Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At de 3 er venner sier vel ingenting om hvem som vant finalen.

Anonymkode: 49d9a...241

Jo, det gjør vel litt det, hvis den som tapte har gått til sak mot Tv2 for å få ta finalen på nytt. I tillegg skriver VG at den andre parten (altså den som vant) har mange "tilhengere" som står på hans/hennes side?

Anonymkode: 28e45...8ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de 3 er venner sier vel ingenting om hvem som vant finalen.

Mitt poeng var at denne personen som tapte finalen er forbanna på vinneren. Hadde vinneren hvert Tonje eller lene hadde ikke Karianne hatt nye bilder av de 3 sammen hvor de koser seg. Dineke skal på festen så hun er ikke taperen, og tviler på at hun er vinneren. Men man vet aldri 😛

Anonymkode: e1cd4...4b8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mitt poeng var at denne personen som tapte finalen er forbanna på vinneren. Hadde vinneren hvert Tonje eller lene hadde ikke Karianne hatt nye bilder av de 3 sammen hvor de koser seg. Dineke skal på festen så hun er ikke taperen, og tviler på at hun er vinneren. Men man vet aldri 😛

ok jeg tenkte mere i forhold til Ketil......at begge finalistene ikke er blant de 3 nevnte damer er ganske opplagt ja.

Skrevet

Kjetil og Lene er i finalen. Det er ganske åpenlyst. De er de eneste som ikke følger hverandre på Instagram 

Anonymkode: c873e...403

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjetil er ikke typen til å lage drama så tror ikke han er den som tapte. 

Nei, det hadde jeg blitt overrasket over. Menn rømmer ikke til skogs over å tape😂

• Liker 2
Skrevet

ok jeg tenkte mere i forhold til Ketil......at begge finalistene ikke er blant de 3 nevnte damer er ganske opplagt ja.

Ja det jeg tenker også. Å da jeg leste artikkelen virker det som om personen som tapte reagerte kraftig å tok hendene på hodet å løp vekk. Jeg vil ikke være stereotypisk men må innrømme at tanken falt på at det er en kvinne. Ser ikke for meg at Kjetil hadde gjort dette. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, æøå* skrev:

Nei, det hadde jeg blitt overrasket over. Menn rømmer ikke til skogs over å tape😂

Ja akkurat det jeg tenkte 😛 var en veldig dramatisk reaksjon. 

Skrevet

Kjetil og Lene er i finalen. Det er ganske åpenlyst. De er de eneste som ikke følger hverandre på Instagram 

Jeg kan nesten si med sikkerhet at Kjetil vinner snekkeroppgaven og Lene hinderløypa.

• Liker 2
Skrevet

Med tanke på hvor Dineke trakk seg fra gårdagens semifinale. Så lurer jeg litt på om Karianne er den som står i finalen med Kjetil, og Kjetil er vinneren! Ikke sett Karianne å Kjetil sammen, men ikke ulogisk om Karianne ikke tåler Kjetil men omgås alle andre🤔 Sydenturen med Lene og Tonje var pr stønt liksom😍

• Liker 1
Skrevet

Hahah bare surr dette. Lene og Tonje har lagt ut på story at de skal på nyhetskanalen, så om tv2 er nesten boikottet av taperen er det rart de stiller opp om de ikke må 😛

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det jeg tenker også. Å da jeg leste artikkelen virker det som om personen som tapte reagerte kraftig å tok hendene på hodet å løp vekk. Jeg vil ikke være stereotypisk men må innrømme at tanken falt på at det er en kvinne. Ser ikke for meg at Kjetil hadde gjort dette. 

Og med denne utelukkelsesprosessen kan vi anta at TV2 har spoilet vinneren, ved å trykke denne artikkelen.

Jeg har en følelse av at Tonje er en som ville tatt dette med fatning. Dineke kommer aldri til noen finale! Karianne KAN det jo være, men har mest tro på at det er Lene.

For all del, kan ta grådig feil og at ting svartner for Kjetil, med tanke på den store fallhøyden. Han er bonde, og det ville vært krise å tape for noen av disse jentene.

• Liker 1
Skrevet
Spoiler

Kjetil er en av finalistene, det ser man om man har fulgt litt med i media. Det står at det er isfront mellom de to finalistene og at taperen ikke kommer på finalefesten. Alle jentene, bortsett fra Irene, er venner og har dratt på tur sammen. Karianne har også blitt veldig nær venn med Lene og Tonje og Dineke skriver på SoMe at hun skal på finalefesten. Ergo er det ikke to jenter i finalen.

Da har VG klart å avsløre den ene finalisten☝️

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 2
Skrevet

Ser Karianne sier i storyen på insta at nå har det skjedd noe på VG som gjør at hun ikke kan delta på gmn i morgen likevel...

Skrevet

Den tapende finalist har hyret advokat. Å være langsint og bitter er vel mer ett mannlig trekk?

Å løpe ut i skogen er jo litt damete, men å være så langbitter og sur og har tydd til det å skaffe advokat og kreve omkamp, lukter igjen litt mann. Vanskelig å vite dette her..

Anonymkode: 85e0d...4a1

• Liker 2
Skrevet

«Jeg er hundre prosent sikker på at dette er juks og fanteri»

Hvem kan si denne setningen? Stod i VG dette er taperen. Har hørt Karianne si fanteri ofte 😛

• Liker 5
Skrevet

Karianne har lagt ut på story at noe har skjedd så hun kan ikke delta på GMN så da er det avgjort tror jeg 😛 

Skrevet

«Jeg er hundre prosent sikker på at dette er juks og fanteri»

Hvem kan si denne setningen? Stod i VG dette er taperen. Har hørt Karianne si fanteri ofte 😛

Kjetil og Karianne er venner på face.

Skrevet
2 minutter siden, æøå* skrev:

Kjetil og Karianne er venner på face.

Nå som Karianne plutselig ikke skal på god morgen Norge tror jeg kanskje det er hun som tapte. 

Skrevet

Ser for meg at dette er typisk Kjetiloppførsel. 

Anonymkode: fe4d2...9c2

• Liker 7
Skrevet

Nå som Karianne plutselig ikke skal på god morgen Norge tror jeg kanskje det er hun som tapte. 

Men hvorfor skulle hun si ja i utgangspunktet da?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...