Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

@Winza, hvor lenge varer hver episode av Torpet?

Skrevet
Akkurat nå, æøå* skrev:

@Winza, hvor lenge varer hver episode av Torpet?

Mellom 8-14 minutter, skal komme 4 episoder ukentlig til vi er i uke 8. I hvert fall det Gaute sa på god morgen norge, i morgen er det tvekamp hvor Vidar må kjempe for å få bli på torpet og den som taper må hjem

Skrevet

Burde vi som skriver om torpet skrive med spoilertagg slik at de som ikke har sett på enda får det spoilet?

Skrevet
16 minutter siden, Winza skrev:

Mellom 8-14 minutter, skal komme 4 episoder ukentlig til vi er i uke 8. I hvert fall det Gaute sa på god morgen norge, i morgen er det tvekamp hvor Vidar må kjempe for å få bli på torpet og den som taper må hjem

Ok, takk😁

Skrevet
På 3.8.2018 den 10.06, AnonymBruker skrev:

Hehe

Anonymkode: 4d854...bc7

Hvem av deltakerene er du? 

Anonymkode: 5442a...890

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes Andrea får litt mye pes her. Jeg ser ikke på henne som sutrete i det hele tatt. Hun tok opp matstasjonen med Tonje EN gang, hvor hun bare spurte om ting kunne endres litt på. Få et ekstra egg eller noe. Ingen høye krav. Hun var sulten, sliten, lav energi, og noen griner da. Ingenting galt med det. Alle er forskjellige og reagerer forskjell. Det er en stor overgang for noen å komme inn på Farmen og noen får litt sjokk, selv om de vet hva de går til. Synes hun virker som en hyggelig og ålreit jente 🙂

Nå som det er sagt, så liker jeg denne vrien med Torpet 🙂  men er det kun en som får komme inn igjen?

Anonymkode: e9d55...4eb

• Liker 16
Skrevet

Nå skal Vidar møte Andreas i kunnskapsduell på Torpet. Andreas ofret seg frivillig da hverken Camilla eller Lasse ville melde seg frivillig, og de mente de måtte få bli uten å gå i kamp.

Synes Andreas virker veldig ydmyk i denne sesongen, og synes det er helt greit at han har sine egne meninger så lenge han ikke plager andre.

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, ♥Missy♥ skrev:

Nå skal Vidar møte Andreas i kunnskapsduell på Torpet. Andreas ofret seg frivillig da hverken Camilla eller Lasse ville melde seg frivillig, og de mente de måtte få bli uten å gå i kamp.

Synes Andreas virker veldig ydmyk i denne sesongen, og synes det er helt greit at han har sine egne meninger så lenge han ikke plager andre.

Burde vi ikke legge til spoilertagg her slik at de som ikke har sett på enda får det spoilet?

Skrevet
56 minutter siden, Winza skrev:

Burde vi som skriver om torpet skrive med spoilertagg slik at de som ikke har sett på enda får det spoilet?

Egen tråd tenker jeg er best

Anonymkode: 1bc37...bce

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egen tråd tenker jeg er best

Anonymkode: 1bc37...bce

Lagde til en tråd nå, da skriver jeg ikke noe om torpet i denne tråden :)

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Dere burde ikke skrive om torpet i det hele tatt.  Ikke alle kan se det.  Lag en egen tråd.

• Liker 6
Skrevet

Det er ikke rett å skrive at Torpet er en spinoff av farmen, det er en del av Farmen.

Anonymkode: a924f...ec6

• Liker 11
Skrevet

11 minutter siden, Peonjenta skrev:

Dere burde ikke skrive om torpet i det hele tatt.  Ikke alle kan se det.  Lag en egen tråd.

Derfor jeg startet en tråd nå nettopp :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke rett å skrive at Torpet er en spinoff av farmen, det er en del av Farmen.

Anonymkode: a924f...ec6

Endret nå

Skrevet

Ryddet vekk avsporing.

pinar, admin.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Andrea får litt mye pes her. Jeg ser ikke på henne som sutrete i det hele tatt. Hun tok opp matstasjonen med Tonje EN gang, hvor hun bare spurte om ting kunne endres litt på. Få et ekstra egg eller noe. Ingen høye krav. Hun var sulten, sliten, lav energi, og noen griner da. Ingenting galt med det. Alle er forskjellige og reagerer forskjell. Det er en stor overgang for noen å komme inn på Farmen og noen får litt sjokk, selv om de vet hva de går til. Synes hun virker som en hyggelig og ålreit jente 🙂

Nå som det er sagt, så liker jeg denne vrien med Torpet 🙂  men er det kun en som får komme inn igjen?

Det kan jo være en god del som skjer på Farmen, men som TV-seerne ikke får sett. 

Deltakerne er vel sammen døgnet rundt, men det er vel bare noen få timer som faktisk kommer frem på TV. Det kan jo hende at folk der inne klager veldig mye mer, men at det ikke blir vist på TV.

Anonymkode: 58439...73e

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være en god del som skjer på Farmen, men som TV-seerne ikke får sett. 

Deltakerne er vel sammen døgnet rundt, men det er vel bare noen få timer som faktisk kommer frem på TV. Det kan jo hende at folk der inne klager veldig mye mer, men at det ikke blir vist på TV.

Anonymkode: 58439...73e

Det er jeg fult klar over, men vi diskuterer hva vi ser på TV. Vi aner ikke hvs de gjør der 24/7, men jeg har ikke opplevd at hun sutrer og klager så mye som noen skal ha det til

• Liker 5
Skrevet
På 1.10.2018 den 12.01, AnonymBruker skrev:

1: Sutrer allerede etter noen dager, og vil ha ekstra mat (egg) fordi hun ikke spiser kjøtt.

2: Hun kaller seg vegetarianer, men spiser fisk.

Anonymkode: 1a0c3...aca

Hun spør vel sånn i bunn og grunn bare om hun kan få like mye mat som alle de andre. Kan ikke se at det er så forferdelig å spørre om..

Anonymkode: 5a79d...ac6

• Liker 9
Skrevet

Hun er en sutrepetter, rett og slett. En grinasabb. De andre skal ikke lide for at hun ikke spiser kjøtt og som den liksomveggisen hun har kan hun dra ut og fiske til seg selv og lage sin egen mat. Problem solved. Hun får fiske når hun kan i stedet for å hele tiden vise seg frem i den rosa bikinien sin. Hun jobber jo nesten ikke en gang, det er ihvertfall ikke filmet. Jada, hun er pen, men det er ikke poenget her. Det hadde ikke vært noe annerledes om hun var 60 år og veide 150 kg. Sånn før noen drar misunnelseskortet. Hadde hun virkelig vært veggis hadde det vært noe helt annet, da måtte hun selvsagt fått mer grønnsaker enn de andre, men denne bloggeren bare later som og det provoserer meg. Wannabe-veggis, er det hun er. 

Anonymkode: b614d...6a2

• Liker 6
Skrevet

Lide fordi hun ikke spiser kjøtt? Det blir jo MER kjøtt til de andre når hun ikke spiser det! At hun kaller seg vegetarianer er nok bare uvitenhet. Hvis hun hadde sagt at hun var pescetarianer, hadde det vært greit for deg at hun fikk like mye mat som de andre da? 

Anonymkode: 5a79d...ac6

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...