Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint at Lene og Tonje tok Andrea med inni varmen og er greie med henne. Snilt av dem :) Ja, Andrea kan nok virke litt sutrete og hjelpesløs til tider, men hun virker på meg også at hun har lyst til å lære da. Synes de eldre damene er fæle på å hakke på henne og gjøre narr av henne. Liksom bare det med den boka da, de kunne ikke spørre henne på en grei måte, de måtte være hånlige og sure. Og så le av henne etter hun hadde gått. «Tyttebær! Hahaha 🤦🏼‍♀️»

Det er ganske feil taktikk hvis man liksom vil at folk skal ta i et tak og jobbe hardere. Mye mer motiverende om man er hyggelig, oppmuntrende og bygger en opp. Med den måten Sølvi blant annet oppfører seg mot henne føles det ganske tungt og ukomfortabelt og man blir mye mer usikker.

Jeg tror det kan være en fordel for Andrea at Live er ute, slik at hun nå må stå på egne ben. De gjorde jo veldig mye småtteri sammen som ikke krever to stk og jeg kan jo skjønne litt av frustrasjonen til de andre når det er masse annet som må gjøres. 

Anonymkode: 55139...e3a

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, Testosteron skrev:

Hun klarer nok å overtale Nikolai til å velge en gutt

Forhåpentligvis ikke!

Skrevet (endret)

Lurer på hva Kim er tidligere dømt for jeg. Er litt nysgjerrig må jeg innrømme. 

Endret av Salka
  • Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Han måtte trekke seg fra Farmen på grunn av dommen(e), så det er nok alvorlige ting.

• Liker 3
Skrevet

Ja, ta og spekuler i det, så blir tråden stengt. Kjempesmart. 

Skrevet
1 minutt siden, Testosteron skrev:

Han måtte trekke seg fra Farmen på grunn av dommen(e), så det er nok alvorlige ting.

Ja, leste det, men lurer på hva han er dømt for. Må være ganske alvorlig, ja. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Guile skrev:

Ja, ta og spekuler i det, så blir tråden stengt. Kjempesmart. 

Ingen som spekulerer her. Må være lov å lure, det er jo ganske spesielt da...

• Liker 1
Skrevet

Har det noen gang vært en sesong hvor ingen har trukket seg?

Skrevet
På 28.9.2018 den 14.13, Keikolina skrev:

Han trodde han meldte seg på Paradise hotell..

Synes han er en herlig type, blid og arbeidssom. Klager lite, selv om han forfengelig ( noe han ikke legger skjul på)

• Liker 5
Skrevet
28 minutter siden, Salka skrev:

Det sto vold. 

Anonymkode: 1a0c3...aca

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, vintage skrev:

Det er for jævlig! Det er tusenvis av folk der ute som søker år etter år og ikke får plass, og så trekker snuppelura seg ved første utfordring 😡

Kjenner jeg blir ordentlig provosert! Før jeg visste grunnen for at Kim reiste, ble jeg provosert over det også, men med forklaringen var det greit. Men at man trekker seg etter 8 dager, iflg artikkelen, syns jeg blir for dumt! Herregud, man vet da vel for pokker at det er lite mat man må klare seg på?! Det er sikkert MANGE som har søkt for å få være med i årets sesong, og så klarer man å komme gjennom nåløyet, for så å trekke seg etter kun én uke 🙄 Mye sutring over matmangel, syns jeg. Den sutringa blir også verre år etter år. 

Anonymkode: e0717...55e

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Fordi han snakker litt slik norsk amerikansk 

Australsk

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, Salka skrev:

Ingen som spekulerer her. Må være lov å lure, det er jo ganske spesielt da...

Men tråden kan bli stengt da, har hendt før eller at tråden blir skjult for rydding. Skjedde i fjorårets farmen tråd

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg blir ordentlig provosert! Før jeg visste grunnen for at Kim reiste, ble jeg provosert over det også, men med forklaringen var det greit. Men at man trekker seg etter 8 dager, iflg artikkelen, syns jeg blir for dumt! Herregud, man vet da vel for pokker at det er lite mat man må klare seg på?! Det er sikkert MANGE som har søkt for å få være med i årets sesong, og så klarer man å komme gjennom nåløyet, for så å trekke seg etter kun én uke 🙄 Mye sutring over matmangel, syns jeg. Den sutringa blir også verre år etter år. 

Anonymkode: e0717...55e

Jeg har selv søkt hvert år og hadde gledelig vært der istedenfor en av de to..

Skrevet

Jeg har latt være å søke siden jeg har mange lange fengselsopphold bak meg

• Liker 2
Skrevet

HVA er vitsen med å søke om å være med på farmen hvis du ikke tåler litt mindre mat enn normalt? Jeg fatter ikke. Dette er en realityserie som har gått i mange år nå, og folk flest vet hva det handler om. Man VET at det ikke bugner av mat der, liksom. Syns sjarmen med programmet forsvinner litt når det er konstant klaging over sult, lite energi osvosv. Kanskje man burde forberede seg litt ekstra før man blir med på et slikt program? Hva med å forsøke og gå opp noen kg før man skal inn, slik at kroppen har litt å ta av?  Sorry, men jeg blir sint når dem trekker seg pga slikt.  Det at Kim måtte trekke seg, det ble noe annet. Der var det produksjonen som ville det pga han ikke hadde vært ærlig i castingprosessen. Tror de burde begynne å ha en "backup" på noen "innbyttere" 😂 Folk som står klare for å ta over dersom noen trekker seg ila første uka. De mister jo også arbeidskraft mtp ukesoppdraget. 

• Liker 6
Skrevet

Leste at Kim hadde vært ærlig å fortalt gjengen om at han var tidligere straffedømt og da var det to av deltakerne som gikk til produksjonen fordi de var bekymret. Tipper Sølvi var en av dem...🙄

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Ella1 skrev:

Leste at Kim hadde vært ærlig å fortalt gjengen om at han var tidligere straffedømt og da var det to av deltakerne som gikk til produksjonen fordi de var bekymret. Tipper Sølvi var en av dem...🙄

Fy faen..

Skrevet
1 minutt siden, Ella1 skrev:

Hvor leste du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...