Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper foreløpig at Jørgen vinner, eller Tonje.

Anonymkode: 17e86...6bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
27 minutter siden, RødeDrage skrev:

Det hadde vært kult om en av jentene vant, såvidt jeg veit er det for det meste menn som har vunnet tidligere sesonger, i så fall håper jeg i grunn på Lene eller kanskje Dineke. Føler ikke at vi har sett så mye til sistnevnte ennå. 
Både Charlie og Kim er jo ute, (selv om slaget kanskje ikke er tapt for Charlie ennå), så da holder jeg nok en knapp på Jørgen. Han imponerte kraftig i forrige tvekamp for min del, det hadde jeg ikke regna med! 

Har vært annen hver kvinnelig vinner hvert år de siste årene

Ingvild 2012

Magnhild 2014

Laila 2016

Endret av Winza
Skrevet
15 minutter siden, RødeDrage skrev:

Det hadde vært kult om en av jentene vant, såvidt jeg veit er det for det meste menn som har vunnet tidligere sesonger, i så fall håper jeg i grunn på Lene eller kanskje Dineke. Føler ikke at vi har sett så mye til sistnevnte ennå. 
Både Charlie og Kim er jo ute, (selv om slaget kanskje ikke er tapt for Charlie ennå), så da holder jeg nok en knapp på Jørgen. Han imponerte kraftig i forrige tvekamp for min del, det hadde jeg ikke regna med! 

Var kvinnelige vinnere både i 08, 12, 14 og 16😊

Skrevet
8 minutter siden, æøå* skrev:

Vel fortjente vinnere 😄 

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Vel fortjente vinnere 😄 

Magnhild i 2014 heiet jeg aldri på, men ellers bra.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, æøå* skrev:

Magnhild i 2014 heiet jeg aldri på, men ellers bra.

Hun sørget i hvert fall for at Olav Harald ikke vant

Skrevet

Liker veldig godt Diveke, av det vi har sett til nå. Hun er blid og glad hele tiden, smiler og ler. Jeg blir rett og slett i godt humør av henne.

Anonymkode: 139a4...d3b

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, RødeDrage skrev:

Jørgen er bergverksingeniør såvidt jeg har forstått, så da har han sikkert også mye praktisk kunnskap.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Hvem tror dere blir storbonde? Håper på Jørgen

Står det ikke mellom Lene og Kjetil? Virker som han hadde lovet de to, men kanskje han heller velger Jørgen 

Skrevet
2 minutter siden, Aurora** skrev:

Står det ikke mellom Lene og Kjetil? Virker som han hadde lovet de to, men kanskje han heller velger Jørgen 

Sjeldent folk velger den de sier de skal velge 😛 

Skrevet
15 minutter siden, Winza skrev:

Sjeldent folk velger den de sier de skal velge 😛 

Det står nok mellom Lene og Kjetil tror. jeg 

Skrevet
1 minutt siden, Aurora** skrev:

Det står nok mellom Lene og Kjetil tror. jeg 

Håper bare det blir jentekamp i hvert fall denne uken

Skrevet

Camilla og Andreas er på besøk hos Wenche i God morgen Norge i dag :)

Anonymkode: 1a0c3...aca

Skrevet
32 minutter siden, Winza skrev:

Håper bare det blir jentekamp i hvert fall denne uken

Ja! Der er jeg enig. Håper en mann blir storbonde. På tide med jentekamp 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aurora** skrev:

Ja! Der er jeg enig. Håper en mann blir storbonde. På tide med jentekamp 

Håper Sølvi bllr førstekjempe

Skrevet
12 timer siden, RødeDrage skrev:

I 2008, 2012, 2014 og 2016 er det jenter som har vunnet. (Silje, Ingvild, Magnhild og Laila)

Skrevet

Er det bare meg, eller setter lesbiske par utrolig pris på egentid vekk fra andre mennesker?

Disse to damene snakker ikke om annet når de får skjermtid i Farmen. Begynner nesten å bli slitsomt.

• Liker 9
Skrevet
7 timer siden, Aurora** skrev:

Men hva er egentlig poenget med å love flere forskjellige personer, at de skal bli den neste storbonden? 

Er dette noe deltakerne har funnet på helt selv? Eller er det TV 2 som ønsker at de skal love bort storbonde-tittelen til forskjellige folk, bare for å øke spenningen litt? 

Anonymkode: 58439...73e

Skrevet
1 time siden, tonebelinda skrev:

I 2008, 2012, 2014 og 2016 er det jenter som har vunnet. (Silje, Ingvild, Magnhild og Laila)

13 timer siden, Winza skrev:

Har vært annen hver kvinnelig vinner hvert år de siste årene

Ingvild 2012

Magnhild 2014

Laila 2016

13 timer siden, æøå* skrev:

1 time siden, tonebelinda skrev:

Joda, det har vært kvinnelige vinnere, det var ikke det jeg sa. Jeg sa at det har for det meste vært mannlige vinnere, og vi kan vel alle være enige om at 10 av 14 kan gå under "for det meste"? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...