♥ Lola ♥ Skrevet 5. oktober 2018 #581 Skrevet 5. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessuten finnes det vel allerede en tråd om nettopp "torpet" her på Kvinneguiden. Så det er unødvendig å diskutere Torpet i en tråd som egentlig skal handle om Farmen... Anonymkode: 58439...73e Jeg har ikke sumo, og vil gjerne ha oppdateringer om Torpet her. Ønsker ikke følge flere tråder, handler om Farmen her og Torpet er en del av Farmen. Man trenger absolutt ikke TO tråder. Geez!! 7
Gjest Winza Skrevet 5. oktober 2018 #582 Skrevet 5. oktober 2018 4 minutter siden, ♥ Lola ♥ skrev: Jeg har ikke sumo, og vil gjerne ha oppdateringer om Torpet her. Ønsker ikke følge flere tråder, handler om Farmen her og Torpet er en del av Farmen. Man trenger absolutt ikke TO tråder. Geez!! Jeg fikk klager fordi jeg diskuterte torpet her og ble bedt om å heller lage en egen tråd for det, og nå så sier folk det motsatte, what? 😛
Aurora** Skrevet 5. oktober 2018 #583 Skrevet 5. oktober 2018 18 minutter siden, Winza skrev: Jeg fikk klager fordi jeg diskuterte torpet her og ble bedt om å heller lage en egen tråd for det, og nå så sier folk det motsatte, what? 😛 Synes det er greit med to tråder jeg, men umulig å please alle Men er det virkelig såå slitsomt at det er to tråder å lese i? Sikter ikke til deg 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #584 Skrevet 5. oktober 2018 2 timer siden, Aurora** skrev: Synes det er greit med to tråder jeg, men umulig å please alle Men er det virkelig såå slitsomt at det er to tråder å lese i? Sikter ikke til deg Ikke slitsomt, men unødvendig siden Torpet henger med farmen. - skal man lage en tråd om hver enkelt bruker også? Anonymkode: bc0e2...fd0 1
Gjest Winza Skrevet 5. oktober 2018 #585 Skrevet 5. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke slitsomt, men unødvendig siden Torpet henger med farmen. - skal man lage en tråd om hver enkelt bruker også? Anonymkode: bc0e2...fd0 Hvordan skal vi løse dette her da? Noen vil ha en egen tråd mens de andre vil diskutere alt her. Jeg kunne godt diskutert torpet her men ikke hvis folk skal kjefte på meg pågrunn av det, jeg lagde bare en tråd fordi jeg ble bedt om det av folk her
Aurora** Skrevet 5. oktober 2018 #586 Skrevet 5. oktober 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke slitsomt, men unødvendig siden Torpet henger med farmen. - skal man lage en tråd om hver enkelt bruker også? Anonymkode: bc0e2...fd0 Ingen som har sagt man må lage en ny tråd om alle deltakerne. Neivel, så diskuter Torpet her da, men da blir vel hele denne tråden bare krangling om hvor man diskuterer Torpet hen 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #587 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, Aurora** skrev: Ingen som har sagt man må lage en ny tråd om alle deltakerne. Neivel, så diskuter Torpet her da, men da blir vel hele denne tråden bare krangling om hvor man diskuterer Torpet hen Tenker at de som vil ta det her får ta det her, og den andre i den andre tråden. Verre er det ikke. Anonymkode: a924f...ec6 1
Gjest Winza Skrevet 5. oktober 2018 #588 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, Aurora** skrev: Ingen som har sagt man må lage en ny tråd om alle deltakerne. Neivel, så diskuter Torpet her da, men da blir vel hele denne tråden bare krangling om hvor man diskuterer Torpet hen Umulig å please alle 😂
Summ Skrevet 5. oktober 2018 #589 Skrevet 5. oktober 2018 Tror ikke Andrea er så pinglete at man på forhånd kan si hun kommer til å ryke i en kamp. Man kan ikke drive slik som henne, å psyke ned seg selv.
Aurora** Skrevet 5. oktober 2018 #590 Skrevet 5. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker at de som vil ta det her får ta det her, og den andre i den andre tråden. Verre er det ikke. Anonymkode: a924f...ec6 Var jo det jeg sa. Diskuter Torpet her. Gidder ikke å blande meg mer 1
Aurora** Skrevet 5. oktober 2018 #591 Skrevet 5. oktober 2018 2 timer siden, Winza skrev: Umulig å please alle 😂 Hehe nei
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #592 Skrevet 5. oktober 2018 2 timer siden, Summ skrev: Tror ikke Andrea er så pinglete at man på forhånd kan si hun kommer til å ryke i en kamp. Man kan ikke drive slik som henne, å psyke ned seg selv. Hva tror du hun kan stille sterk i, hvis hun må i kamp med Sølvi eller Irene f.eks? Anonymkode: 6932d...b4e
Summ Skrevet 5. oktober 2018 #593 Skrevet 5. oktober 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror du hun kan stille sterk i, hvis hun må i kamp med Sølvi eller Irene f.eks? Anonymkode: 6932d...b4e Tror alltid at det kommer an på psyken, hvor sterk man er fysisk. La oss ta Aylar som eksempel, hun vant overlegent i melkespann holding, ingen forventet det, og Aylar ble jo valgt fordi hun var en lett motstander. 8
RødeDrage Skrevet 5. oktober 2018 #594 Skrevet 5. oktober 2018 4 timer siden, Winza skrev: Umulig å please alle 😂 Tror ikke du vinner uansett va du gjør her 🙄 Men poeng til deg for å prøve! 2
Gjest Winza Skrevet 5. oktober 2018 #595 Skrevet 5. oktober 2018 4 minutter siden, RødeDrage skrev: Tror ikke du vinner uansett va du gjør her 🙄 Men poeng til deg for å prøve! Jeg holder meg til å diskutere torpet i torpet tråden inntil videre i hvert fall, jeg synes den har blitt til en trivelig tråd
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #596 Skrevet 5. oktober 2018 Det er ikke så jækla vanskelig å diskutere Torpet i Torpet-tråden, og Farmen her, folkens. Ikke gjør dere vanskelige liksom. Anonymkode: 55139...e3a 8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #597 Skrevet 5. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så jækla vanskelig å diskutere Torpet i Torpet-tråden, og Farmen her, folkens. Ikke gjør dere vanskelige liksom. Anonymkode: 55139...e3a Enig. Så vanskelige folk må gjøre seg Anonymkode: e9d55...4eb 2
♥Missy♥ Skrevet 5. oktober 2018 #598 Skrevet 5. oktober 2018 9 timer siden, Summ skrev: Tror ikke Andrea er så pinglete at man på forhånd kan si hun kommer til å ryke i en kamp. Man kan ikke drive slik som henne, å psyke ned seg selv. Hvor har du det fra? Skal Andrea i kamp? Ikke fått med meg🙄
Summ Skrevet 5. oktober 2018 #599 Skrevet 5. oktober 2018 5 minutter siden, ♥Missy♥ skrev: Hvor har du det fra? Skal Andrea i kamp? Ikke fått med meg🙄 Hvis det hadde blitt jentekamp, truet de andre Nicolay med å velge Andrea, og da da Andrea at hvis han valgte jentekamp, så sendte han ut henne. 1
Anglofil Skrevet 5. oktober 2018 #600 Skrevet 5. oktober 2018 Tråden er redigert for spoiling. Yvonne (teamleder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå