AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3281 Skrevet 4. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hatbrev får alle som er kjent. Dessuten var det ikke akkurat det verste jeg har hørt, sto jo bare at barns deres får skader av å se kjøresteriet deres. Ikke at jeg støtter dem i noe av det de skriver men synes Lene og Tonje sutrer veldig når de absolutt må ut med brevet i media for å få trøst... Anonymkode: 63d14...d96 Vi vet ikke sannhetsgehalten i dette brevet. Har noen sett konvolutten? Anonymkode: 1a0c3...aca 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3282 Skrevet 4. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi vet ikke sannhetsgehalten i dette brevet. Har noen sett konvolutten? Anonymkode: 1a0c3...aca Hvorfor i all verden skulle de lyve om dette? Anonymkode: 46d5f...3b4 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3283 Skrevet 4. desember 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hatbrev får alle som er kjent. Dessuten var det ikke akkurat det verste jeg har hørt, sto jo bare at barns deres får skader av å se kjøresteriet deres. Ikke at jeg støtter dem i noe av det de skriver men synes Lene og Tonje sutrer veldig når de absolutt må ut med brevet i media for å få trøst... De gikk ikke direkte ut i media med dette. Både Tonje og Lene la det ut på sin private Facebook, og det ble deretter delt maaaange ganger. Media snapper det jo så klart opp. Tull eller ikke, det finnes faktisk mennesker med denne holdningen og det er mer skremmende enn at «Lene og Tonje sutrer veldig når de absolutt må ut med brevet i media for å få trøst» De gjør det jo ikke for å få trøst. De gjør det for å vise at dette idiotiske og meningsløse synet faktisk er reelt. Anonymkode: 66317...02b 7
Summ Skrevet 4. desember 2018 #3284 Skrevet 4. desember 2018 Skjønner Dineke! Ble helt kvalm når Karianne dro ned pelsen til kaninen. Er ikke vegitariamer, og har vært med på å slakte elg og å sløye fisk, men det der gjorde meg bare trist. Hadde aldri gjort det der bare for å KANSKJE få en hytte og en bil... forøvrig var Karianne velfortjent den semifinaleplassen! Altså hun gjorde jobben helt utrolig bra! Heiet på henne. Dineke derimot har vært favoritten min til nå, men etter denne konkurransen klarer jeg ikke å forstå henne. Hun kunne lagt en middag. Det var utrolig mye mat der, hun kunne mikset noe uten kanin, bare for å vise litt innsats, ikke bare stå å kose seg og provosere! 2
Testosteron Skrevet 4. desember 2018 #3285 Skrevet 4. desember 2018 7 minutter siden, Summ skrev: Skjønner Dineke! Ble helt kvalm når Karianne dro ned pelsen til kaninen. Er ikke vegitariamer, og har vært med på å slakte elg og å sløye fisk, men det der gjorde meg bare trist. Hadde aldri gjort det der bare for å KANSKJE få en hytte og en bil... Haren var allerede død, så det spilte ingen rolle om hun flådde, parterte og stekte den. Hun drepte den ikke. 9
Gjest thejohan Skrevet 4. desember 2018 #3287 Skrevet 4. desember 2018 1 minutt siden, Wisket skrev: Hvem vant? Ingen vant, men Karianne er en av tre i semifinalen. De to andre får vi vite i morgen.
Lerkeliten Skrevet 4. desember 2018 #3289 Skrevet 4. desember 2018 Noen som vet merket på Gaute sin boblejakke? Som ble brukt i dagens episode og som han har brukt i tidligere episoder
Djungelvrål Skrevet 5. desember 2018 #3290 Skrevet 5. desember 2018 47 minutter siden, thejohan skrev: Ingen vant, men Karianne er en av tre i semifinalen. De to andre får vi vite i morgen. Må vel bli noen av de som fikk flest poeng. Eller teller ikke de imorgen?
Trulteskogen Skrevet 5. desember 2018 #3291 Skrevet 5. desember 2018 Så ut til at Dineke har mistet både øyevipper og vinnervilje på oppløpssida mot semifinalen.. 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3292 Skrevet 5. desember 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hatbrev får alle som er kjent. Dessuten var det ikke akkurat det verste jeg har hørt, sto jo bare at barns deres får skader av å se kjøresteriet deres. Ikke at jeg støtter dem i noe av det de skriver men synes Lene og Tonje sutrer veldig når de absolutt må ut med brevet i media for å få trøst... Anonymkode: 63d14...d96 Det er ikke sutring de driver med og heller ikke for å få trøst. Det er kamp for holdningsendring mot en undertrykt og hetset gruppe slik homofile og lesbiske er. Veldig viktig! Og en heterofil som ikke mobbes og jaktes hele livet for legningen sin bør støtte det selvom du ikke forstår hvor hverdagslig dette er for dem det gjelder. Det blir det samme med rasisme og kvinnekamp også. Hvite og menn er ikke i posisjon til å si at svarte eller kvinner som undertrykte grupper sutrer og skal holde munn Anonymkode: 90fec...406 11
Apis Skrevet 5. desember 2018 #3293 Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke sutring de driver med og heller ikke for å få trøst. Det er kamp for holdningsendring mot en undertrykt og hetset gruppe slik homofile og lesbiske er. Veldig viktig! Og en heterofil som ikke mobbes og jaktes hele livet for legningen sin bør støtte det selvom du ikke forstår hvor hverdagslig dette er for dem det gjelder. Det blir det samme med rasisme og kvinnekamp også. Hvite og menn er ikke i posisjon til å si at svarte eller kvinner som undertrykte grupper sutrer og skal holde munn Anonymkode: 90fec...406 Egentlig synd at det i det hele tatt skal være et tema i 2018, størst av alt er kjærligheten som det står skrevet i en berømt bok, hilsen hvit middelaldrende heterofil privilegert mann , som tenker at det brevet sier mer om avsenderen en, all verdens homofile 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3294 Skrevet 5. desember 2018 Hvor har det blitt av @Winza? Anonymkode: e0717...55e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3295 Skrevet 5. desember 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har det blitt av @Winza? Anonymkode: e0717...55e Tror det samme skjedde under innspurten av farmen i fjor. Han ble borte. Anonymkode: 1a0c3...aca 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3296 Skrevet 5. desember 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det samme skjedde under innspurten av farmen i fjor. Han ble borte. Anonymkode: 1a0c3...aca Same procedure as every year! Anonymkode: 0ef30...0ae 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3297 Skrevet 5. desember 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har det blitt av @Winza? Anonymkode: e0717...55e Merket ikke at han var borte før du sa det. Anonymkode: 17e86...6bb 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3298 Skrevet 5. desember 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har det blitt av @Winza? Anonymkode: e0717...55e Utestengt? 😝 Anonymkode: cb965...131 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3300 Skrevet 5. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det samme skjedde under innspurten av farmen i fjor. Han ble borte. Anonymkode: 1a0c3...aca Åja 😛 Så rart. Nei, kom bare til å tenke på han, da han var så aktiv en periode! Anonymkode: e0717...55e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå