AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3202 Skrevet 2. desember 2018 Dårlig taper. Anonymkode: 0cd93...fd3 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3203 Skrevet 2. desember 2018 14 minutter siden, Sprettballen66 skrev: Ryktene går om urent trav! Hæ? Anonymkode: b8116...12c
tonebelinda Skrevet 2. desember 2018 #3205 Skrevet 2. desember 2018 Synd Håper Lene og Tonje ryker ut i semien 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3206 Skrevet 2. desember 2018 Jeg er skuffa Fader ass! Anonymkode: e0717...55e 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3207 Skrevet 2. desember 2018 Hvordan klarte Lene å vinne mot Sølvi? Er Sølvi i fryktelig dårlig fysisk form? Jeg trodde vekt var en stor fordel i tautrekking, og for meg ser det ut som om Sølvi er en del tyngre enn Lene. Anonymkode: 1772d...972 2
Ronaldo85 Skrevet 2. desember 2018 #3208 Skrevet 2. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarte Lene å vinne mot Sølvi? Er Sølvi i fryktelig dårlig fysisk form? Jeg trodde vekt var en stor fordel i tautrekking, og for meg ser det ut som om Sølvi er en del tyngre enn Lene. Anonymkode: 1772d...972 Vekt kan bety fett eller muskler. Rett og slett vant Lene fordi hun er sterkest. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3209 Skrevet 2. desember 2018 Akkurat nå, æøå* skrev: Vekt kan bety fett eller muskler. Rett og slett vant Lene fordi hun er sterkest. Jo, jeg skjønner det, men det må jo bety at Sølvi har null selvinnsikt, for hun har tidligere gitt uttrykk for å være sterk. Lene ser jo også svært slank ut, og i grunn ikke så muskuløs. Veldig overraskende at utfallet ble som det ble. Anonymkode: 1772d...972 2
Potetjinta Skrevet 2. desember 2018 #3210 Skrevet 2. desember 2018 Og jeg som begynte å heie på Sølvi Alle de andre er så kjedelige.. 3
Gjest shadowofthewind Skrevet 2. desember 2018 #3211 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sølvi er en hederskvinne av de sjeldne! Faktisk er dette den 4.kampen hennes, gjør ikke dette henne til verdig vinner så vet ikke jeg! Feil om en som aldri har vært i kamp og smisket seg gjennom hele oppholdet skal vinne. Anonymkode: b614d...6a2 Dyktig er hun, men lei av å høre at hun er stolt som kommer fra Finnmark og jeg er ikke glad i selvskryting.
nirvania Skrevet 2. desember 2018 #3212 Skrevet 2. desember 2018 Kjenner jeg blir så hinsides PROVOSERT når Tonje SUTRA fordi hun må være litt borte fra dulledukka si. Det sitter folk der som ikke har sett barn og ektemenn på flere uker!!! Så skal hu sitte der, som har hatt kjæresten sin med seg hele veien og sutre!? Nei veit du hva altså! Heia faktisk litt på de for noen uker siden men nå håper jeg ingen av de vinner. De har hatt en kjempefordel ved å ha hverandre der inne! Og hva skjer med at de har «riller» på tautrekking? Som gjør at de får tatt bedre tak, er det noe jeg har oversett før eller var dette nytt? Sykt urettferdig ovenfor de andre som har hatt tautrekking isåfall. Nesten litt opplagt at Lene kom til å vinne da mtp at hun er sterkere enn Sølvi. Korrupsjon av TV2 ass, ingen tvil om at det ble gjort slik at Lene skulle vinne. 15
Summ Skrevet 2. desember 2018 #3213 Skrevet 2. desember 2018 26 minutter siden, nirvania skrev: Kjenner jeg blir så hinsides PROVOSERT når Tonje SUTRA fordi hun må være litt borte fra dulledukka si. Det sitter folk der som ikke har sett barn og ektemenn på flere uker!!! Så skal hu sitte der, som har hatt kjæresten sin med seg hele veien og sutre!? Nei veit du hva altså! Heia faktisk litt på de for noen uker siden men nå håper jeg ingen av de vinner. De har hatt en kjempefordel ved å ha hverandre der inne! Og hva skjer med at de har «riller» på tautrekking? Som gjør at de får tatt bedre tak, er det noe jeg har oversett før eller var dette nytt? Sykt urettferdig ovenfor de andre som har hatt tautrekking isåfall. Nesten litt opplagt at Lene kom til å vinne da mtp at hun er sterkere enn Sølvi. Korrupsjon av TV2 ass, ingen tvil om at det ble gjort slik at Lene skulle vinne. Det regnet, hvordan mener du det skulle være mulig å gå på vått tregulv på den måten uten noe støtte? Det blir jo såpeglatt i den settingen. forøvrig så jeg en ny side av Lene. Ble positivt overrasket 12
Little Pony Skrevet 2. desember 2018 #3214 Skrevet 2. desember 2018 Deilig å få Sølvi ut. Huff, for en slitsom person. Og all den banninga?? Greit hun er nordlending, men det var faktisk umåtelig irriterende. Kjedelig å vite at Tonje vinner, men når man ser musikk videoen Karianner laget, så ser man at Tonje kjører en splitter ny bil. Tilfeldig?? 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3215 Skrevet 2. desember 2018 3 minutter siden, Little Pony skrev: Deilig å få Sølvi ut. Huff, for en slitsom person. Og all den banninga?? Greit hun er nordlending, men det var faktisk umåtelig irriterende. Kjedelig å vite at Tonje vinner, men når man ser musikk videoen Karianner laget, så ser man at Tonje kjører en splitter ny bil. Tilfeldig?? Ja, det er tilfeldig - premien får de uansett ikke før etter finalen er vist på TV. Anonymkode: 17e86...6bb 7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3216 Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, Little Pony skrev: Deilig å få Sølvi ut. Huff, for en slitsom person. Og all den banninga?? Greit hun er nordlending, men det var faktisk umåtelig irriterende. Kjedelig å vite at Tonje vinner, men når man ser musikk videoen Karianner laget, så ser man at Tonje kjører en splitter ny bil. Tilfeldig?? Hallo, så dumme er de vel ikke? Det må jo være en innleid bil. Det har forøvrig gått rykter om at et par andre vinner Farmen tidligere i sesongen, så jeg ville tatt de ryktene med en klype salt. Anonymkode: 1772d...972 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3217 Skrevet 2. desember 2018 3 minutter siden, Little Pony skrev: Kjedelig å vite at Tonje vinner, men når man ser musikk videoen Karianner laget, så ser man at Tonje kjører en splitter ny bil. Tilfeldig?? Har du lest fake news på nettet Ikke sett video men sikker på at bilen hun kjører er hennes private da? Anonymkode: 49d9a...241
Little Pony Skrevet 2. desember 2018 #3218 Skrevet 2. desember 2018 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo, så dumme er de vel ikke? Det må jo være en innleid bil. Det har forøvrig gått rykter om at et par andre vinner Farmen tidligere i sesongen, så jeg ville tatt de ryktene med en klype salt. Anonymkode: 1772d...972 Det var ikke rykter. Bare mine tanker, mente kanskje det ikke var så veldig usannsynlig. Men fint om jeg tar feil altså Endret 2. desember 2018 av Little Pony
Little Pony Skrevet 2. desember 2018 #3219 Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lest fake news på nettet Ikke sett video men sikker på at bilen hun kjører er hennes private da? Anonymkode: 49d9a...241 Haha, nei. Antok at det kanskje var tilfelle, derfor jeg spurte 😄
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3220 Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lest fake news på nettet Ikke sett video men sikker på at bilen hun kjører er hennes private da? Anonymkode: 49d9a...241 Den som vinner Farmen får uansett ikke premie før etter finalen er vist på TV. Så hvis Tonje har vunnet, var det ikke Farmen-bilen hun kjørte, for den har hun ikke fått ennå. Anonymkode: 17e86...6bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå