AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3221 Skrevet 2. desember 2018 Bra Sølvi ble tuppa hjem til finnmark i kveld. Er litt likegyldig til hvem som vinner Farmen i år nå.....har ingen stor favoritt og ingen jeg misliker. Sånn sett litt deilig også....slipper å irritere meg over deltagere i finale uka Anonymkode: 49d9a...241 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3222 Skrevet 2. desember 2018 Synes Lene fikk vist en annen side av seg selv under tvekampen. Gøy å se. Har alltid tenkt Tonje var den "tøffe" i forholdet, men ser jo nå at Lene er mye tøffere enn jeg trodde. Visste ikke at hun var så sterk heller. Heier faktisk på Lene og Tonje. Kjetil har vist mangel på selvinnsikt. At han saboterte for sin bestevenn sier en hel del. Karianne er for så vidt også en verdig vinner. Vanskelig å komme inn som utfordrer, og hun har også vært i tvekamp og spilt et ærlig spill. Anonymkode: 17e86...6bb 7
Little Pony Skrevet 2. desember 2018 #3223 Skrevet 2. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes Lene fikk vist en annen side av seg selv under tvekampen. Gøy å se. Har alltid tenkt Tonje var den "tøffe" i forholdet, men ser jo nå at Lene er mye tøffere enn jeg trodde. Visste ikke at hun var så sterk heller. Heier faktisk på Lene og Tonje. Kjetil har vist mangel på selvinnsikt. At han saboterte for sin bestevenn sier en hel del. Karianne er for så vidt også en verdig vinner. Vanskelig å komme inn som utfordrer, og hun har også vært i tvekamp og spilt et ærlig spill. Anonymkode: 17e86...6bb Karianne har vært fitness modell og trener styrke. Håper virkelig hun vinner 😄 2
nirvania Skrevet 3. desember 2018 #3224 Skrevet 3. desember 2018 (endret) 1 hour ago, Summ said: Det regnet, hvordan mener du det skulle være mulig å gå på vått tregulv på den måten uten noe støtte? Det blir jo såpeglatt i den settingen. forøvrig så jeg en ny side av Lene. Ble positivt overrasket Såvidt jeg kan huske har de hatt tautrekking før og når det har regnet og gulvet har vært vått. Uten noe å feste seg i. Med mindre hukommelsen min er helt på bærtur da. Endret 3. desember 2018 av nirvania 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3225 Skrevet 3. desember 2018 Jeg hadde håpet det var Sølvi som gikk seirende ut i dag. Ene og alene for at jeg er drittlei kjæresteparet. Jeg har INGENTING imot homofile, og det er på ingen måte derfor. Hadde reagert på akkurat samme måten dersom det var et heterofil par det gjaldt. Grunnen til at jeg er lei dem, er pga all skjermtiden de har fått til å prate om forholdet, alenetid osvosv. I dag toppa det seg da de prata babyspråk til hverandre. Voksne folk som snakker babyspråk til hverandre, da kjenner jeg at jeg blir litt satt ut.. Av de som er igjen nå, håper jeg så inderlig at Karianne vinner! Det hadde vært utrolig kult dersom utfordreren vant! Hun er den eneste verdige vinneren som er der inne nå, i mine øyne. Dineke også kanskje, men så langt tror jeg ikke hun kommer, dessverre. Anonymkode: e0717...55e 11
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3226 Skrevet 3. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg skjønner det, men det må jo bety at Sølvi har null selvinnsikt, for hun har tidligere gitt uttrykk for å være sterk. Lene ser jo også svært slank ut, og i grunn ikke så muskuløs. Veldig overraskende at utfallet ble som det ble. Anonymkode: 1772d...972 Sølvi har null selvinnsikt, har du virkelig ikke fått det med deg? Anonymkode: 0cd93...fd3 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3227 Skrevet 3. desember 2018 8 timer siden, nirvania skrev: Såvidt jeg kan huske har de hatt tautrekking før og når det har regnet og gulvet har vært vått. Uten noe å feste seg i. Med mindre hukommelsen min er helt på bærtur da. Det kan jeg ikke huske selv, men om det er tilfelle så kan det jo være at de har tatt lærdom av det. At det har vært så glatt at tvekampen har vært vanskelig og tatt for lang tid osv. Anonymkode: 044ff...a49 3
Apis Skrevet 3. desember 2018 #3228 Skrevet 3. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan klarte Lene å vinne mot Sølvi? Er Sølvi i fryktelig dårlig fysisk form? Jeg trodde vekt var en stor fordel i tautrekking, og for meg ser det ut som om Sølvi er en del tyngre enn Lene. Anonymkode: 1772d...972 En så jo at Sølvi var mindre en Lene, Lene rykket nå opp på lista over verdige vinnere etter tvekampen, men håper fortsatt på Karianne 3
Summ Skrevet 3. desember 2018 #3229 Skrevet 3. desember 2018 2 timer siden, Apis skrev: En så jo at Sølvi var mindre en Lene, Lene rykket nå opp på lista over verdige vinnere etter tvekampen, men håper fortsatt på Karianne Enig!! Lene ga et helt nytt inntrykk, har bare tenkt på henne som dukken til Tonje, men hun er veldig sprek! Selv håper jeg mest på Dineke, da. 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3230 Skrevet 3. desember 2018 Så hun som røk ut hadde det stort sett bare i kjeften... Men i tidligere tvekamper med tautrekking, har stillingen alltid stått tre null til vinneren? Har det aldri vært noen tilfeller hvor "Deltaker A" får tak i en sånn ting, og så får "Deltaker B" tak i sin første ting. Så får "Deltaker A" sin andre ting, før "Deltaker B" får sin andre ting. I slike tilfeller ville det jo blitt langt mer spennende, og en veldig jevn kamp helt til siste slutt. Det blir vel ikke like spennende dersom en av deltakerne kan trumpe gjennom alle sine ting, samtidig som den andre deltakeren ikke får til noe som helst. Anonymkode: 58439...73e 1
morhjertegod Skrevet 3. desember 2018 #3231 Skrevet 3. desember 2018 Hva gjør Tv2 om Lene og Tonje står igjen som de to siste i en finale?? Blir jo ikke veldig spennende, det vil jo bli det samme for dem hvem som vinner. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3232 Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så hun som røk ut hadde det stort sett bare i kjeften... Men i tidligere tvekamper med tautrekking, har stillingen alltid stått tre null til vinneren? Har det aldri vært noen tilfeller hvor "Deltaker A" får tak i en sånn ting, og så får "Deltaker B" tak i sin første ting. Så får "Deltaker A" sin andre ting, før "Deltaker B" får sin andre ting. I slike tilfeller ville det jo blitt langt mer spennende, og en veldig jevn kamp helt til siste slutt. Det blir vel ikke like spennende dersom en av deltakerne kan trumpe gjennom alle sine ting, samtidig som den andre deltakeren ikke får til noe som helst. Anonymkode: 58439...73e Joda, det husker jeg å ha sett mer enn én gang tidligere, uten at jeg husker konkrete navn. Anonymkode: 1772d...972 1
Meadow Skrevet 3. desember 2018 #3233 Skrevet 3. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hun som røk ut hadde det stort sett bare i kjeften... Men i tidligere tvekamper med tautrekking, har stillingen alltid stått tre null til vinneren? Har det aldri vært noen tilfeller hvor "Deltaker A" får tak i en sånn ting, og så får "Deltaker B" tak i sin første ting. Så får "Deltaker A" sin andre ting, før "Deltaker B" får sin andre ting. I slike tilfeller ville det jo blitt langt mer spennende, og en veldig jevn kamp helt til siste slutt. Det blir vel ikke like spennende dersom en av deltakerne kan trumpe gjennom alle sine ting, samtidig som den andre deltakeren ikke får til noe som helst. Anonymkode: 58439...73e Hestesko 😊 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3234 Skrevet 3. desember 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra Sølvi ble tuppa hjem til finnmark i kveld. Er litt likegyldig til hvem som vinner Farmen i år nå.....har ingen stor favoritt og ingen jeg misliker. Sånn sett litt deilig også....slipper å irritere meg over deltagere i finale uka Anonymkode: 49d9a...241 Amen. Anonymkode: 0cd93...fd3 1
Ronaldo85 Skrevet 3. desember 2018 #3235 Skrevet 3. desember 2018 8 timer siden, morhjertegod skrev: Hva gjør Tv2 om Lene og Tonje står igjen som de to siste i en finale?? Blir jo ikke veldig spennende, det vil jo bli det samme for dem hvem som vinner. Kommer an på om de har særeie eller felleseie. Forholdet tar jo slutt en gang det også, så det har jo litt å si. 2
morhjertegod Skrevet 3. desember 2018 #3236 Skrevet 3. desember 2018 1 minutt siden, æøå* skrev: Kommer an på om de har særeie eller felleseie. Forholdet tar jo slutt en gang det også, så det har jo litt å si. Eller de gjør en avtale før finalen, vi deler uansett hvem som vinner. 1
Ronaldo85 Skrevet 3. desember 2018 #3237 Skrevet 3. desember 2018 Akkurat nå, morhjertegod skrev: Eller de gjør en avtale før finalen, vi deler uansett hvem som vinner. Mulig. Ser forresten nå at Lene og Tonje har fått en hatmail.. Noen delte hennes status på facebook, så er bare gå på hennes åpne profil og se. Drøye greier.. Sånt fortjener de ikke, selv om det har blitt litt vèl mye kjærestegreier på farmen. De som klipper programmet har nok mye av skylda, og det er nok veldig bevisst. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3238 Skrevet 3. desember 2018 35 minutter siden, æøå* skrev: Mulig. Ser forresten nå at Lene og Tonje har fått en hatmail.. Noen delte hennes status på facebook, så er bare gå på hennes åpne profil og se. Drøye greier.. Sånt fortjener de ikke, selv om det har blitt litt vèl mye kjærestegreier på farmen. De som klipper programmet har nok mye av skylda, og det er nok veldig bevisst. Ligger på insta også. Anonymkode: c7a37...ee9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3239 Skrevet 4. desember 2018 Hatbrev får alle som er kjent. Dessuten var det ikke akkurat det verste jeg har hørt, sto jo bare at barns deres får skader av å se kjøresteriet deres. Ikke at jeg støtter dem i noe av det de skriver men synes Lene og Tonje sutrer veldig når de absolutt må ut med brevet i media for å få trøst... Anonymkode: 63d14...d96 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3240 Skrevet 4. desember 2018 Det var en helt syk meldig de fikk da! Barn får ikke angst av å se to damer kysse. Såpass får de tåle! Vi er i 2018!! Anonymkode: 96673...967 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå