AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3301 Skrevet 5. desember 2018 Uff, nå må gutten fra Uvdal snart innse at han må kun konsentrere om seg selv, og ikke være så opptatt av å hjelpe en av de homoseksuelle kvinnene til en hver tid. Anonymkode: 0cd93...fd3 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3302 Skrevet 5. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sutring de driver med og heller ikke for å få trøst. Det er kamp for holdningsendring mot en undertrykt og hetset gruppe slik homofile og lesbiske er. Veldig viktig! Og en heterofil som ikke mobbes og jaktes hele livet for legningen sin bør støtte det selvom du ikke forstår hvor hverdagslig dette er for dem det gjelder. Det blir det samme med rasisme og kvinnekamp også. Hvite og menn er ikke i posisjon til å si at svarte eller kvinner som undertrykte grupper sutrer og skal holde munn Anonymkode: 90fec...406 Jo men alt det du sier det VET vi jo, alle gjør det. Hadde heller ignorert om jeg hadde fått sånne brev tilsendt. Avsender får jo bare mer oppmerksomhet, noe de sikkert godter seg over. Holder fortsatt en finger på at grunnen til at de bare MÅTTE legge det ut på Facebook stort sett handlet om behov for oppmerksomhet og «se på meg»-syndromet. Man må velge sine kamper sier nå jeg. De får ikke snudd synspunktet til disse mødrene uansett hva de gjør. Så hvorfor kan de ikke bare legge den død og gå videre med livet. Voks opp og move on. Anonymkode: 63d14...d96 2
Sizz- Skrevet 5. desember 2018 #3303 Skrevet 5. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uff, nå må gutten fra Uvdal snart innse at han må kun konsentrere om seg selv, og ikke være så opptatt av å hjelpe en av de homoseksuelle kvinnene til en hver tid. Anonymkode: 0cd93...fd3 Enig. De bare melker den stakkars mannen for egen vinning til siste slutt. Han har spart dem i alle ukene han har vært storbonde, men får ikke en dritt igjen. Den siste finalekniven greier de ikke unne han engang. 7
Sizz- Skrevet 5. desember 2018 #3304 Skrevet 5. desember 2018 3 timer siden, Little Pony skrev: HEIA KARIANNE!! 🎊🎉🏆 HEIA KARIANNE OG KJETIL 🤗🤗🤗 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. desember 2018 #3305 Skrevet 5. desember 2018 Håper Kjetil blir neste semifinalist 😊
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3306 Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, Sizz- skrev: Enig. De bare melker den stakkars mannen for egen vinning til siste slutt. Han har spart dem i alle ukene han har vært storbonde, men får ikke en dritt igjen. Den siste finalekniven greier de ikke unne han engang. Han er jo ikke så dum at han ikke innser det.Nå må han geare om og gi dem nådestøtet. Anonymkode: 0cd93...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3307 Skrevet 5. desember 2018 40 minutter siden, Sizz- said: Enig. De bare melker den stakkars mannen for egen vinning til siste slutt. Han har spart dem i alle ukene han har vært storbonde, men får ikke en dritt igjen. Den siste finalekniven greier de ikke unne han engang. Tonje valgte Nicolai som førstekjempe fordi Kjetil ba om det. Anonymkode: 46d5f...3b4 7
Sizz- Skrevet 5. desember 2018 #3308 Skrevet 5. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tonje valgte Nicolai som førstekjempe fordi Kjetil ba om det. Anonymkode: 46d5f...3b4 Er det filmet og sendt på TV da? Jeg har ikke sett det ihvertfall. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3309 Skrevet 5. desember 2018 4 minutter siden, Sizz- skrev: Er det filmet og sendt på TV da? Jeg har ikke sett det ihvertfall. Han sa jo selv at han hadde bedt om det. Og vi så at han mer enn antydet det til Tonje. Anonymkode: 1a0c3...aca 9
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3310 Skrevet 5. desember 2018 7 minutter siden, Sizz- said: Er det filmet og sendt på TV da? Jeg har ikke sett det ihvertfall. Hvis du har TV2 sumo kan jeg finne det til deg. Anonymkode: 46d5f...3b4 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3311 Skrevet 5. desember 2018 Skikkelig drama under innspilling av finalen som ennå ikke er over.https://www.vg.no/rampelys/tv/i/VRJV8W/farmen-deltager-beskylder-tv-2-for-finalejuks?utm_content=row-1&utm_source=vgfront Anonymkode: 49d9a...241 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3312 Skrevet 5. desember 2018 Hvem er det som klikket under finalen tro? https://www.seher.no/kjendis/varsler-finalebrak-pa-farmen/70535123 Av en eller annen grunn tror jeg det er Dineke....de andre virker altfor berhersket til å kunne tilte sånn. Men, gudene må vite....kan jo for så vidt være hvem som helst. Anonymkode: 5b00d...492 4
vintage Skrevet 5. desember 2018 #3313 Skrevet 5. desember 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skikkelig drama under innspilling av finalen som ennå ikke er over.https://www.vg.no/rampelys/tv/i/VRJV8W/farmen-deltager-beskylder-tv-2-for-finalejuks?utm_content=row-1&utm_source=vgfront Anonymkode: 49d9a...241 Ojoj, blir spennende å følge med etterpå også ser det ut til.
Sprettballen66 Skrevet 5. desember 2018 #3314 Skrevet 5. desember 2018 Og hva sa jeg i forrige uke? Og det er lett og skjønne hvem når det sies nært forhold til noen i produksjonen. Jente/jente eller gutt/jente tror dere? Tipper min teori om urent trav fra Lene stemmer jeg! 2
Sprettballen66 Skrevet 5. desember 2018 #3315 Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, Sprettballen66 skrev: Og hva sa jeg i forrige uke? Og det er lett og skjønne hvem når det sies nært forhold til noen i produksjonen. Jente/jente eller gutt/jente tror dere? Tipper min teori om urent trav fra Lene stemmer jeg! Mente Tonje. 1
Gjest shadowofthewind Skrevet 5. desember 2018 #3316 Skrevet 5. desember 2018 Har aldri stolt på denne Tonje. Blir spennende med ekstra dramatikk i finalen, da ...
Little Pony Skrevet 5. desember 2018 #3317 Skrevet 5. desember 2018 (endret) 2 minutter siden, Sprettballen66 skrev: Mente Tonje. Hva er dette snakk om? Ikke fått med meg Endret 5. desember 2018 av Little Pony
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3318 Skrevet 5. desember 2018 Det er ikke Dineke ihvertfall, for hun var på God morgen Norge. Anonymkode: 1a0c3...aca
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3319 Skrevet 5. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke Dineke ihvertfall, for hun var på God morgen Norge. Anonymkode: 1a0c3...aca Alle finalistene har vært på god morgen norge, bortsett fra Karianne.... Anonymkode: 5b00d...492
LetsPlay Skrevet 5. desember 2018 #3320 Skrevet 5. desember 2018 1 minutt siden, Sprettballen66 skrev: Mente Tonje. Tror også Tonje. Gjetter på Tonje og Kjetil i finalen. Sto noe om at finalistene ikke var på talefot nå.....har Kjetil og Tonje opptrådd sammen utenfor Farmen? Jeg har ikke sett dem ihvertfall. Dineke var på GMN denne uke og Karianne i morgen.....tror ikke disse var den tapende finalist og vil stille opp på TV2 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå