Sizz- Skrevet 6. desember 2018 #3521 Skrevet 6. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle hadde reagert som Kjetil. Hvem gidder gå så hardt til verks om det faktisk ikke er hold i påstanden? Hadde aldri kastet bort penger på advokat og styr i media om jeg virkelig ikke trodde på dette. Anonymkode: e1cd4...4b8 Enig med deg 👍🏻 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3522 Skrevet 6. desember 2018 3 timer siden, Sola* skrev: Det må jo være en grunn til at anklageren har flere deltakere på si side. Anklageren har også sagt at når den andre finalisten var på intervju fikk h*n vite det ene spørsmålet og tema på 2 andre spørsmål som kom til å bli stilt i finalen.. Men da var jo det allerede juks da, når Kjetil selv fikk vite svar på føere spørsmål. Men når det først gikk ut over han selv, da sa han fra. Det verste er jo den idioten av en journalist som har spolert finalen for oss alle. Anonymkode: e364a...a60 11
Blåmyra Skrevet 6. desember 2018 #3523 Skrevet 6. desember 2018 Karianne tippet også riktig på slutten av forrige episode at semifinalen ville bestå av melkespannholding og smiing. Har ikke fulgt med så mye de andre sesongene, mulig at disse grenene er en gjenganger.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3524 Skrevet 6. desember 2018 1 minutt siden, Blåmyra said: Karianne tippet også riktig på slutten av forrige episode at semifinalen ville bestå av melkespannholding og smiing. Har ikke fulgt med så mye de andre sesongene, mulig at disse grenene er en gjenganger. Ja, de er en gjenganger. Anonymkode: 46d5f...3b4 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. desember 2018 #3525 Skrevet 6. desember 2018 1 minutt siden, Blåmyra skrev: Karianne tippet også riktig på slutten av forrige episode at semifinalen ville bestå av melkespannholding og smiing. Har ikke fulgt med så mye de andre sesongene, mulig at disse grenene er en gjenganger. De grenene er hver sesong.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3526 Skrevet 6. desember 2018 Kan vel hvertfall ikke være Tonje som er tapende finalist. Hun hadde vel løpt til kjæresten fremfor å fare til skogs?? Anonymkode: 50161...afe 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3527 Skrevet 6. desember 2018 Det kan jo hende at TV 2 har lagt merke til stadig synkende seer-tall denne sesongen. Det har jo vært en del brukere som har klagd i denne tråden, og at hele sesongen stort sett har vært EKSTREMT kjedelig. Selv om en del brukere her på Kvinneguiden fremdeles fortsetter å følge med i håp om at det på ett eller annet tidspunkt skal komme litt mer dramatikk, så kan det også være en del seere som valgte å gi opp alt dette surret for flere uker siden. Så kanskje TV 2 har funnet på ett eller annet sludder om at selve finalen kommer til å ble helt sinnsykt spennende. Så har de "lekket" slike fake news til for eksempel VG eller andre nettaviser, i forsøk på å bumpe seer-tallene til selve finalen... Anonymkode: 58439...73e 2
BerntHulken Skrevet 6. desember 2018 #3528 Skrevet 6. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, de er en gjenganger. Anonymkode: 46d5f...3b4 Jeg syns virkelig det er på tide at produksjonen i Farmen er litt kreative og nyskapende. De som følger med på Farmen kan nærmest forutse alle øvelser (i finaleuka), og når de kommer. De som blir deltakere kan derfor trene spesifikt på øvelser de vet vil komme. Det må gå an å variere bittelitt. Jeg syns det bare burde vært gårdsoppgaver som avgjorde de tre semifinaleplassene. Hinderløype har lite med Farmen å gjøre. Melkespann er heller ingen god gren å velge en finalist på, syns jeg. Det er iallefall godt de har kuttet øksekast, som tidligere ga den første semifinaleplassen, og den personen slapp gårdsoppgavene. 5
Trulteskogen Skrevet 6. desember 2018 #3529 Skrevet 6. desember 2018 1 time siden, æøå* skrev: Jeg syns virkelig det er på tide at produksjonen i Farmen er litt kreative og nyskapende. De som følger med på Farmen kan nærmest forutse alle øvelser (i finaleuka), og når de kommer. De som blir deltakere kan derfor trene spesifikt på øvelser de vet vil komme. Dette er da likt for alle. Om man vil trene på øvelsene eller ikke, er opp til hver enkelt deltaker. 1 time siden, æøå* skrev: Det må gå an å variere bittelitt. Det er allerede flere ulike, varierte øvelser å velge imellom. Why change a winning team. Det er ikke øvelsene i seg selv som gjør det spennende, men hvilke deltakerne som utfører hvilke øvelser. Ulike deltakere har ulike forutsetninger for å mestre de øvelsene som allerede er å velge imellom. Er man brei over ræva kan tautrekking være en fordel. Som vi har sett i årets sesong! 1 time siden, æøå* skrev: Jeg syns det bare burde vært gårdsoppgaver som avgjorde de tre semifinaleplassene. Hinderløype har lite med Farmen å gjøre. Melkespann er heller ingen god gren å velge en finalist på, syns jeg. Det er iallefall godt de har kuttet øksekast, som tidligere ga den første semifinaleplassen, og den personen slapp gårdsoppgavene. Hinderløypa er for spenningens skyld. Dette er først og fremst underholdnings-TV. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3530 Skrevet 6. desember 2018 Kan aldri tenke meg vi får se dramaet som utspilte seg i finalen. Det er garantert klippet bort. Så ender alt med stormende jubel og fyrverkeri som vanlig. Anonymkode: 139a4...d3b 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3531 Skrevet 6. desember 2018 Forøvrig tror jeg de mest spennende personene ble sendt hjem først i år. Derfor ble sesongen dørgende kjedelig. Anonymkode: 139a4...d3b 8
BerntHulken Skrevet 6. desember 2018 #3532 Skrevet 6. desember 2018 45 minutter siden, Trulteskogen skrev: Dette er da likt for alle. Om man vil trene på øvelsene eller ikke, er opp til hver enkelt deltaker. Det er allerede flere ulike, varierte øvelser å velge imellom. Why change a winning team. Det er ikke øvelsene i seg selv som gjør det spennende, men hvilke deltakerne som utfører hvilke øvelser. Ulike deltakere har ulike forutsetninger for å mestre de øvelsene som allerede er å velge imellom. Er man brei over ræva kan tautrekking være en fordel. Som vi har sett i årets sesong! Hinderløypa er for spenningens skyld. Dette er først og fremst underholdnings-TV. Tvekampgrenene er ok. Det er finaleuka jeg snakker om. Har ikke sagt det er urettferdig heller 😉 Det hadde bare blitt mest interessant hvis det hele var noe uforutsigbart. Da ville man virkelig se hvem som taklet de forskjellige utfordringene best og var mest allsidig, istedenfor at det hele er klart på forhånd, og at man kan trene spesifikt mot øvelsene som kommer. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3533 Skrevet 6. desember 2018 Det er jo Kjetil som er nr 2. Karianne, Tonje og Lene har nylig laget en musikkvideo sammen. Og personen som kommer på 2 plass har ikke kontakt med deltakerne på farmen. Anonymkode: e9878...fa9 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3534 Skrevet 6. desember 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forøvrig tror jeg de mest spennende personene ble sendt hjem først i år. Derfor ble sesongen dørgende kjedelig. Anonymkode: 139a4...d3b Slik er det ofte. Anonymkode: 1a0c3...aca
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3535 Skrevet 6. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik er det ofte. Anonymkode: 1a0c3...aca Mulig det, men akkurat denne sesongen synes jeg har vært vanvittig kjedelig. Den absolutt kjedeligste jeg kan huske. Anonymkode: 139a4...d3b 1
Marandoline Skrevet 6. desember 2018 #3536 Skrevet 6. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo Kjetil som er nr 2. Karianne, Tonje og Lene har nylig laget en musikkvideo sammen. Og personen som kommer på 2 plass har ikke kontakt med deltakerne på farmen. Anonymkode: e9878...fa9 Trist at det skal ende slik😞 3
Trulteskogen Skrevet 6. desember 2018 #3537 Skrevet 6. desember 2018 Veldig på sin plass at Kjetil taper i finalen. Han har i hele sesongen fremstilt kvinner som mindre kompetente enn menn. Karma is a bitch. 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3538 Skrevet 6. desember 2018 5 minutter siden, Marandoline skrev: Trist at det skal ende slik😞 Nei. En fryd! Anonymkode: 17e86...6bb 5
Marandoline Skrevet 6. desember 2018 #3539 Skrevet 6. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. En fryd! Anonymkode: 17e86...6bb Nei hvis en vinner med juks er det ikke en verdig vinner😞 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3540 Skrevet 6. desember 2018 5 minutter siden, Marandoline skrev: Nei hvis en vinner med juks er det ikke en verdig vinner😞 Den som taper sa jo at h*n også har fått vite svar på noen av spørsmålene i finalen. Så juksen går begge veier, den ene mer enn den andre. Anonymkode: 17e86...6bb 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå