Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #561 Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, Salka skrev: Jeg ser det for meg! https://www.tv2.no/a/8702583/ Tror ikke at den krangelen var spill for Lasse i hvert fall, han ble skikkelig Karl Reverud her Nei! Nei! Nei!!! Ser for meg han hoppe opp og ned mens han sier det og river seg i håret
Salka Skrevet 4. oktober 2018 #562 Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: https://www.tv2.no/a/8702583/ Tror ikke at den krangelen var spill for Lasse i hvert fall, han ble skikkelig Karl Reverud her Nei! Nei! Nei!!! Ser for meg han hoppe opp og ned mens han sier det og river seg i håret Lasse er helt konge. En av tidenes kuleste deltakere. Håper han vinner Torpet og kommer til Farmen. Jeg liker Vidar og, men Lasse er enda kulere. 1
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #563 Skrevet 4. oktober 2018 6 minutter siden, Salka skrev: Lasse er helt konge. En av tidenes kuleste deltakere. Håper han vinner Torpet og kommer til Farmen. Jeg liker Vidar og, men Lasse er enda kulere. Klarte ikke å la være Dette bildet har ikke opphavsrett
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #564 Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, Aurora** skrev: Andrea må få seg en shorts som dekker hele ræva. Rumpeballene henger jo ut. Men hvorfor være med på Farmen når du stiller svak i alle konkurransene? Alle må jo ut i tvekamp før eller siden. Eller hun er kanskje med for oppmerksomhet og flere lesere til bloggen Men hvorfor i all verden velge Charlie?! Han kan utrolig mye og en de må ha på Gården. Tipper han velger Jørgen til andrekjempe Synd at Farmen blir litt mer ren butikk for deltakere for hvert år. Anonymkode: 1a0c3...aca 3
Aurora** Skrevet 4. oktober 2018 #565 Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, Winza skrev: Han kan fortsatt komme tilbake da Jeg vet, men det er jo ikke før om 7- 8 uker i så fall
tonebelinda Skrevet 4. oktober 2018 #566 Skrevet 4. oktober 2018 Skuffende at det ble guttekamp igjen Merkelig at de ikke tenker over at de faktisk er avhengige av de som er sterke og handy for å klare ukesoppdragene framover. For tidlig å kvitte seg med flinke folk allerede. Men, det hadde vært gøy om det ble igjen disse unge jentene og disse unge gutta til slutt da - hadde nok blitt lite mat da. Ellers synes jeg det blir så mye snakk fra disse to kjærestene (husker ikke navnene på jentene) om denne tida de må ha sammen hver dag. Det er jo omtrent bare det de snakker om i intervjuene Hun ene kjæresten, hun som ikke var storbonde, hun ser det ut til at ikke gjør så veldig stor jobb på gården 7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #567 Skrevet 4. oktober 2018 Han fyren som trakk seg for en stund siden. Hvorfor valgte han egentlig å lyve for TV 2-produksjonen, samtidig som han hadde null problemer med å snakke med de andre deltakerne? Anonymkode: 58439...73e 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #568 Skrevet 4. oktober 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han fyren som trakk seg for en stund siden. Hvorfor valgte han egentlig å lyve for TV 2-produksjonen, samtidig som han hadde null problemer med å snakke med de andre deltakerne? Anonymkode: 58439...73e Han trakk seg vel for 2 episoder siden, men sikkert fordi han var redd for å ikke komme med, men høl i hodet å fortelle det til noen Anonymkode: 6932d...b4e 1
tirben Skrevet 4. oktober 2018 #569 Skrevet 4. oktober 2018 6 timer siden, Salka skrev: Han fyren med den «bondske» dialekten. Vet ikke helt hvor han er fra, men han sier «mykkji» til mye blant annet. Han som ble massert på magen av Irene siden han ikke hadde vært på do på mange dager om du husker det. Håper hun ryker ut snart, ja. Er lei henne nå. Jeg er enda mer lei av kjæresteparet. Synes det er altfor stort fokus på dem. Hvor mange ganger må vi se at de melker og sniker seg inn og ut av do? 10
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #570 Skrevet 4. oktober 2018 Andreas måtte dra hjem fra Torpet i følge den andre tråden Anonymkode: a924f...ec6 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #571 Skrevet 4. oktober 2018 Hva faen?? Andreas og vidar skulle utfordre hverandre på Torpet, så Valgte Vidar grenen kunnskap og hva han selv ville gjøre. Han valgte pisking av egg (Han er kokk) ?! Så dermed forlot Andreas Torpet og får ikke delta i Farmen, med Lasse og Camilla som dommere? Hva er dette slags idioti av TV2? Er det ikke spørsmål når det er kunnskap? Anonymkode: a924f...ec6 Lagt inn innlegg i spoiler. Yvonne (teamleder) 10
RødeDrage Skrevet 4. oktober 2018 #572 Skrevet 4. oktober 2018 Dude, dette er Torpet-fri sone! Sett væffal opp en spoiler-tag. Ellers: Oppdaga ikke farmen før i år sjæl (annet enn det jeg husker fra det begynte), men sålangt nyfrelst. Lei meg for at Kim gikk ut (har lest meg opp på diskusjonen her) han var min favoritt, men men. Man kan ikke få alt her i livet. Synes ellers at Charlie virker spennende og at de eldre damene kan ta seg litt sammen og være litt mindre belærende. Innlegget er endret for sitering av spoiler. Yvonne (teamleder) 🍿
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #573 Skrevet 4. oktober 2018 23 timer siden, RødeDrage skrev: Dude, dette er Torpet-fri sone! Sett væffal opp en spoiler-tag. Ellers: Oppdaga ikke farmen før i år sjæl (annet enn det jeg husker fra det begynte), men sålangt nyfrelst. Lei meg for at Kim gikk ut (har lest meg opp på diskusjonen her) han var min favoritt, men men. Man kan ikke få alt her i livet. Synes ellers at Charlie virker spennende og at de eldre damene kan ta seg litt sammen og være litt mindre belærende. 🍿 Det står jo på diverse nettaviser, så med mindre du bor under en stein så er det ikke mulig og ikke få med seg at Andreas røyk ut av Torpet. Anonymkode: 04afd...b5d 10
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #574 Skrevet 4. oktober 2018 9 minutter siden, RødeDrage skrev: Dude, dette er Torpet-fri sone! Sett væffal opp en spoiler-tag. Ellers: Oppdaga ikke farmen før i år sjæl (annet enn det jeg husker fra det begynte), men sålangt nyfrelst. Lei meg for at Kim gikk ut (har lest meg opp på diskusjonen her) han var min favoritt, men men. Man kan ikke få alt her i livet. Synes ellers at Charlie virker spennende og at de eldre damene kan ta seg litt sammen og være litt mindre belærende. 🍿 Dette er ikke spiling når det er blitt vist på TV. Anonymkode: faf2a...066 7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #575 Skrevet 4. oktober 2018 WTF er det TV2 driver med??? Takk for at du poster her, har ikke sumo og kommer aldri ti å skaffe meg.. haha! Anonymkode: ef0fd...055 Innlegget er endret for sitering av spoiler. Yvonne (teamleder) 4
RødeDrage Skrevet 4. oktober 2018 #576 Skrevet 4. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke spiling når det er blitt vist på TV. Anonymkode: faf2a...066 Sorry, jeg bor i utlandet så ser kun på Sumo, leser også bare lokalavisa mi og Aftenpoften av norske nettaviser, og hadde ikke sett noe om Torpet/Farmen der, så regna med det fortsatt var "hemmelig" iogmed at det ble stor ståhei tidligere i tråden. Mener fortsatt at en spolier-tag hadde vært på sin plass da, bare for å være ålreit liksom. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #577 Skrevet 4. oktober 2018 13 minutter siden, RødeDrage skrev: Dude, dette er Torpet-fri sone! Sett væffal opp en spoiler-tag. Ellers: Oppdaga ikke farmen før i år sjæl (annet enn det jeg husker fra det begynte), men sålangt nyfrelst. Lei meg for at Kim gikk ut (har lest meg opp på diskusjonen her) han var min favoritt, men men. Man kan ikke få alt her i livet. Synes ellers at Charlie virker spennende og at de eldre damene kan ta seg litt sammen og være litt mindre belærende. 🍿 Dude, hold deg unna tråden hvis du ikke vil vite hva som har skjedd. Anonymkode: bc0e2...fd0 4
RødeDrage Skrevet 4. oktober 2018 #578 Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dude, hold deg unna tråden hvis du ikke vil vite hva som har skjedd. Anonymkode: bc0e2...fd0 Jeg veit alt 😎 men trodde bare jeg opprettholdt trådens regler ved å be om spoiler-tag for de som evt ikke har fått med seg Torpet ennå. Men det har jeg forklart i en tidligere post og sagt sorry, så nå er vi ferdig med den saken. 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #579 Skrevet 5. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det står jo på diverse nettaviser, så med mindre du bor under en stein så er det ikke mulig og ikke få med seg at Andreas røyk ut av Torpet. Anonymkode: 04afd...b5d Men ikke alle leser nettaviser da, så tullete å komme med 'med mindre du har bodd under en stein" argumentet Anonymkode: 6932d...b4e 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #580 Skrevet 5. oktober 2018 Dessuten finnes det vel allerede en tråd om nettopp "torpet" her på Kvinneguiden. Så det er unødvendig å diskutere Torpet i en tråd som egentlig skal handle om Farmen... Anonymkode: 58439...73e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå