅÅÅÅÅ store problemer med å se på hvor maten deres egentlig kommer fra, da burde de kanskje valgt å ikke være på dette TV-programmet i det hele tatt? Anonymkode: 58439...73e
Ronaldo85 Skrevet 9. oktober 2018 #773 Skrevet 9. oktober 2018 Mye kritikk mot Andrea her. Hun må vel få lov til å reagere på den måten som faller henne naturlig? Hun har vel også takket ja til Farmen fordi hun er glad i dyr. Jeg har forstått at hun er vegetarianer, så hun har vel heller ikke dette behovet for å se hvor andres mat kommer fra.. Hun prøvde heller ikke stikke av med bukken eller noe, men bare reagerte utifra det som er hennes standpunkt når det gjelder dyr og slakt. Riktignok forventet hun kanskje i for stor grad at de andre skulle passe på henne og ta hensyn. 16
Salka Skrevet 9. oktober 2018 #774 Skrevet 9. oktober 2018 24 minutter siden, COSL Innovator skrev: Makan til surving. Blir rett og slett uvel av å både se og høre på sånt. Ja, hun er fryktelig sutrete og slitsom og tenker bare på seg selv. Hun må ut, altså! 10 minutter siden, Moondance skrev: Ja, ikke sant? Jeg stusset også over at hun la skylda på Sølvi for at hun ikke sa ifra, hun kan ta ansvar selv. Lurer også på hvorfor hun på liv og død måtte løpe ut og opp i skogen der hun risikerte å løpe rett inn i alt sammen, hvorfor løp hun ikke heller opp på rommene og holdt seg for ørene? Jeg hadde konsekvent latt være å knyte sterke bånd til dyra der inne som jeg regnet med skulle slaktes, så der hadde Kjetil et godt poeng. Jeg hadde kanskje klart å vært med på slakt om jeg ikke var så knytet til dyret. Slakt er en viktig del av den tiden de liksom lever i, så synes oppstyret hennes ble litt for dumt. Ja, hva med å ta ansvar for seg selv? Men hun tror jo hun er dronningen og at alle skal føye seg etter henne. Jeg har ikke sett på makan til megmegmeg. Hun løp sikkert opp i skogen i stedet for opp på rommene for å overdramatisere det hele ekstra mye. Hun er helt utrolig slitsom. Håper hun blir 1.kjempe. 2
Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #775 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, Salka skrev: Ja, hun er fryktelig sutrete og slitsom og tenker bare på seg selv. Hun må ut, altså! Ja, hva med å ta ansvar for seg selv? Men hun tror jo hun er dronningen og at alle skal føye seg etter henne. Jeg har ikke sett på makan til megmegmeg. Hun løp sikkert opp i skogen i stedet for opp på rommene for å overdramatisere det hele ekstra mye. Hun er helt utrolig slitsom. Håper hun blir 1.kjempe. Enig
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #776 Skrevet 9. oktober 2018 Herregud nå må dere gi dere, Andrea ble glad i Geita. Dere hadde nok reagert på samme viset om dere hadde et dyr dere ble glad i, en hest for eksempel. Anonymkode: a4049...d75 14
Salka Skrevet 9. oktober 2018 #777 Skrevet 9. oktober 2018 3 minutter siden, æøå* skrev: Mye kritikk mot Andrea her. Hun må vel få lov til å reagere på den måten som faller henne naturlig? Hun har vel også takket ja til Farmen fordi hun er glad i dyr. Jeg har forstått at hun er vegetarianer, så hun har vel heller ikke dette behovet for å se hvor andres mat kommer fra.. Hun prøvde heller ikke stikke av med bukken eller noe, men bare reagerte utifra det som er hennes standpunkt når det gjelder dyr og slakt. Riktignok forventet hun kanskje i for stor grad at de andre skulle passe på henne og ta hensyn. Hun er ikke vegetarianer. Vegetarianere spiser ikke fisk. Hun er pescetarianer, det er faktisk ganske stor forskjell. Og hun kunne sagt fra til storbonden at hun ikke orket å være der under slakten og bedt om å ikke bli filmet akkurat da i stedet for å sutre, hyle og bære seg i kamera. Det er ikke reaksjonen hennes som irriterer meg mest, men at hun overdramatiserer det hele så inn i granskauen. 3
Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #778 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud nå må dere gi dere, Andrea ble glad i Geita. Dere hadde nok reagert på samme viset om dere hadde et dyr dere ble glad i, en hest for eksempel. Anonymkode: a4049...d75 Hun visste godt at de skulle slakte dyr på forhånd
Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #779 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, Salka skrev: Hun er ikke vegetarianer. Vegetarianere spiser ikke fisk. Hun er pescetarianer, det er faktisk ganske stor forskjell. Og hun kunne sagt fra til storbonden at hun ikke orket å være der under slakten og bedt om å ikke bli filmet akkurat da i stedet for å sutre, hyle og bære seg i kamera. Det er ikke reaksjonen hennes som irriterer meg mest, men at hun overdramatiserer det hele så inn i granskauen. Godt sagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå