Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
26 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Veldig på sin plass at Kjetil taper i finalen. Han har i hele sesongen fremstilt kvinner som mindre kompetente enn menn. Karma is a bitch. 

Han har gitt dem litt tyn ja, og terget dem. Men det har jo Nicolai også vært med på, samtidig som jeg tror ikke det har vært vondt ment;) damene har jo rottet seg sammen for å kaste ut gutta en etter en, så syne sider de har gjort er verre. 

enkelte av damene på farmen er jo så selvhøytidelige også at de har blitt både snurt og sure når guttene har tøyd strikken deres. Men jeg synes nå at voksne folk skal tåle såpass:p jeg hadde heller ledd, og tatt igjen på en humoristisk måte;) 

Anonymkode: 63d14...d96

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Veldig på sin plass at Kjetil taper i finalen. Han har i hele sesongen fremstilt kvinner som mindre kompetente enn menn. Karma is a bitch. 

Hahaha det har han jo gjort på moro. Såpass tåler vi! 

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo Kjetil som er nr 2. Karianne, Tonje og Lene har nylig laget en musikkvideo sammen. Og personen som kommer på 2 plass har ikke kontakt med deltakerne på farmen. 

Anonymkode: e9878...fa9

I følge kommentarene her så har alle kontakt med noen av de andre deltakerne. Tonje og Kjetil vært på byen sammen med Nikolai og Lene, og Karianne har fått med seg Tonje og Lene i musikkvideoen sin, samt vært på sydentur med hele jentegjengen. Dermed har jo alle sammen kontakt med noen, og ryktene forblir enn så lenge kun rykter.. 

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, lalaB skrev:

I følge kommentarene her så har alle kontakt med noen av de andre deltakerne. Tonje og Kjetil vært på byen sammen med Nikolai og Lene, og Karianne har fått med seg Tonje og Lene i musikkvideoen sin, samt vært på sydentur med hele jentegjengen. Dermed har jo alle sammen kontakt med noen, og ryktene forblir enn så lenge kun rykter.. 

Hvor ser du at Karianne og Kjetil har hatt kontakt?

Anonymkode: e364a...a60

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Sizz- skrev:

Hahaha det har han jo gjort på moro. Såpass tåler vi! 

Kjempemorsomt å fremstå som en middelaldrende, kjip fyr. Jeg lo hver gang. Ikke.

• Liker 1
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser du at Karianne og Kjetil har hatt kontakt?

Anonymkode: e364a...a60

Den jeg siterte påsto at den som kommer på 2.plass ikke har noe kontakt med noen av de andre deltakterne.. Så var det jeg kommenterte.. Jeg veit ikke om Karianne og Kjetil har hatt kontakt, men begge to har kontakt med noen av de andre deltakerne..

Endret av lalaB
Skrevet
9 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Kjempemorsomt å fremstå som en middelaldrende, kjip fyr. Jeg lo hver gang. Ikke.

Synes det har vært litt til pass for dem, når de blir så fort snurt og sur for sånne bagateller. Hadde vært best om han vant egentlig, bare for å få tatt rotta på damene :) 

• Liker 2
Skrevet
Spoiler

Nå er det jo ganske åpenbart at Kjetil taper finalen, eller? Er bare han som kunne ha reagert på den måten? Tonje og Karianne er på talefot, ref. musikkvideoen til Karianne. Dermed står ikke de to sammen i finalen. I tillegg til utsagnene i artikkelen og ikke minst det faktum at Kjetil selv har vokst opp på gård (og driver med gårdsdrift?).

Vinneren svarte riktig på alle spørsmål og dette var visstnok overraskende. Uansett hvem som hadde fått riktig på alle spørsmål, ville det vært oppsiktsvekkende, men særlig oppsiktvekkende ville det vært om andre enn Kjetil fikk det. Nettopp fordi han har vokst opp på gård... Virker jo som han tar det som en selvfølge å vinne, og så faller alt i grus når han blir slått på målstreken. Slått av ei jente i finalen liksom, DET er ydmykende for gårdsgutten Kjetil.

Spørsmålet er bare hvem vinneren er. Ser Kjetil og Tonje følger hverandre på Instagram. Tror kanskje Karianne vinner? Hvis Kjetil virkelig hadde vært så bitter som han visstnok skal være på vinneren, hadde han da ikke giddet å følge vedkommende på sosiale medier?

Anonymkode: 17e86...6bb

Skrevet
7 minutter siden, Sizz- skrev:

Synes det har vært litt til pass for dem, når de blir så fort snurt og sur for sånne bagateller. Hadde vært best om han vant egentlig, bare for å få tatt rotta på damene :) 

Det beste er at han taper, så får han seg en lærepenge for livet. Lærdom som enhver normal 28 år gammel mann burde forstått for lenge siden: at det ikke finnes noen grunn til å undervurdere kvinner. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Trulteskogen skrev:

Det beste er at han taper, så får han seg en lærepenge for livet. Lærdom som enhver normal 28 år gammel mann burde forstått for lenge siden: at det ikke finnes noen grunn til å undervurdere kvinner. 

Hehe..det er jo reaksjoner som dette som nettop er grunnen til at Kjetil og Nicolai synes det er så moro å terge slike som dere! Selvfølgelig blir det ekstra gøy når dere tar dere så nær:)

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Nå er det jo ganske åpenbart at Kjetil taper finalen, eller? Er bare han som kunne ha reagert på den måten? Tonje og Karianne er på talefot, ref. musikkvideoen til Karianne. Dermed står ikke de to sammen i finalen. I tillegg til utsagnene i artikkelen og ikke minst det faktum at Kjetil selv har vokst opp på gård (og driver med gårdsdrift?).

Vinneren svarte riktig på alle spørsmål og dette var visstnok overraskende. Uansett hvem som hadde fått riktig på alle spørsmål, ville det vært oppsiktsvekkende, men særlig oppsiktvekkende ville det vært om andre enn Kjetil fikk det. Nettopp fordi han har vokst opp på gård... Virker jo som han tar det som en selvfølge å vinne, og så faller alt i grus når han blir slått på målstreken. Slått av ei jente i finalen liksom, DET er ydmykende for gårdsgutten Kjetil.

Spørsmålet er bare hvem vinneren er. Ser Kjetil og Tonje følger hverandre på Instagram. Tror kanskje Karianne vinner? Hvis Kjetil virkelig hadde vært så bitter som han visstnok skal være på vinneren, hadde han da ikke giddet å følge vedkommende på sosiale medier?

Følger han Karianne og Tonje på Instagram osv da? Jeg er ikke den største på sosiale medier selv så har ikke sjekket. 

Skrevet
2 timer siden, Trulteskogen skrev:

Mentalt er vi vel likestilte med menn. Men fysisk er vi faktisk svakere. Bare å innfinne seg med det, sånn er det bare. 

Du så vel drakampen med gutta mot jentene? 2 gutter mot 4 jenter... say no more 😅

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, Sizz- skrev:

Følger han Karianne og Tonje på Instagram osv da? Jeg er ikke den største på sosiale medier selv så har ikke sjekket. 

Godt poeng, ser han faktisk følger Karianne. Da tror jeg kanskje Tonje vinner, håper i hvert fall det. Selv om det høres mistenkelig ut at noen skulle få full pott...

Skrevet
25 minutter siden, Sizz- skrev:

Hehe..det er jo reaksjoner som dette som nettop er grunnen til at Kjetil og Nicolai synes det er så moro å terge slike som dere! Selvfølgelig blir det ekstra gøy når dere tar dere så nær:)

Det sier jo bare enda mer om Kjetil og hans like dersom han først og fremst morer seg fordi andre tar seg nær av det. Jeg tror dessverre ikke det er så enkelt som så. Tror sånne som Kjetil (Nicolai er en som bare henger seg på) er dypt usikre på seg selv.

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mentalt er vi vel likestilte med menn. Men fysisk er vi faktisk svakere. Bare å innfinne seg med det, sånn er det bare. 

Du så vel drakampen med gutta mot jentene? 2 gutter mot 4 jenter... say no more 😅

Kvinner er mentalt mye sterkere enn menn. Fysisk styrke betyr lite idag. Alel vet at kvinner idag er det sterke kjønn. 

Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle hvem det er? Det er jo så langt man vet bare rykter, og media har jo det med å blåse ting til værs hver gang det er noe. Skjønner ikke at folk gidder å bruke tiden sin på i det hele tatt spekulere på hvem det er snakk om. Juks er jo juks uansett, og det får man jo snart vite. Men stalking på SoMe kanaler? Ærligtalt🙄

Skrevet
1 minutt siden, Trulteskogen skrev:

Kvinner er mentalt mye sterkere enn menn. Fysisk styrke betyr lite idag. Alel vet at kvinner idag er det sterke kjønn. 

I teorien, ja. Men betyr ikke at det bestandig er slik dessverre.

Skrevet
47 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Haha ok;)

det skulle tatt seg ut om en mann hadde drevet og snakket så nedlatende om en kvinne på denne måten som du gjør om menn. Det hadde blitt månelyst 😂 mange kvinner er så grusomt hårsåre! 

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, Trulteskogen skrev:

Jeg sliter mye mer med innbitte feminister som ser på det som sin fremste oppgave å snakke ned kvinner ved hver minste anledning, og reduserer de til hjelpeløse nikkedukker for slemme menn. 

- men det er meg 😜

• Liker 7
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ok;)

det skulle tatt seg ut om en mann hadde drevet og snakket så nedlatende om en kvinne på denne måten som du gjør om menn. Det hadde blitt månelyst 😂 mange kvinner er så grusomt hårsåre! 

Velkommen til kvinneguiden. Det skjer på daglig basis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...