Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Gjest shadowofthewind
Skrevet

Skal se finalen som vanlig. Blir ekstra spennende med alt dramaet man vet på forhånd. Leit for taperen om det viser seg for å være sant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finalen ble ødelagt for min del. Valgte å droppe å se i går. Jeg har sett alle episodene, men merker jeg er småirritert på hele situasjonen. 

Jeg heiet på Kjetil hele veien og som det virker i tråden er det han som tapte. Jeg heiet aldri på Karianne da hun er relativt ny å ingen verdig vinner i mine øyne. Tonje er en snik så neitakk. 

Så det var flott at VG å media ødela dette. Pluss jeg er ganske sikker på det er juks da deltakeren svarte 100% på alt. Karianne har ikke denne erfaringen å heller ikke Tonje. Ingen har vel fått full pott før så her er det noe rart. Og hvis flere deltakere holder med Kjetil så må det ligge noe i det. Gidder ikke se på en finale med juks.

Anonymkode: e1cd4...4b8

Helt enig, og at det er noen i produksjonen som lekker er jeg helt sikker på. 

Det var jo faktisk flere av deltakerene som visste om Torpet, nettopp fordi noen i produksjonen hadde sladret. 

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, Nicco skrev:

Det var jo faktisk flere av deltakerene som visste om Torpet, nettopp fordi noen i produksjonen hadde sladret. 

Hva f... høres nesten ut som Irene jobber i produksjonen 🙈😂

Anonymkode: 63d14...d96

• Liker 11
Skrevet

Har alltid vært glad i farmen, men dette må være tidenes dårligste. Hele produksjonen virker til å gå på tomgang og gammel vane. Trist!! Er det virkelig juks, må TV 2 gå i seg selv og få inn ny produksjon til neste sesong. Dette er lavmål. Trist og flaut.

• Liker 7
Skrevet
23 minutter siden, Nicco skrev:

Begynner å mistenke at noen lekker jeg også. Går også ekstremt mye rykter om at Tonje vinner, å det har det gjort hele veien. Samt at Tonje har fått ekstremt mye oppmerksomhet i media. Kan ikke huske at det har vært så mye rykter og oppslag i media om en deltager tidligere 

Anonymkode: c7a37...ee9

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Begynner å mistenke at noen lekker jeg også. Går også ekstremt mye rykter om at Tonje vinner, å det har det gjort hele veien. Samt at Tonje har fått ekstremt mye oppmerksomhet i media. Kan ikke huske at det har vært så mye rykter og oppslag i media om en deltager tidligere 

Tenker at ryktene kommer av en grunn. 

• Liker 4
Skrevet

Om TV2 tror at det å skjule juks i finalen er til dems fordel så tar de veldig feil. Jeg hadde faktisk applaudert dem om de til dette alvorlig å faktisk innrømmet hele opplegget. Det er tross alt noen personer og ikke hele kanalen som har skyld i dette. Tror de skyter seg selv i foten ved å skjule det. Syns det er merkelig flere deltakere skal holde med taperen om det ikke stemte. Dem har åpenlyst fått sett dette på nært hold under innspillingen. 

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at ryktene kommer av en grunn. 

Ja, og grunnen er at en viss person er en bitter, dårlig taper. 

Anonymkode: 0ef30...0ae

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om TV2 tror at det å skjule juks i finalen er til dems fordel så tar de veldig feil. Jeg hadde faktisk applaudert dem om de til dette alvorlig å faktisk innrømmet hele opplegget. Det er tross alt noen personer og ikke hele kanalen som har skyld i dette. Tror de skyter seg selv i foten ved å skjule det. Syns det er merkelig flere deltakere skal holde med taperen om det ikke stemte. Dem har åpenlyst fått sett dette på nært hold under innspillingen. 

Det er nok endel av deltakerne som ikke ønsker at Tonje (hatt fordeler av å ha partneren sin inne på gården, aldri i tvekamp) eller Karianne (utfordrer) skal vinne. Men det er ikke fordi de angivelig skal ha jukset. 

Skrevet

Synes det er en uting å anklage vinneren for juks. Da skal man ha ganske gode bevis. Det er alvorlige anklagelser. Man kan overhodet ikke se bort ifra at anklagelsene kommer fordi Kjetil er desperat. Han har vist gjennom hele oppholdet at han har lav terskel for å føle seg krenka. 

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er en uting å anklage vinneren for juks. Da skal man ha ganske gode bevis. Det er alvorlige anklagelser. Man kan overhodet ikke se bort ifra at anklagelsene kommer fordi Kjetil er desperat. Han har vist gjennom hele oppholdet at han har lav terskel for å føle seg krenka. 

Nå er det slik at anklageren har fått støtte fra flere hold. Uansett så er dette nok en sak TV2 aldri vil innrømme. Synd detble slik. Men jeg heier uansett på Karianne :)

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo være en grunn til at anklageren har flere deltakere på si side. Anklageren har også sagt at når den andre finalisten var på intervju fikk h*n vite det ene spørsmålet og tema på 2 andre spørsmål som kom til å bli stilt i finalen..

• Liker 4
Skrevet

Dersom det er Karianne som vinner kan jeg ikke se for meg at hun har jukset. Hun virker ikke som en person som ville vært med på noe sånt. Tonje er jeg mer usikker på. 

Uansett hvem av jentene som vinner så tipper jeg det er på grunn av flittig lesing av gårdsboka og en god dose flaks. Jeg tror nemlig som mange andre her at det er Kjetil som taper og løper til skogs, det virker nemlig som han får en del nerver når han skal prestere noe og at det bidro til at han tapte.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Ella1 skrev:

Dersom det er Karianne som vinner kan jeg ikke se for meg at hun har jukset. Hun virker ikke som en person som ville vært med på noe sånt. Tonje er jeg mer usikker på. 

Uansett hvem av jentene som vinner så tipper jeg det er på grunn av flittig lesing av gårdsboka og en god dose flaks. Jeg tror nemlig som mange andre her at det er Kjetil som taper og løper til skogs, det virker nemlig som han får en del nerver når han skal prestere noe og at det bidro til at han tapte.

Det tror jeg også. Tror Kjetil er en ekstremt dårlig taper. Uavhengig av om det er Tonje eller Karianne som vinner så vet jeg flere mener at det er uverdige vinnere av den grunn at Karianne er utfordrer og Tonje har ikke vært i en eneste tvekamp. Tror det er derfor Kjetil også blir snurt. 

• Liker 5
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig og at de må ‘lekke’ denne saken nå synes jeg er sååå unødvendig, tar bort spenningen 🙁

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg også. Tror Kjetil er en ekstremt dårlig taper. Uavhengig av om det er Tonje eller Karianne som vinner så vet jeg flere mener at det er uverdige vinnere av den grunn at Karianne er utfordrer og Tonje har ikke vært i en eneste tvekamp. Tror det er derfor Kjetil også blir snurt. 

Tror de fleste av oss også hadde blitt rimelig snurt/forbanna av å bli lurt til tap i noe man har brukt så mye tid og energi på å få til. Vi vet ikke om Kjetil bare ble sur pga at han tapte eller om det faktisk er juks og fanteri! Synes mange dømmer Kjetil her inne uten å i det hele tatt kjenne han. Jeg er ihvertfall ikke fremmed for at han faktisk har rett.

HVIS det er han ja. Det er jo ikke sikkert det heller.

• Liker 10
Skrevet

Hvis det viser seg å være juks så tror jeg ikke TV2 kommer til å innrømme dette. Men jeg håper de tar lærdom av det, og at ikke hele produksjonen veit spørsmålene som skal stilles i finalen. 

Jeg tar dog denne "nyheten" med en klype salt. Det kan være rykter for å skape blest, uten at det faktisk er hold i det.. Blir spennende å se på søndag, om det faktisk er reelt, eller om det bare er oppspinn. Og noe juks har jo vist seg å komme fram mange ganger tidligere, bare at det handlet om andre ting. Som å smugle penger inn på gården, for å kjøpe varer av folk i nærheten osv. 

• Liker 1
Skrevet

Finalisten (som jeg tror er Kjetil) sier jo selv at han fikk noen spørsmål og tema på forhånd, som er juks. Han hadde tydeligvis ikke tenkt å si fra om det, men siden den andre personen greide alle spørsmålene så må den personen ha jukset og da er det feil? :rolleyes: Veldig dobbeltmoralsk.

Anonymkode: 133b8...c9a

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Sizz- skrev:

Tror de fleste av oss også hadde blitt rimelig snurt/forbanna av å bli lurt til tap i noe man har brukt så mye tid og energi på å få til. Vi vet ikke om Kjetil bare ble sur pga at han tapte eller om det faktisk er juks og fanteri! Synes mange dømmer Kjetil her inne uten å i det hele tatt kjenne han. Jeg er ihvertfall ikke fremmed for at han faktisk har rett.

HVIS det er han ja. Det er jo ikke sikkert det heller.

Alle hadde reagert som Kjetil. Hvem gidder gå så hardt til verks om det faktisk ikke er hold i påstanden? Hadde aldri kastet bort penger på advokat og styr i media om jeg virkelig ikke trodde på dette. 

• Liker 16
Skrevet

Vi kommer ikke til å få se noe av dette på søndag, det er nok klippet bort. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...