Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står jo at den sinte skogsfareren ikke har kontakt med vinneren. Tonje og Karianne har kontakt med hverandre. 

You do the math.

Anonymkode: e364a...a60

Skogsfareren betyr ikke Kjetil, og hadde det vært han så kunne det vært at han ikke hadde kontakt med Karianne. 

Anonymkode: cb965...131

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, Marimba skrev:

Jeg tror Kjetil vinner første finaleplass, nøkkel, og Karianne vinner den andre, melkespann. Tror så at Karianne vinner og at Kjetil blir så satt ut av å bli slått av en kvinnelig utfordrer uten kniv at det rabler for han. 

Karianne og Kjetil er venner på face (om det betyr noe). Karianne har nok en del tyngre armer enn Tonje hva gjelder konkurranse i melkespann. Det er ingen fordel.

Jeg tror det er Tonje som slår Kjetil nå. Trist hvis det er tilfelle, med tanke på det fine forholdet de har hatt. Klarer liksom ikke se for meg Tonje reagere på den måten som blir forklart, og være så bitter i ettertid. Men jeg ser ikke for meg Kjetil reagere slik heller.

Men hvis det er grunnlag for å mistenke at juks har foregått, tror jeg alle og enhver ville reagert på det.

• Liker 6
Skrevet

Må dere drive å spoile i denne tråden??? Jeg orker ikke lese om hva dere tror eller hva som står i dagbladet.

Anonymkode: 2dee4...f5c

• Liker 5
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Må dere drive å spoile i denne tråden??? Jeg orker ikke lese om hva dere tror eller hva som står i dagbladet.

Enig! Må visst slutte å lese denne tråden.

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå får dere som ikke tåler det slutte å gå inn her da?? Er det så vanskelig? Dette er en tråd om farmen ffs...og da regner man med diskusjoner rundt nettop det tema. Jizez.

Anonymkode: 63d14...d96

• Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det med spoiling, men det må være lov å diskutere emnet litt.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke spoiling, for ingen av oss vet. Vi sier bare hva vi tror ut fra artikkelen.

Anonymkode: 17e86...6bb

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, æøå* skrev:

Skjønner det med spoiling, men det må være lov å diskutere emnet litt.

Nå er det vel egentlig ikke spoiling når episoden allerede har gått på TV. At folk ikke har sett på kan man ikke ta hensyn til. Ei heller om de har lest Dagbladet og/eller andre nettaviser.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Sizz- said:

Nå er det vel egentlig ikke spoiling når episoden allerede har gått på TV. At folk ikke har sett på kan man ikke ta hensyn til. Ei heller om de har lest Dagbladet og/eller andre nettaviser.

Det er jo ikke dagens episode det spekuleres rundt.

• Liker 2
Skrevet

Forøvrig kjipt at Kjetil (kanskje) blir offer for sin egen vennlighet overfor Lene og Tonje.

Det irriterer meg faktisk hvis Tonje vinner, for jeg syns paret har spilt skittent. De har innyndet seg hos Kjetil, utnyttet det faktum at han har vært svak for dem, og de har skjult parforholdet og dratt fordeler av det.

• Liker 15
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke dagens episode det spekuleres rundt.

Nei men så er det uansett kun spekulasjoner. Det må da bære lov å snakke om. Hvis ikke er det en veldig enkel sak bare å IKKE gå inn hit og lese hvis man ikke tåler å høre noe om det. 

Anonymkode: 63d14...d96

• Liker 5
Skrevet

Syns det er rart om Kjetil er taperen egentlig. Han har vært både på God kveld Norge og på frokost-tv. Han stiller vel ikke opp om han er i konflikt med TV2? 🤔🤔

Anonymkode: 22457...6bd

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, æøå* skrev:

Forøvrig kjipt at Kjetil (kanskje) blir offer for sin egen vennlighet overfor Lene og Tonje.

Det irriterer meg faktisk hvis Tonje vinner, for jeg syns paret har spilt skittent. De har innyndet seg hos Kjetil, utnyttet det faktum at han har vært svak for dem, og de har skjult parforholdet og dratt fordeler av det.

Kjetil har også spilt skittent da. Som da han saboterte Nikolai (bestekompinsen!) sitt ukesoppdrag...

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjetil har også spilt skittent da. Som da han saboterte Nikolai (bestekompinsen!) sitt ukesoppdrag...

kompisen*

• Liker 2
Skrevet

Etter litt undersøkelse på Instagram er det Kjetil som JEG TROR er den som løper til skogs! Baserer dette på ekstremt liten insta aktivitet å lite bilder sammenlignet med de andre på Farmen😂

• Liker 4
Skrevet

Syns det er rart om Kjetil er taperen egentlig. Han har vært både på God kveld Norge og på frokost-tv. Han stiller vel ikke opp om han er i konflikt med TV2? 🤔🤔

Hva om det er en klausul i kontrakten at deltagerene forplikter seg til å stille i diverse TV2- program i ettertid?

Anonymkode: 139a4...d3b

• Liker 8
Skrevet

Hva om det er en klausul i kontrakten at deltagerene forplikter seg til å stille i diverse TV2- program i ettertid?

Anonymkode: 139a4...d3b

Tonje og Lene har ikke vært på noe som helst. 

• Liker 2
Skrevet

Det er jo Kjetil som taper. Hvem andre der inne hadde reagert med å løpe til skogs? Ingen av de andre! Jeg kan vedde skinnet mitt på det er han og Tonje som står i finale sammen. 100% sikker! 

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, for all del.

Skrevet
1 minutt siden, nirvania skrev:

Det er jo Kjetil som taper. Hvem andre der inne hadde reagert med å løpe til skogs? Ingen av de andre! Jeg kan vedde skinnet mitt på det er han og Tonje som står i finale sammen. 100% sikker! 

Tro om vi får se at han løper til skogs og kommer beskyldninger om fusk? Hadde vært veldig underholdende i så tilfelle. Men de klipper det kanskje bort? Passer liksom ikke inn i settingen. Særlig beskyldninger om juks regner jeg med klippes vekk.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...