vintage Skrevet 9. desember 2018 #3621 Skrevet 9. desember 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likevel har det vært ganske mange som fortsetter å følge med på dette showet, i håp at om at det en eller annen gang skal ta seg opp igen... Anonymkode: 58439...73e Ja, jeg er en av de. Det tok seg aldri opp i 2018, kun noen snev her og der. Jeg er også en av de som ønsker at de mest fargerike og sterke personlighetene skal vare lengst mulig, mens jeg ser at nesten alle andre il ha de ut fortest mulig 😏 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3622 Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev: Tv2 og vg har lurt oss alle, denne diskusjonen og krangelen er oppdiktet for å gi oss TV seere en overraskelse i finalen. Men alt dette snikk-snakket i media rett i forkant av finalen, dette kommer jo selvfølgelig til å trekke enda flere TV-seere som nå tror at finalen kommer til å bli helt "vanvittig spennende" og dramatisk. Men så blir det mest sannsynlig bare samme gamle trallen, som det har vært hver eneste Farmen-sesong... Anonymkode: 58439...73e 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3623 Skrevet 9. desember 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men alt dette snikk-snakket i media rett i forkant av finalen, dette kommer jo selvfølgelig til å trekke enda flere TV-seere som nå tror at finalen kommer til å bli helt "vanvittig spennende" og dramatisk. Men så blir det mest sannsynlig bare samme gamle trallen, som det har vært hver eneste Farmen-sesong... Anonymkode: 58439...73e Enig.. Alt dette dramaet er garantert klippet bort! Blir neppe den spennende finalen mange tror og håper på. Anonymkode: 139a4...d3b 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3624 Skrevet 9. desember 2018 Synes Farmen fortsatt er veldig bra jeg da.....i forhold til mye annet ræl på tv ihvertfall. Tok lang tid før jeg begynte å se Farmen.....kun de 5-6 siste åra jeg har fulgt med. Anonymkode: 49d9a...241
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3625 Skrevet 9. desember 2018 Har begynt å miste sansen for lene når hun heier på Karianne og Tonje over alt i media. Så mye var vennskapet mellom ho å Kjetil verdt 🙄 Anonymkode: c7a37...ee9 9
neiognei Skrevet 9. desember 2018 #3626 Skrevet 9. desember 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har begynt å miste sansen for lene når hun heier på Karianne og Tonje over alt i media. Så mye var vennskapet mellom ho å Kjetil verdt 🙄 Anonymkode: c7a37...ee9 Kan ikke ha noe å gjøre med hans atferd å gjøre da? De synes vel at han er en dårlig taper. Dessuten kan det vel være Tonje han taper mot og hvorfor skulle de være venner da? Han påstår jo at enten dama hennes eller venninna hennes jukser og lager en stor sak ut av det. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3627 Skrevet 9. desember 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har begynt å miste sansen for lene når hun heier på Karianne og Tonje over alt i media. Så mye var vennskapet mellom ho å Kjetil verdt 🙄 Anonymkode: c7a37...ee9 Feministisk guttehater er det hun er. Anonymkode: 85e0d...4a1 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3628 Skrevet 9. desember 2018 Tonje vinner. Det har vi visst lenge! Tv2 er en dritt kanal som avslører vinnere og hva som skjer hvert eneste år. Jeg skal aldri se på tv2 igjen! Anonymkode: d8789...7a3
Marandoline Skrevet 9. desember 2018 #3629 Skrevet 9. desember 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har begynt å miste sansen for lene når hun heier på Karianne og Tonje over alt i media. Så mye var vennskapet mellom ho å Kjetil verdt 🙄 Anonymkode: c7a37...ee9 Ja syns det e rart kor fort man skifte vennskap. Han ble nok bare utnytta inne på gården😞 1
Marandoline Skrevet 9. desember 2018 #3630 Skrevet 9. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tonje vinner. Det har vi visst lenge! Tv2 er en dritt kanal som avslører vinnere og hva som skjer hvert eneste år. Jeg skal aldri se på tv2 igjen! Anonymkode: d8789...7a3 Tenke at det kanskje e Karianne, for tror ikke Kjetil vil stikke til skogs hvis det var ho. Dem hadde vel unna hverandre seier, etter det vennskapet de fikk på gården
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3631 Skrevet 9. desember 2018 1 minutt siden, Marandoline skrev: Tenke at det kanskje e Karianne, for tror ikke Kjetil vil stikke til skogs hvis det var ho. Dem hadde vel unna hverandre seier, etter det vennskapet de fikk på gården Det tviler jeg på at Kjetil hadde gjort. Anonymkode: 17e86...6bb
Marandoline Skrevet 9. desember 2018 #3632 Skrevet 9. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tviler jeg på at Kjetil hadde gjort. Anonymkode: 17e86...6bb Sitt nu ennu å håpe på at det e ei jenta som fær til skogs og at Kjetil vinner😄 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3633 Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har begynt å miste sansen for lene når hun heier på Karianne og Tonje over alt i media. Så mye var vennskapet mellom ho å Kjetil verdt 🙄 Anonymkode: c7a37...ee9 Synes det er merkelig at de i det hele tatt får lov å uttale seg. De vet jo utfallet av finalen. Anonymkode: 06096...66b 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3634 Skrevet 9. desember 2018 Synst også at det er rart at dem får uttale seg. Dem burde blitt pålagt å holde en lav profil før finalen. Anonymkode: c7a37...ee9 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3635 Skrevet 9. desember 2018 54 minutter siden, Marandoline skrev: Tenke at det kanskje e Karianne, for tror ikke Kjetil vil stikke til skogs hvis det var ho. Dem hadde vel unna hverandre seier, etter det vennskapet de fikk på gården Karianne er jo ganske easy going. Kjetil har sutra så mye. Så klart det er han som syter og stikker til skogs. Anonymkode: fe4d2...9c2 1
BerntHulken Skrevet 9. desember 2018 #3636 Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, Marandoline skrev: Tenke at det kanskje e Karianne, for tror ikke Kjetil vil stikke til skogs hvis det var ho. Dem hadde vel unna hverandre seier, etter det vennskapet de fikk på gården Jeg får heller ikke det helt til å stemme.
lalaB Skrevet 9. desember 2018 #3637 Skrevet 9. desember 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Karianne er jo ganske easy going. Kjetil har sutra så mye. Så klart det er han som syter og stikker til skogs. Anonymkode: fe4d2...9c2 Karianne reagerte ganske kraftig når det ble snakk om at hun skulle bli andrekjempe.. Så jeg ser ikke det som heelt usannsynlig. Men jeg tror uansett at hele denne diskusjonen er storm i vannglass, og at det som er kommet fram er gjort ganske stort for å skape blest rundt finalen.. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3638 Skrevet 9. desember 2018 Både Karianne og Lene bruker i overkant mye tid på å bevise hvor gode venner de er osv. Her takker Karianne TV2.... Veldig opptatt av å påpeke (indirekte) at det ikke er de som er den dårlige taperen. Jeg for min del trur godt det kan være hold i anklagelsene om juks. Slikt er lett gjort. Også er det sikkert utrulig provoserende for Karianne eller Tonje/Lene som sitter igjen med seieren, at Kjetil begynner å ønske omkamp. Tipper de har noe å skjule jeg, og at de skjønner at de aldri i verden klarer 100% riktig en gang til. Anonymkode: 0d531...e62 4
Marandoline Skrevet 9. desember 2018 #3639 Skrevet 9. desember 2018 2 timer siden, neiognei skrev: Kan ikke ha noe å gjøre med hans atferd å gjøre da? De synes vel at han er en dårlig taper. Dessuten kan det vel være Tonje han taper mot og hvorfor skulle de være venner da? Han påstår jo at enten dama hennes eller venninna hennes jukser og lager en stor sak ut av det. Ja æ vet ikke dem ser helt ut til å ha glemt at han bar dem på gullstol inne på farmen og at dem fikk storbondesenga hver gang😔 2
Marandoline Skrevet 9. desember 2018 #3640 Skrevet 9. desember 2018 Men e nok så å si 100% sikkert at Kjetil blir nr 2 og ønsker omkamp. For alle jentene utenom andrea og irene var samlet i går på før finalefest 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå