Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #541 Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, Aurora** skrev: Andrea må få seg en shorts som dekker hele ræva. Rumpeballene henger jo ut. Men hvorfor være med på Farmen når du stiller svak i alle konkurransene? Alle må jo ut i tvekamp før eller siden. Eller hun er kanskje med for oppmerksomhet og flere lesere til bloggen Men hvorfor i all verden velge Charlie?! Han kan utrolig mye og en de må ha på Gården. Tipper han velger Jørgen til andrekjempe Har Jørgen noen sjans i de fysiske tvekampene egentlig?
Aurora** Skrevet 4. oktober 2018 #542 Skrevet 4. oktober 2018 16 minutter siden, Winza skrev: Har Jørgen noen sjans i de fysiske tvekampene egentlig? Ikke mot Charlie
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #543 Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, Aurora** skrev: Ikke mot Charlie Kanskje i melkespann og kunnskap men ser ikke for meg at han vinner i tautrekking eller slegge og saging. Får håpe at Jørgen kan mye om gårdsdrift, for det kan Charlie!
Aurora** Skrevet 4. oktober 2018 #544 Skrevet 4. oktober 2018 16 minutter siden, Winza skrev: Kanskje i melkespann og kunnskap men ser ikke for meg at han vinner i tautrekking eller slegge og saging. Får håpe at Jørgen kan mye om gårdsdrift, for det kan Charlie! Er jo ikke sikkert han velger Jørgen, men jeg tror han gjør det. Jørgen har liten sjans mot Charlie. Tror nok Charlie klarer å vinne i kunnskap. Er ikke han oppvokst på gård?
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #545 Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, Aurora** skrev: Er jo ikke sikkert han velger Jørgen, men jeg tror han gjør det. Jørgen har liten sjans mot Charlie. Tror nok Charlie klarer å vinne i kunnskap. Er ikke han oppvokst på gård? Jepp, i Australia. Han har gode sjanser til å kunne vinne farmen
Salka Skrevet 4. oktober 2018 #546 Skrevet 4. oktober 2018 (endret) 14 minutter siden, Aurora** skrev: Andrea må få seg en shorts som dekker hele ræva. Rumpeballene henger jo ut. Men hvorfor være med på Farmen når du stiller svak i alle konkurransene? Alle må jo ut i tvekamp før eller siden. Eller hun er kanskje med for oppmerksomhet og flere lesere til bloggen Men hvorfor i all verden velge Charlie?! Han kan utrolig mye og en de må ha på Gården. Tipper han velger Jørgen til andrekjempe Enig. Men alt for å vise seg frem, tydeligvis. Det er så tacky med så korte shorts. Ikke noe galt med korte shorts, men alt har en grense og at shortsen dekker rumpeballene bør være et minimum. All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet, altså. Lurer jeg på og. Han bør de jo ha der lengst mulig siden han kan så mye og er så flink til å jobbe. Tror han velger Jørgen jeg og, men håper han velger Pål. Men som Kjetil sa før tvekampen, blir spennende å se om storbonden tenker med det øverste eller nederste hodet og dessverre tenkte han med feil hode. Endret 4. oktober 2018 av Salka 6
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #547 Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, Salka skrev: Enig. Men alt for å vise seg frem, tydeligvis. Det er så tacky med så korte shorts. Ikke noe galt med korte shorts, men alt har en grense og at shortsen dekker rumpeballene bør være et minimum. All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet, altså. Lurer jeg på og. Han bør de jo ha der lengst mulig siden han kan så mye og er så flink til å jobbe. Tror han velger Jørgen jeg og, men håper han velger Pål. Men som Kjetil sa før tvekampen, blir spennende å se om storbonden tenker med det øverste eller nederste hodet og dessverre tenkte han med feil hode. Hvis han velger Pål så må han vel desinfisere hele tvekamp området før de kan starte
Aurora** Skrevet 4. oktober 2018 #548 Skrevet 4. oktober 2018 18 minutter siden, Salka skrev: Enig. Men alt for å vise seg frem, tydeligvis. Det er så tacky med så korte shorts. Ikke noe galt med korte shorts, men alt har en grense og at shortsen dekker rumpeballene bør være et minimum. All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet, altså. Lurer jeg på og. Han bør de jo ha der lengst mulig siden han kan så mye og er så flink til å jobbe. Tror han velger Jørgen jeg og, men håper han velger Pål. Men som Kjetil sa før tvekampen, blir spennende å se om storbonden tenker med det øverste eller nederste hodet og dessverre tenkte han med feil hode. Hvem er Kjetil? Men tror ikke Ansrea blir værende så lenge. Kan ikke være guttekamp hver uke 1
Salka Skrevet 4. oktober 2018 #549 Skrevet 4. oktober 2018 (endret) 7 minutter siden, Aurora** skrev: Hvem er Kjetil? Men tror ikke Ansrea blir værende så lenge. Kan ikke være guttekamp hver uke Han fyren med den «bondske» dialekten. Vet ikke helt hvor han er fra, men han sier «mykkji» til mye blant annet. Han som ble massert på magen av Irene siden han ikke hadde vært på do på mange dager om du husker det. Håper hun ryker ut snart, ja. Er lei henne nå. Endret 4. oktober 2018 av Salka 1
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #550 Skrevet 4. oktober 2018 2 minutter siden, Salka skrev: Han fyren med den «bondske» dialekten. Vet ikke helt hvor han er fra, men han sier «mykkji» til mye blant annet. Han som ble massert på magen av Irene siden han ikke hadde vært på do på mange dager om du husker det. Håper hun ryker ut snart, ja. Er lei henne nå. Var vel Pål?
Gullik Skrevet 4. oktober 2018 #551 Skrevet 4. oktober 2018 Tipper TV2 gremmer seg over hvor lite drama det er blant årets Farmengjeng De trenger en kranglefant for å få opp seertallene. Ser ikke ut som om det finnes blant denne gjengen. 1
Salka Skrevet 4. oktober 2018 #552 Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Var vel Pål? Nei, Pål er mr hygiene, han er fra Fredrikstad eller en annen Østfold-by. Var Kjetil som ble massert av Irene. Ligger videoklipp på tv2. 1
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #553 Skrevet 4. oktober 2018 2 minutter siden, Gullik skrev: Tipper TV2 gremmer seg over hvor lite drama det er blant årets Farmengjeng De trenger en kranglefant for å få opp seertallene. Ser ikke ut som om det finnes blant denne gjengen. Det er jo nok av drama allerede
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #554 Skrevet 4. oktober 2018 2 minutter siden, Salka skrev: Nei, Pål er mr hygiene, han er fra Fredrikstad eller en annen Østfold-by. Var Kjetil som ble massert av Irene. Ligger videoklipp på tv2. Trodde den personen var Pål 😝 De unge guttene på farmen ser alltid så like ut
Salka Skrevet 4. oktober 2018 #555 Skrevet 4. oktober 2018 3 minutter siden, Gullik skrev: Tipper TV2 gremmer seg over hvor lite drama det er blant årets Farmengjeng De trenger en kranglefant for å få opp seertallene. Ser ikke ut som om det finnes blant denne gjengen. Det ordner seg det om Lasse vinner Torpet og kommer inn på Farmen. Jeg har ennå friskt i minne da han og Laila fløy i tottene på hverandre. Blir nok mer drama fremover skal du se. 3
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #556 Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, Salka skrev: Det ordner seg det om Lasse vinner Torpet og kommer inn på Farmen. Jeg har ennå friskt i minne da han og Laila fløy i tottene på hverandre. Blir nok mer drama fremover skal du se. Blir vel han og Sølvi som flyr i tottene på hverandre denne gangen
Aurora** Skrevet 4. oktober 2018 #557 Skrevet 4. oktober 2018 20 minutter siden, Gullik skrev: Tipper TV2 gremmer seg over hvor lite drama det er blant årets Farmengjeng De trenger en kranglefant for å få opp seertallene. Ser ikke ut som om det finnes blant denne gjengen. Skulle ønske Vidar var der. Han virket som en fyr som kunne lage litt faen. Men vi er jo bare i uke 2. Blir ikke alltid krangling og drama med en gang. Var jo noen som klaget på lite drama i starten av fjorårssesongen, men det tok seg opp 1
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #558 Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, Aurora** skrev: Skulle ønske Vidar var der. Han virket som en fyr som kunne lage litt faen. Men vi er jo bare i uke 2. Blir ikke alltid krangling og drama med en gang. Var jo noen som klaget på lite drama i starten av fjorårssesongen, men det tok seg opp Han kan fortsatt komme tilbake da
Salka Skrevet 4. oktober 2018 #559 Skrevet 4. oktober 2018 (endret) 7 minutter siden, Winza skrev: Trodde den personen var Pål 😝 De unge guttene på farmen ser alltid så like ut Nei, Pål er som sagt mr Hygiene. Endelig klart å lære meg navnene og skille mellom dem nå, hehe. Endret 4. oktober 2018 av Salka
Salka Skrevet 4. oktober 2018 #560 Skrevet 4. oktober 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Blir vel han og Sølvi som flyr i tottene på hverandre denne gangen Jeg ser det for meg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå