Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jajaja. STormannsgale er de i Uvdal. ....skrev vedkommende....er nok tiltenkt Kjetil denne slang kommentaren :)

Anonymkode: 49d9a...241

Hallo, jeg vet da det. Men snakk om å være dømmende likevel. Er ikke dum.

Anonymkode: ad040...437

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjetil har gjennom hele sesongen fremstått oppsiktsvekkende selvhøytidelig. Han tar alt så personlig. Han har liksom bestemt seg for å vinne, og kan ikke tro at det ikke vil gå hans veg. Istedenfor å ta nederlaget med fatning, mister han helt hodet. Begynner å fable om juks og kreve omkamp. På den måten taper han ikke så til de grader ansikt. Tror han. Han klarte heller ikke å erkjenne ovenfor damene at de klarte sabotere for ham slik at han ikke fikk en ekstra kniv. Så at han skal klare å stå ut hele finalen og se Lene eller Tonje vinne, blir nok for mye for ham. Jajaja. STormannsgale er de i Uvdal. 

Anonymkode: 0ef30...0ae

Helt enig i at han har fremstått som selvhøytidelig. Kritiserer andres oppførsel fordi at den er litt ut over hans komfortsone. Spesielt tydelig da Dineke var storbonde. Utrolig lite sympatisk. Men kan godt hende det er usikkerhet også. Men ja, fremstår som veldig oppesen. 

Anonymkode: fe4d2...9c2

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, jeg vet da det. Men snakk om å være dømmende likevel

Enig med vedkommende jeg da,men har også sansen for Kjetil.

Skrevet

Noe sier meg at dette er "nyheter" TV2 selv står bak for og få opp engasjement rundt tidenes kjedeligste Farmen sesong

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, Apis skrev:

Noe sier meg at dette er "nyheter" TV2 selv står bak for og få opp engasjement rundt tidenes kjedeligste Farmen sesong

Har jeg ingen tro på.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at de enste som er dramaqueen nok til å løpe til skogs og kreve omkamp er lene eller dineke. Men dineke tror jeg ryker idag så da er jeg ganske sikker på at det et lene som er den dårlige taperen. 

Har også lagt merke til henne spes siste månedene hvor fort snurt hun blir av litt motgang eller om noen sier imot henne eller noe hun står for. Hun går liksom rett i forsvar med en gang. Så i mitt hode er det mest logisk at det er hun som lager drama her.

Blir uansett spennende på søndag;)

• Liker 1
Skrevet

Tipper Kjetil og Lene i finalen, og Kjetil er den dårlige taperen.

Anonymkode: 66317...02b

• Liker 6
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig i at han har fremstått som selvhøytidelig. Kritiserer andres oppførsel fordi at den er litt ut over hans komfortsone. Spesielt tydelig da Dineke var storbonde. Utrolig lite sympatisk. Men kan godt hende det er usikkerhet også. Men ja, fremstår som veldig oppesen. 

Han hadde jo helt rett i forhold til Dineke da;) hun var jo heeeelt på bærtur. Helt malplassert.. 

Anonymkode: 63d14...d96

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med vedkommende jeg da,men har også sansen for Kjetil.

Jeg liker Kjetil jeg også. Det er han som har gjort mest i grunn. At han er fra Uvdal og hvordan folkene der er, bryr jeg meg ike noe om.

Skrevet
1 time siden, kindagirl skrev:

Kjenner Lene eller Tonje noen i farmenproduksjonen?
Forstår ikke hva som kan være juks?

Jepp, Tonje hadde lagt et bilde på face ;)

Skrevet

"Jeg er overbevist om at noe skjedde da den andre finalisten var alene igjen på gården med disse folkene i produksjonen"

Hvorfor skal noen være alene igjen på gården? Kan det være Karianne mens de andre hadde matkonkurransen? Eller har de spoilet at førstemann som blir finalist er den som vinner?

Anonymkode: 0208b...034

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde jo helt rett i forhold til Dineke da;) hun var jo heeeelt på bærtur. Helt malplassert.. 

Det er mye mulig, men han ble jo så pinlig berørt for at ei voksen dame kunne vise så mye glede for ditt og datt som han ikke syntes var noe å glede seg over. Stakars han. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg er overbevist om at noe skjedde da den andre finalisten var alene igjen på gården med disse folkene i produksjonen"

Hvorfor skal noen være alene igjen på gården? Kan det være Karianne mens de andre hadde matkonkurransen? Eller har de spoilet at førstemann som blir finalist er den som vinner?

Anonymkode: 0208b...034

Det er snakk om da de to var alene igjen på gården, altså finalistene. Den ene måtte snakke med noen fra produksjonen, og den andre satt igjen mens den andre var i samtale.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye mulig, men han ble jo så pinlig berørt for at ei voksen dame kunne vise så mye glede for ditt og datt som han ikke syntes var noe å glede seg over. Stakars han. 

Ja? Han har jo rett. Når ei 40 år gammel dame sitter å skriker og hyler over å «endelig få sitte i storbondestolen», er såååååå stolt over å få være sjef og det er det eneste hun snakker om NON stop....det ER faktisk flaut.

• Liker 9
Skrevet

Med tanke på at det er lagt ut flere bilder å  trioen (Kjetil og prinsessene), så er nok ikke finalen mellom de. Og jentene dro jo til Syden sammen, så det er ikke noe isfront mellom noen av de. Så enten er det dineke eller Karianne som vinner. Vol tro det er Karianne 

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:
  Vis skjult innhold

Karianne er i semifinalen

Finalen i «Farmen» avgjøres av ti oppgaver, både praktiske og teoretiske, og eventuelle tilleggsspørsmål dersom deltagerne står likt etter de ti oppgavene.

VG har fått informasjon om at taperen allerede før det niende spørsmålet skal ha avbrutt finalen, og bedt om å få snakke med produsenten for programmet. Her skal finalisten ha gitt uttrykk for at noe var alvorlig galt, og at motstanderen må ha fått servert spørsmålene i forkant av finaledagen - av utro tjenere i produksjonen.

E vel litt mistenkelig hvis en som ikke har gårdserfaring da svarer 100% rett på alle spørsmål . Kan vel lukte litt juks da😞

• Liker 6
Skrevet

Tipper Karianne vinner finalen og at Kjetil er den tapende finalisten...

Anonymkode: 139a4...d3b

• Liker 2
Skrevet

Kjetil får 2 kniver og Karianne har 0.

Han er ganske sikker på å vinne. Men på spørsmål 9 taper han. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Kingkongen skrev:

Kjetil får 2 kniver og Karianne har 0.

Han er ganske sikker på å vinne. Men på spørsmål 9 taper han. 

Litt rart at en som er gårdgutt da svarer dårligere på spørsmål enn ho som ikke har drevet med gårdbruk😱 Mye tyder vel på juks hvis det er tilfelle🙀

• Liker 5
Skrevet
52 minutter siden, Marandoline skrev:

Finalen i «Farmen» avgjøres av ti oppgaver, både praktiske og teoretiske, og eventuelle tilleggsspørsmål dersom deltagerne står likt etter de ti oppgavene.

VG har fått informasjon om at taperen allerede før det niende spørsmålet skal ha avbrutt finalen, og bedt om å få snakke med produsenten for programmet. Her skal finalisten ha gitt uttrykk for at noe var alvorlig galt, og at motstanderen må ha fått servert spørsmålene i forkant av finaledagen - av utro tjenere i produksjonen.

E vel litt mistenkelig hvis en som ikke har gårdserfaring da svarer 100% rett på alle spørsmål . Kan vel lukte litt juks da😞

Ja, kan så absolutt være juks og at en som viste det så svarene for å få litt penger for hjelpen av vinneren. Men kan også være at vinneren har lest masse i gårdsboken, alle svar er hentet ut fra den. Jeg hadde hvertfall lest gårdsboka oftere enn superkristne leser bibelen sin 😎

Kan også være at vinneren kan mye mer enn det (ho) har gitt uttrykk om

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...