Elaine Marley Skrevet 8. desember 2018 #3601 Skrevet 8. desember 2018 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #3602 Skrevet 8. desember 2018 12 hours ago, æøå* said: Ved å være et par, og skjult sådan, har de doblet sjansene sine. Du kan vel ikke benekte at det er en fordel? At Farmen-produksjonen tar inn folk med relasjoner beviser at de har blitt gitt en fordel fra starten av. En bruker kom med en grei oppsummering tidligere i tråden. Som du ser er det langt ifra noe nytt med folk med relasjoner i Farmen. On 11/21/2018 at 8:05 PM, AnonymBruker said: For moro skyld har jeg samlet alle relasjonene på Farmen. *Sesong 1, homofilt par: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/0EnQ5o/homofilt-par-i-tv-2s-farmen *Sesong 3, søstre: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/ngRKWx/banner-for-mye-paa-farmen *Sesong 3, far og datter: https://www.fremover.no/kulturliv/barbro-klar-for-farmen-sammen-med-pappa/s/1-55-1160831 *Sesong 3, eneggede tvillingbrødre (utfordrere som begge ble fullverdige deltakere): Finner ingen artikler om dette. *Sesong 4, nygift ektepar: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/9jMQw/kjaerligheten-holdt *Sesong 5, mor og sønn: https://www.tv2.no/a/2117452/ *Sesong 6, stefar og stedatter: https://m.nettavisen.no/nyheter/kjemper-mot-stefaren-i-farmen/2684861.html *Sesong 7, ektepar: https://www.seher.no/kjendis/tv-ekteparet-motes-bare-i-helgene/64654000 *Sesong 10, søstre: https://www.tv2.no/a/6152787/ *Sesong 14, lesbisk par: Lene og Tonje Anonymkode: 1772d...972 Anonymkode: 46d5f...3b4 4
vintage Skrevet 8. desember 2018 #3603 Skrevet 8. desember 2018 Det spesielle med Tonje og Lene i forhold til tidligere relasjoner på Farmen, er selvsagt at de skjulte det så lenge det var mulig. Hvorfor gjorde de det om det ikke var for å dra fordeler av det? 12
Marandoline Skrevet 8. desember 2018 #3604 Skrevet 8. desember 2018 23 minutter siden, vintage skrev: Det spesielle med Tonje og Lene i forhold til tidligere relasjoner på Farmen, er selvsagt at de skjulte det så lenge det var mulig. Hvorfor gjorde de det om det ikke var for å dra fordeler av det? Det e jo for å ha fordel av det selvfølgelig👍Så for mæ blir nu Kjetil den verdige vinner. 3
Ronaldo85 Skrevet 8. desember 2018 #3605 Skrevet 8. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: En bruker kom med en grei oppsummering tidligere i tråden. Som du ser er det langt ifra noe nytt med folk med relasjoner i Farmen. Anonymkode: 46d5f...3b4 Det er jeg veldig klar over. Men det ER en fordel. Og de aller fleste har vært ærlige om relasjonen fra starten av. Tonje og Lene har skjult det, vært uærlige, vært luremus for Kjetil og utnyttet ham veldig. Ok, det er et spill og man kan være kyniske og taktiske. Helt lov. Men jeg har min rett til å ikke unne dem seieren på bakgrunn av det. Kjetil har også sine svin på skogen, ved å sabotere et ukesoppdrag. Kynisk det også. Men jeg syns han er mer verdig vinner i form av at han har vært i tre tvekamper, vært en populær og sympatisk fyr som de fleste i gruppa har likt, samt at han er veldig kunnskapsrik. 6
Ronaldo85 Skrevet 8. desember 2018 #3606 Skrevet 8. desember 2018 3 timer siden, Trulteskogen skrev: Til opplysning er man to adskilte individer til tross for at man er kjærester med hverandre. Farmen har hatt far og datter som deltakere tidligere. Det er jo enda mer "alvorlig" enn å ta inn et kjærestepar, hvor de fleste kjæresteforhold går opp i røyk før eller siden. Det blir veldig søkt å trekke slutninger om at produksjonen har valgt å gi Tonje og Lene noen som helst fordeler utover at de tas inn som et kjærestepar. Da havner man fort i kategorien paranoid tv-titter. Alle i Farmen har spilt et spill og manipulert hverandre. Kjetil har manipulert Nikolai gjennom deres bromance og således hatt fordeler av å alltid hatt Nikolai i ryggen. Dineke har manipulert alle ved å være fjasete og fnisete og således fremstilt seg selv som en marginal konkurrent som har seilt igjennom helt til siste uka. Andrea manipulerte Nikolai. Kjetil har lurt Nikolai ved å fremstå som en lojal kamerat, men dolket ham i ryggen med å sabotere et ukesoppdrag slik at Nikolai ikke fikk en kniv. Ingen mistenkte Kjetil, og Kjetil lot Irene ta støyten for ham. Tonje og Lene har da intet ansvar for følelseslivet til Kjetil. At han er lett påvirkelig er ene og alene uvdølingens eget ansvar. De har vært ekle? Kjetil har vært ekkel som har eglet seg innpå. De fleste andre relasjoner på Farmen har vært kjent fra starten av, det er forskjellen. At det er hyret advokat og blir så mye oppstuss rundt dette tyder på at noe har ureglementert har skjedd. Ingen ville gått så langt hvis det ikke var hold i påstandene deres. Det er ikke paranoid å mistenke mennesker for å være uprofesjonelle i jobben sin. Slikt skjer overalt. Jepp, alle er til en viss grad taktiske. Men det er forskjell på å spille dum og la andre undervurdere deg, enn å være uærlige om en relasjon. Tonje og Lene kunne på et tidligere tidspunkt vært åpen med Kjetil om forholdet; for som de sier, de har stolt på han fra første uke. Kjetil har da på ingen måte vært ekkel. 2
Eirasi Skrevet 8. desember 2018 #3607 Skrevet 8. desember 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Stod i an artikkel at vinneren hadde 100% riktig. Tror det var i VGs artikkel. Syns det er rart hvis det stemmer. Anonymkode: e1cd4...4b8 Jeg har lest både den og Dagbladets artikkel om dette og finner ingenting med hvor mange riktige hver enkelt deltaker hadde. Eneste jeg finner er at taper mener det er 100% riktig at det har vært juks og fanteri. Og at det var før spørsmål 9 at vedkommende klaget og be bedt om å fullføre. Ikke ser jeg at det har gått til 10 spørsmål noe sted heller? Det kan da ha blitt avklart allerede på det niende. Det kan hende dere har rett altså med at vinneren har alle 10 rette, men jeg klarer bare ikke å finne hvor dere har dette fra. Mulig jeg har lest artikkelen så mange ganger at jeg har sett meg blind.
Marandoline Skrevet 8. desember 2018 #3608 Skrevet 8. desember 2018 Ser på instagrammen til Lene at karianne ,tonje,dineke og Sølvi e samlet til oppvarming til finalen. Og da vet vi jo med sikkerhet at ei jente vinn finalen, med at taper har sagt at det ikke skal deltas på fest😞 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #3609 Skrevet 8. desember 2018 Lene la ut på instastory "Heia Karianne og Tonje!" Sier vel litt om hennes forhold til Kjetil nå, MÅ jo være han som taper og lager det oppstyret. Gleder meg til å se på søndag Anonymkode: a1b16...fcc 1
Ronaldo85 Skrevet 9. desember 2018 #3610 Skrevet 9. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Lene la ut på instastory "Heia Karianne og Tonje!" Sier vel litt om hennes forhold til Kjetil nå, MÅ jo være han som taper og lager det oppstyret. Gleder meg til å se på søndag Anonymkode: a1b16...fcc Alle har nok skjønt det nå. Trist. Og når hun sier det slik, er det vel ganske tydelig at Tonje vinner. Hun hadde vel ikke vært like "hatsk" hvis det var Karianne som vant.. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3611 Skrevet 9. desember 2018 2 timer siden, æøå* skrev: Alle har nok skjønt det nå. Trist. Og når hun sier det slik, er det vel ganske tydelig at Tonje vinner. Hun hadde vel ikke vært like "hatsk" hvis det var Karianne som vant.. IdiotiSk at hun legger ut sånt med «spoiler» før finalen 😤 Anonymkode: 2975f...508 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3612 Skrevet 9. desember 2018 5 timer siden, æøå* skrev: Alle har nok skjønt det nå. Trist. Og når hun sier det slik, er det vel ganske tydelig at Tonje vinner. Hun hadde vel ikke vært like "hatsk" hvis det var Karianne som vant.. Joda, hun har tydeligvis blitt veldig god venn med Karianne, så det utelukker ikke at hun vinner. Jeg håper allikevel på Tonje, jeg da, i motsetning til mange her inne. Jeg tippet Kjetil og Tonje i finalen helt fra starten, og håpet at Tonje skulle vinne. Anonymkode: 1772d...972 1
Gjest shadowofthewind Skrevet 9. desember 2018 #3613 Skrevet 9. desember 2018 På 6.12.2018 den 15.25, AnonymBruker skrev: Det kan jo hende at TV 2 har lagt merke til stadig synkende seer-tall denne sesongen. Det har jo vært en del brukere som har klagd i denne tråden, og at hele sesongen stort sett har vært EKSTREMT kjedelig. Selv om en del brukere her på Kvinneguiden fremdeles fortsetter å følge med i håp om at det på ett eller annet tidspunkt skal komme litt mer dramatikk, så kan det også være en del seere som valgte å gi opp alt dette surret for flere uker siden. Så kanskje TV 2 har funnet på ett eller annet sludder om at selve finalen kommer til å ble helt sinnsykt spennende. Så har de "lekket" slike fake news til for eksempel VG eller andre nettaviser, i forsøk på å bumpe seer-tallene til selve finalen... Anonymkode: 58439...73e Denne sesongen har vært kjedelig i forhold til de andre sesongene fordi produsentene hadde søkelys på det evige maset om kjærestetid/alenetid, og det var stort sett samme de personene i storbondehuset. Det ble veldig lite variasjon.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3614 Skrevet 9. desember 2018 17 timer siden, vintage skrev: Det spesielle med Tonje og Lene i forhold til tidligere relasjoner på Farmen, er selvsagt at de skjulte det så lenge det var mulig. Hvorfor gjorde de det om det ikke var for å dra fordeler av det? Selvfølgelig skjuler man ting man kanskje kan dra nytte av at folk ikke vet. Farmen er bl.a. et sosialt spill, og da er det om å gjøre å spille smartest mulig med de kortene du har. Premien deles ikke ut til den som har vært snill og grei og åpen om alt, den deles ut til den som kommer til finalen og gjør det best der!. Anonymkode: f477d...47d 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3615 Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, shadowofthewind skrev: Denne sesongen har vært kjedelig i forhold til de andre sesongene fordi produsentene hadde søkelys på det evige maset om kjærestetid/alenetid, og det var stort sett samme de personene i storbondehuset. Det ble veldig lite variasjon. Likevel har det vært ganske mange som fortsetter å følge med på dette showet, i håp at om at det en eller annen gang skal ta seg opp igen... Anonymkode: 58439...73e 1
Gjest shadowofthewind Skrevet 9. desember 2018 #3616 Skrevet 9. desember 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likevel har det vært ganske mange som fortsetter å følge med på dette showet, i håp at om at det en eller annen gang skal ta seg opp igen... Anonymkode: 58439...73e Jeg velger å se på det HELT frivillig fordi jeg har fulgt med på det i så mange år, og det er en fast tradisjon. Men det er jo lov å si at det er en kjedelig sesong. Endret 9. desember 2018 av shadowofthewind
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3617 Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, shadowofthewind skrev: Jeg velger å se på det HELT frivillig fordi jeg har fulgt med på det i så mange år, og det er en fast tradisjon. Men det er jo lov å si at det er en kjedelig sesong. Jeg er selvfølgelig 100 % enig i at dette har virket som en temmelig kjedelig sesong, iallefall de bitene jeg har fått med meg. Men dersom flest mulig TV-seere hadde kuttet ut å følge med på denne sesongen, så kunne dette ha sendt ett ganske kraftig signal til de som har produsert dette: Finn på noe mye bedre neste gang, eller risiker å miste enda flere TV-seere! Men ettersom en god del seere tydeligvis fortsetter å følge med, uansett hvor gørr kjedelig det er, så kan TV 2 trekke den slutningen at det ikke spiller noen rolle hva slags patetisk søppel de velger å sende. Folk kommer til å følge med uansett, i håp om at ett eller annet dramatisk skal se en eller gang. Anonymkode: 58439...73e 4
BMW 5-serie 535D Skrevet 9. desember 2018 #3618 Skrevet 9. desember 2018 Tv2 og vg har lurt oss alle, denne diskusjonen og krangelen er oppdiktet for å gi oss TV seere en overraskelse i finalen. 1
Gjest shadowofthewind Skrevet 9. desember 2018 #3619 Skrevet 9. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er selvfølgelig 100 % enig i at dette har virket som en temmelig kjedelig sesong, iallefall de bitene jeg har fått med meg. Men dersom flest mulig TV-seere hadde kuttet ut å følge med på denne sesongen, så kunne dette ha sendt ett ganske kraftig signal til de som har produsert dette: Finn på noe mye bedre neste gang, eller risiker å miste enda flere TV-seere! Men ettersom en god del seere tydeligvis fortsetter å følge med, uansett hvor gørr kjedelig det er, så kan TV 2 trekke den slutningen at det ikke spiller noen rolle hva slags patetisk søppel de velger å sende. Folk kommer til å følge med uansett, i håp om at ett eller annet dramatisk skal se en eller gang. Anonymkode: 58439...73e Jeg tror det er sånn med all slags realityshow og serier. Noen sesonger er bedre enn andre og noen mindre heldige med. Ikke alle sesonger kan være på topp. Håper bare på bedre casting neste år. Jeg er også voksen nok til å bestemme selv hva jeg vil se på og ikke, for jeg bor for meg selv og kan se på det jeg vil uten at det irriterer andre. Hva andre tenker om det bryr jeg meg ikke noe om. Ser ikke så mye tv heller.
Marandoline Skrevet 9. desember 2018 #3620 Skrevet 9. desember 2018 23 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Tv2 og vg har lurt oss alle, denne diskusjonen og krangelen er oppdiktet for å gi oss TV seere en overraskelse i finalen. Nei desverre er nok ikke oppdiktet😔Står i dagbladet nu at pga at taper ikke kommer på finalefesten så får ikke de andre semifinalisten komme på festen før etter visst på tv. Det er for at man da skjønner hvem som har tapt og krever omkamp. Tv2 tilbakeviser juks, men det e jo klart at de aldr ville innrømt juks heller😔 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå