Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nesten 90% sikker på at det er Kjetil som er taperen..  Pinlig oppførsel hvis det ikke er noe hold i at noen har jukset. (noe jeg ikke tror)

Anonymkode: b8116...12c

Jeg er 99% sikker. Nekter å tro at Tonje eller Karianne hadde laget noe styr. 

Anonymkode: c7a37...ee9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 99% sikker. Nekter å tro at Tonje eller Karianne hadde laget noe styr. 

Bra det ikke er han som vinner da i hvert fall 😅

Anonymkode: b8116...12c

• Liker 2
Skrevet

Hvem gikk til semifinalen idag???

Skrevet
1 minutt siden, kindagirl skrev:

Hvem gikk til semifinalen idag???

Tonje og kjetil

Skrevet

Jeg tror Kjetil vinner første finaleplass, nøkkel, og Karianne vinner den andre, melkespann. Tror så at Karianne vinner og at Kjetil blir så satt ut av å bli slått av en kvinnelig utfordrer uten kniv at det rabler for han. 

• Liker 11
Skrevet

Tror Kjetil og Tonje står i finalen. 

Skrevet

Det ble hvertfall veldig tydelig at Dineke har blitt båret gjennom farmen. Så fort hun ble utfordret litt så gikk det dårlig. Ikke klarte hun matlagingen, ikke snekringen og ikke løypen..

• Liker 18
Skrevet
Akkurat nå, kindagirl skrev:

Det ble hvertfall veldig tydelig at Dineke har blitt båret gjennom farmen. Så fort hun ble utfordret litt så gikk det dårlig. Ikke klarte hun matlagingen, ikke snekringen og ikke løypen..

Noe hun er klar over selv også, for hun var strålende blid da det ble klart at hun var ute :strix:

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Marimba skrev:

Jeg tror Kjetil vinner første finaleplass, nøkkel, og Karianne vinner den andre, melkespann. Tror så at Karianne vinner og at Kjetil blir så satt ut av å bli slått av en kvinnelig utfordrer uten kniv at det rabler for han. 

Tror du har rett :tommel:

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har det blitt av @Winza

Anonymkode: e0717...55e

Har lurt på det samme jeg også, så han ofte på TV og film rommet og tellerommet 

Skrevet

Jeg tror hvertfall ikke at Tonje kommer på andreplass, for i denne artikkelen står det at Lene gleder seg til helgas feiring. Tviler på om hun hadde gjort det dersom oppstyret var rundt Tonje. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/snytt-for-farmen-finale---orker-ikke-brak-pa-festen/70535458

Men det jeg lurer på dersom teorien min om at Karianne vinner og Kjetil er nr 2 er rett, stiller da Kjetils prinsesser seg bak han og støtter beskyldningene hans tro? Eller holder de med Karianne? 

Skrevet
1 minutt siden, Marimba skrev:

Men det jeg lurer på dersom teorien min om at Karianne vinner og Kjetil er nr 2 er rett, stiller da Kjetils prinsesser seg bak han og støtter beskyldningene hans tro? Eller holder de med Karianne? 

Tonje og Lene er vissnok veldig gode venner nå....prinsessene er jo med i nye musikk videoen til Karianne også.

Anonymkode: 49d9a...241

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tonje og Lene er vissnok veldig gode venner nå....prinsessene er jo med i nye musikk videoen til Karianne også.

Venner med karianne skulle det stått......

• Liker 1
Skrevet

Tipper Tonje står i finalen sammen med Kjetil. Hun har jo en finalekniv også. Tonje er også veldig sterk fysisk. 

Skrevet

Kan ikke tro at Dagbladet avslørte at Kjetil taper i finalen. 

Anonymkode: e364a...a60

• Liker 3
Skrevet

På siste Instagram innlegg hvor lene sier at farmeneventyret er over, så skriver hun også at hun har fått mange nye vennskap hun er sikker på varer livet ut. Også ligger det ute bilder av både Karianne, Tonje og dineke. Kun Kjetil som ikke er med på noen av bildene. På farmen virker det jo som om de er blitt gode venner, hadde de vært det i dag så hadde hun lagt ut et bilde av Kjetil også. Tenker det er ganske åpenbart at Tonje vinner og Kjetil er den som blir sur. Dessuten har det jo lenge gått rykter om at Tonje vinner, så er nok hold i det.

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke tro at Dagbladet avslørte at Kjetil taper i finalen. 

Dere tolker og leser ting som dere vil også da 😂

Anonymkode: 1a0c3...aca

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere tolker og leser ting som dere vil også da 😂

Anonymkode: 1a0c3...aca

Det står jo at den sinte skogsfareren ikke har kontakt med vinneren. Tonje og Karianne har kontakt med hverandre. 

You do the math.

• Liker 7
Skrevet
19 minutter siden, kindagirl skrev:

Slike deltakere kommer jo til finaleuka hver gang.  De sklir gjennom på å være godt likt uten å være en reell trussel til seieren. Jeg har ikke oppfattet henne som den mest konkurranseorienterte deltakeren uansett.

Lurer på om Kjetil "mister" det litt i det øyeblikket han innser at han verken vinner prinsessa eller "kongeriket" (= hytte og bil).  Jeg er dog usikker på om han vil reagere like sterkt (for nå går jeg ut fra at det er han som er taperen) på å tape for Tonje, de som har vært så close.  På den annen side har jo kjæresteparet vært årets produsentyndlinger, og skulle det være bare ørlite grann i det at noen kan ha fått fordeler, vil jeg heller tro det ville være Tonje enn Karianne.

Spennende blir det!

Anonymkode: 55629...96d

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...