Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To reklamepauser i løpet av en halvtime..

den første kom etter hva, 5-10 minutt?

Anonymkode: 55139...e3a

De prøver vel å slå rekord

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katta ble redd når slakteren kom...

Anonymkode: a4049...d75

Skrevet
8 minutter siden, Moondance skrev:

Er så lei sutringa til Andrea. Virker som hun tror hun skulle på ferie og at hun glemmer de skal leve 100 år tilbake i tid, der hun ikke vet at mangel på mat og slakting var en del av hverdagene til folk på denne tiden.

Såååå enig! Og så provoserer det meg sånn at hun sier at de andre syns slakt og blod er gøy! Det er ingen som syns det er gøy, så syns det er dårlig gjort av henne å si det. Jeg hadde ikke klart å se på slakt selv, men jeg hadde sagt fra til storbonden at jeg ikke klarte å være der akkurat da og bedt om å ikke bli filmet akkurat da fordi det ville vært for tøft for meg. Filmcrewet hadde helt sikkert forstått det. Virker som hun trodde hun skulle på ferie, ja. :rolleyes: Og legger skylda på de andre at de ikke hadde sagt fra til henne. Hallo, hva med å følge med selv? Håper virkelig hun blir 1.kjempe selv om jeg tviler sterkt. Hun må ut, altså. Jeg er så drittlei henne. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Winza said:

Hvorfor visper de i blodet?

For at det ikke skal koagulere

• Liker 4
Skrevet

Men geit er jo ikke godt, smaker jævlig stramt

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Såååå enig! Og så provoserer det meg sånn at hun sier at de andre syns slakt og blod er gøy! Det er ingen som syns det er gøy, så syns det er dårlig gjort av henne å si det. Jeg hadde ikke klart å se på slakt selv, men jeg hadde sagt fra til storbonden at jeg ikke klarte å være der akkurat da og bedt om å ikke bli filmet akkurat da fordi det ville vært for tøft for meg. Filmcrewet hadde helt sikkert forstått det. Virker som hun trodde hun skulle på ferie, ja. :rolleyes: Og legger skylda på de andre at de ikke hadde sagt fra til henne. Hallo, hva med å følge med selv? Håper virkelig hun blir 1.kjempe selv om jeg tviler sterkt. Hun må ut, altså. Jeg er så drittlei henne. 

Håper hun ryker, og når hun kommer inn på torpet så skal de akkurat til å slakte :ler:

Skrevet
Akkurat nå, Mkigjen skrev:

For at det ikke skal koagulere

Er jo bare blod, skal kastes uansett

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Nei, de skal bruke det, blodpølse, blodpannekaker..

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, de skal bruke det, blodpølse, blodpannekaker..

🤢

Skrevet
1 minutt siden, Winza said:

Skal brukes i vafler bl.a

Skrevet
Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Skal brukes i vafler bl.a

Vafler? O.o 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Winza skrev:

Blodet blir vel ikke kastet! Blod kan brukes til mye, blodklubb, blodpannekaker, blodpudding ... Mye godt. Du er vel bygutt, tenker jeg.

Endret av Mystic woman
  • Liker 7
Skrevet

🤢

Er faktisk veldig godt

• Liker 1
Skrevet

For en fin fyr Kjetil er.

• Liker 8
Skrevet

Vafler? O.o

Kan brukes i det og pannekaker

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

🤢

Ja det er ekkelt, men sånn er det.

Gjest COSL Innovator
Skrevet
4 minutter siden, Salka skrev:

Makan til surving. Blir rett og slett uvel av å både se og høre på sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...