Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en helt syk meldig de fikk da! Barn får ikke angst av å se to damer kysse. Såpass får de tåle! Vi er i 2018!!

Anonymkode: 96673...967

Ser barn på farmen?   Det varer jo til 22.30

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Ser barn på farmen?   Det varer jo til 22.30

Mine gjør, tar det opp.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mine gjør, tar det opp.

Er jo bare å nekte de.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Er jo bare å nekte de.

Hvorfor det? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? 

Er det er program for barn?

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Er det er program for barn?

Familie program. Ser virkelig ikke problemet med at barn ser på det. 

• Liker 4
Skrevet

Lesber/homofile har vært

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en helt syk meldig de fikk da! Barn får ikke angst av å se to damer kysse. Såpass får de tåle! Vi er i 2018!!

Et lesbisk par med i 2018, et homofilt par o 200?... Hva så? Disse mødrene mener sine barn blir syke av å se det, dersom de mener det bør de jo selv "skåne" sine barn, ikke la det gå ut over et lesbisk par som er med på farmen

Vil tro at disse 10 mødrene lar sine 8-10 åringer spille GTA, og lignende spill, noe som jeg hvertfall mener er mye mer skadelig for dem

• Liker 3
Skrevet
På 3.12.2018 den 14.16, morhjertegod skrev:

Hva gjør Tv2 om Lene og Tonje står igjen som de to siste i en finale?? Blir jo ikke veldig spennende, det vil jo bli det samme for dem hvem som vinner.

Man heier stort sett på en av dem, og ikke begge samtidig, så for oss er det jo fremdeles spenning. Så kan man spør seg om man i et slikt tilfelle kunne oppleve at de begge ville la den andre vinne.

Skrevet
2 minutter siden, Nina84 skrev:

Man heier stort sett på en av dem, og ikke begge samtidig, så for oss er det jo fremdeles spenning. Så kan man spør seg om man i et slikt tilfelle kunne oppleve at de begge ville la den andre vinne.

De er jo ikke gift og dermed har de vel heller ikke felles eie.  Så den som vinner vinner.

• Liker 4
Skrevet

Avsløres noe her? (fra 1.30)

Sikkert jeg som overtolker, men kan det tenkes at Dineke står i den skikkelige finalen? Følte Sølvis svar henviste til en slags motsetning til Dineke.

Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

De er jo ikke gift og dermed har de vel heller ikke felles eie.  Så den som vinner vinner.

Uten å gå inn på jussen kan de potensielt ha felleseie selv uten å være gift, men dette er lite trolig. 

Skrevet
39 minutter siden, Nina84 skrev:

Uten å gå inn på jussen kan de potensielt ha felleseie selv uten å være gift, men dette er lite trolig. 

Nå bor de ikke sammen, så det blir sikkert ikke noe problem.

Anonymkode: 5b00d...492

Skrevet
19 timer siden, æøå* skrev:

Kommer an på om de har særeie eller felleseie. Forholdet tar jo slutt en gang det også, så det har jo litt å si.

Det er da overhodet ikke sikkert at forholdet tar slutt! Selv om mange forhold rykter, er det også mange som varer. Tonje og Lene ble et par da de var 27, altså forbi stadet hvor de var usikre tenåringer som måtte leve livet og finne seg selv. Det virker også som om de passer veldig godt sammen. Det er mye mulig det forholdet varer livet ut.

2 timer siden, Nina84 skrev:

Avsløres noe her? (fra 1.30)

Sikkert jeg som overtolker, men kan det tenkes at Dineke står i den skikkelige finalen? Følte Sølvis svar henviste til en slags motsetning til Dineke.

Ja, jeg syns du overtolker kraftig. Ingenting av det Dineke sa tydet på at hun kom til finalen, eller ikke kom til finalen, for den saks skyld. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 1
Skrevet (endret)

Spent på kæm som blir første semifinalist😄

Endret av Marandoline
Skrevet
33 minutter siden, Marandoline skrev:

Spent på kæm som blir første semifinalist😄

Det tror jeg ikke vi får vite før i morgen. De starter tydeligvis med den tredelte gårdskonkurransen, og den har alltid gått over to episoder tidligere. Gårdskonkurransen er den mest omfattende konkurransen som fører til semifinalen. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke vi får vite før i morgen. De starter tydeligvis med den tredelte gårdskonkurransen, og den har alltid gått over to episoder tidligere. Gårdskonkurransen er den mest omfattende konkurransen som fører til semifinalen. 

Bare todelt i år. Det var den vel i fjor også.

• Liker 2
Skrevet
Spoiler

Karianne er i semifinalen

• Liker 2
Skrevet

Var fortjent ☝️☝️☝️

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:
  Skjul innhold

Karianne er i semifinalen

Hvor har det blitt spoilet nå da?

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor har det blitt spoilet nå da?

Tv2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...