Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Aurora** skrev:

Andrea må få seg en shorts som dekker hele ræva. Rumpeballene henger jo ut. Men hvorfor være med på Farmen når du stiller svak i alle konkurransene? Alle må jo ut i tvekamp før eller siden. Eller hun er kanskje med for oppmerksomhet og flere lesere til bloggen 

Men hvorfor i all verden velge Charlie?! Han kan utrolig mye og en de må ha på Gården. Tipper han velger Jørgen til andrekjempe 

Har Jørgen noen sjans i de fysiske tvekampene egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Winza skrev:

Har Jørgen noen sjans i de fysiske tvekampene egentlig?

Ikke mot Charlie 

Skrevet

Ikke mot Charlie 

Kanskje i melkespann og kunnskap men ser ikke for meg at han vinner i tautrekking eller slegge og saging. Får håpe at Jørgen kan mye om gårdsdrift, for det kan Charlie!

Skrevet
16 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje i melkespann og kunnskap men ser ikke for meg at han vinner i tautrekking eller slegge og saging. Får håpe at Jørgen kan mye om gårdsdrift, for det kan Charlie!

Er jo ikke sikkert han velger Jørgen, men jeg tror han gjør det. Jørgen har liten sjans mot Charlie. Tror nok Charlie klarer å vinne i kunnskap. Er ikke han oppvokst på gård?

Skrevet
1 minutt siden, Aurora** skrev:

Er jo ikke sikkert han velger Jørgen, men jeg tror han gjør det. Jørgen har liten sjans mot Charlie. Tror nok Charlie klarer å vinne i kunnskap. Er ikke han oppvokst på gård?

Jepp, i Australia. Han har gode sjanser til å kunne vinne farmen

Skrevet (endret)
14 minutter siden, Aurora** skrev:

Andrea må få seg en shorts som dekker hele ræva. Rumpeballene henger jo ut. Men hvorfor være med på Farmen når du stiller svak i alle konkurransene? Alle må jo ut i tvekamp før eller siden. Eller hun er kanskje med for oppmerksomhet og flere lesere til bloggen 

Men hvorfor i all verden velge Charlie?! Han kan utrolig mye og en de må ha på Gården. Tipper han velger Jørgen til andrekjempe 

Enig. Men alt for å vise seg frem, tydeligvis. Det er så tacky med så korte shorts. Ikke noe galt med korte shorts, men alt har en grense og at shortsen dekker rumpeballene bør være et minimum. All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet, altså. 

Lurer jeg på og. Han bør de jo ha der lengst mulig siden han kan så mye og er så flink til å jobbe. Tror han velger Jørgen jeg og, men håper han velger Pål. 

Men som Kjetil sa før tvekampen, blir spennende å se om storbonden tenker med det øverste eller nederste hodet og dessverre tenkte han med feil hode. :hoho: 

Endret av Salka
  • Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Enig. Men alt for å vise seg frem, tydeligvis. Det er så tacky med så korte shorts. Ikke noe galt med korte shorts, men alt har en grense og at shortsen dekker rumpeballene bør være et minimum. All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet, altså. 

Lurer jeg på og. Han bør de jo ha der lengst mulig siden han kan så mye og er så flink til å jobbe. Tror han velger Jørgen jeg og, men håper han velger Pål. Men som Kjetil sa før tvekampen, blir spennende å se om storbonden tenker med det øverste eller nederste hodet og dessverre tenkte han med feil hode. :hoho: 

Hvis han velger Pål så må han vel desinfisere hele tvekamp området før de kan starte

Skrevet
18 minutter siden, Salka skrev:

Lurer jeg på og. Han bør de jo ha der lengst mulig siden han kan så mye og er så flink til å jobbe. Tror han velger Jørgen jeg og, men håper han velger Pål. Men som Kjetil sa før tvekampen, blir spennende å se om storbonden tenker med det øverste eller nederste hodet og dessverre tenkte han med feil hode. :hoho: 

Hvem er Kjetil?

Men tror ikke Ansrea blir værende så lenge. Kan ikke være guttekamp hver uke

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Aurora** skrev:

Hvem er Kjetil?

Men tror ikke Ansrea blir værende så lenge. Kan ikke være guttekamp hver uke

Han fyren med den «bondske» dialekten. Vet ikke helt hvor han er fra, men han sier «mykkji» til mye blant annet. Han som ble massert på magen av Irene siden han ikke hadde vært på do på mange dager om du husker det.

Håper hun ryker ut snart, ja. Er lei henne nå. 

Endret av Salka
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Han fyren med den «bondske» dialekten. Vet ikke helt hvor han er fra, men han sier «mykkji» til mye blant annet. Han som ble massert på magen av Irene siden han ikke hadde vært på do på mange dager om du husker det.

Håper hun ryker ut snart, ja. Er lei henne nå. 

Var vel Pål?

Skrevet

Tipper TV2 gremmer seg over hvor lite drama det er blant årets Farmengjeng ;) De trenger en kranglefant for å få opp seertallene. Ser ikke ut som om det finnes blant denne gjengen.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Var vel Pål?

Nei, Pål er mr hygiene, han er fra Fredrikstad eller en annen Østfold-by. Var Kjetil som ble massert av Irene. Ligger videoklipp på tv2. :) 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Gullik skrev:

Tipper TV2 gremmer seg over hvor lite drama det er blant årets Farmengjeng ;) De trenger en kranglefant for å få opp seertallene. Ser ikke ut som om det finnes blant denne gjengen.

Det er jo nok av drama allerede 

Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Nei, Pål er mr hygiene, han er fra Fredrikstad eller en annen Østfold-by. Var Kjetil som ble massert av Irene. Ligger videoklipp på tv2. :) 

Trodde den personen var Pål 😝 De unge guttene på farmen ser alltid så like ut

Skrevet
3 minutter siden, Gullik skrev:

Det ordner seg det om Lasse vinner Torpet og kommer inn på Farmen. :hoho: Jeg har ennå friskt i minne da han og Laila fløy i tottene på hverandre. :hoho: Blir nok mer drama fremover skal du se. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Det ordner seg det om Lasse vinner Torpet og kommer inn på Farmen. :hoho: Jeg har ennå friskt i minne da han og Laila fløy i tottene på hverandre. :hoho: Blir nok mer drama fremover skal du se. 

Blir vel han og Sølvi som flyr i tottene på hverandre denne gangen

Skrevet
20 minutter siden, Gullik skrev:

Skulle ønske Vidar var der. Han virket som en fyr som kunne lage litt faen. Men vi er jo bare i uke 2. Blir ikke alltid krangling og drama med en gang. Var jo noen som klaget på lite drama i starten av fjorårssesongen, men det tok seg opp

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske Vidar var der. Han virket som en fyr som kunne lage litt faen. Men vi er jo bare i uke 2. Blir ikke alltid krangling og drama med en gang. Var jo noen som klaget på lite drama i starten av fjorårssesongen, men det tok seg opp

Han kan fortsatt komme tilbake da :)

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Winza skrev:

Trodde den personen var Pål 😝 De unge guttene på farmen ser alltid så like ut

Nei, Pål er som sagt mr Hygiene. Endelig klart å lære meg navnene og skille mellom dem nå, hehe. 

Endret av Salka
Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

Blir vel han og Sølvi som flyr i tottene på hverandre denne gangen

Jeg ser det for meg! :hoho: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...