Gjest Winza Skrevet 3. oktober 2018 #521 Skrevet 3. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun spiller på følelsene hans, møkka kjerring. Anonymkode: a4049...d75 Håper han gjennomskuer henne
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #522 Skrevet 3. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Hva gjør de skuespillerne etter at de har vært på gården egentlig? For eksempel de som var på besøk hos gården, ser for meg at de klær på seg sine vanlige klær og reiser hjem Selvfølgelig reiser de hjem igjen Anonymkode: a4049...d75 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #523 Skrevet 3. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Håper han gjennomskuer henne Får håpe det, ja. Anonymkode: a4049...d75 1
Gjest Winza Skrevet 3. oktober 2018 #525 Skrevet 3. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig reiser de hjem igjen Anonymkode: a4049...d75 Håper ikke at de kaster maten
Gjest Winza Skrevet 3. oktober 2018 #526 Skrevet 3. oktober 2018 Akkurat nå, NullHull skrev: Kongekommentar av Live 😄 Live?
NullHull Skrevet 3. oktober 2018 #527 Skrevet 3. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Live? Sorry, Irene 1
Gjest Winza Skrevet 3. oktober 2018 #528 Skrevet 3. oktober 2018 Det er så åpenbart at han kommer til å velge Jørgen da han er eldst
Gjest Winza Skrevet 3. oktober 2018 #529 Skrevet 3. oktober 2018 Akkurat nå, NullHull skrev: Sorry, Irene Det med rumpeballene? 😛
NullHull Skrevet 3. oktober 2018 #530 Skrevet 3. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Det med rumpeballene? 😛 Jeps!
Gjest Winza Skrevet 3. oktober 2018 #531 Skrevet 3. oktober 2018 Akkurat nå, NullHull skrev: Jeps! Artig dame hun
Gjest Winza Skrevet 3. oktober 2018 #532 Skrevet 3. oktober 2018 Kjedelig å måtte vente i 4 dager til neste episode
NullHull Skrevet 3. oktober 2018 #533 Skrevet 3. oktober 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Artig dame hun Ja, hun pakker det ikke inn, akkurat 🙂 Liker det👍
Trulteskogen Skrevet 3. oktober 2018 #534 Skrevet 3. oktober 2018 Angående han tidligere straffedømte..så tenker jeg at TV2 selvfølgelig ikke har interesse av å havne i et mediasirkus som kunne oppstått dersom det kom ut at man tillot x-cons å delta på Farmen, sågar folk som er dømt for vold (slik Kim var?). Heller ville jeg ikke sjøl, som deltaker i Farmen, likt å dele hus med en som har en voldsdom på rullebladet sitt. Vi har jo sett hva matmangel og irritasjon over å gå oppå folk 24/7 kan gjøre med humøret til deltakere. Husker dere ikke Helgi sin meltdown så kan dere se det i reprise her: Sier ikke at jeg tror Kim hadde blitt voldelig på Farmen Men å plante ei fjær i hestehalen gjør han heller ikke til Buddha. Just sayin. 2
Mystic woman Skrevet 3. oktober 2018 #535 Skrevet 3. oktober 2018 18 minutter siden, Winza skrev: Hva gjør de skuespillerne etter at de har vært på gården egentlig? For eksempel de som var på besøk hos gården, ser for meg at de klær på seg sine vanlige klær og reiser hjem Jeg har alltid trodd at det er "vanlige" folk fra traktene der "Farmen" foregår, som forestiller markedsfolk og gjester. Er de egentlig skuespillere? De vi har hørt snakke hittil, er solunger, altså fra Solør (Grue) der dette foregår. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #536 Skrevet 3. oktober 2018 35 minutter siden, ValarMorghulis skrev: Finnmarking er ikke synonymt med same. Jeg er fullstendig klar over det altså. Er selv finnmarking, men ikke same. Hun er ifra Alta som er i Finnmark og snakker norsk med en samisk aksent. Derav svaret mitt. Anonymkode: fd744...d44 2
♥Missy♥ Skrevet 3. oktober 2018 #537 Skrevet 3. oktober 2018 7 minutter siden, Mystic woman skrev: Jeg har alltid trodd at det er "vanlige" folk fra traktene der "Farmen" foregår, som forestiller markedsfolk og gjester. Er de egentlig skuespillere? De vi har hørt snakke hittil, er solunger, altså fra Solør (Grue) der dette foregår. Statister kanskje? 1
♥Missy♥ Skrevet 3. oktober 2018 #538 Skrevet 3. oktober 2018 Så innmari vondt det må være å ha en shorts som går rett opp i skrævet😮 Er det: "All oppmerksomhet, god oppmerksomhet?" 6
Nicco Skrevet 3. oktober 2018 #539 Skrevet 3. oktober 2018 1 time siden, Winza skrev: Hva gjør de skuespillerne etter at de har vært på gården egentlig? For eksempel de som var på besøk hos gården, ser for meg at de klær på seg sine vanlige klær og reiser hjem Det er som regel statister, ofte fra lokale teaterlag.
Aurora** Skrevet 4. oktober 2018 #540 Skrevet 4. oktober 2018 Andrea må få seg en shorts som dekker hele ræva. Rumpeballene henger jo ut. Men hvorfor være med på Farmen når du stiller svak i alle konkurransene? Alle må jo ut i tvekamp før eller siden. Eller hun er kanskje med for oppmerksomhet og flere lesere til bloggen Men hvorfor i all verden velge Charlie?! Han kan utrolig mye og en de må ha på Gården. Tipper han velger Jørgen til andrekjempe 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå