Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

God..

Anonymkode: 6932d...b4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Håper Vidar valgte Jørgen. Tror han kan bli en od storbonde 🙂

Enig :) Og at han velger Andrea som førstekjempe

Skrevet
10 minutter siden, Winza skrev:

Og den siste scenen 🙄 Jaja, får late som at serien sluttet etter 2010 😄

Lurer på hvem som blir storbonde, tenk om det blir Mr Hygiene, da blir det streng hygienekontroll den uken 😅

Håper og tror det blir Jørgen. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Håper og tror det blir Jørgen. 

Det ville vært flott :)

Skrevet

Hva har dere egentlig mot Andrea? Er det at hun ikke spiser kjøtt? Syns hun virker som ei grei jente jeg..

Anonymkode: a4049...d75

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dere egentlig mot Andrea? Er det at hun ikke spiser kjøtt? Syns hun virker som ei grei jente jeg..

1: Sutrer allerede etter noen dager, og vil ha ekstra mat (egg) fordi hun ikke spiser kjøtt.

2: Hun kaller seg vegetarianer, men spiser fisk.

Anonymkode: 1a0c3...aca

• Liker 12
Skrevet

Likte godt at hun med kort blondt hår (husker ikke navnet) sa at den hunden må ha en streng leder som kan oppdra den. Siden Andrea ville ha ansvaret, men ser for meg hun bare hadde dullet med hunden og behandlet den som en baby. Som hun sa "det er ikke en pomeranian som du kan ha i vesken"

• Liker 15
Skrevet

Allerede iløpet av en uke eller to, så er det noen sutrekopper som tydeligvis har blitt veldig godt kjent med hverandre.

Så nå er de "bestekompiser" som ikke har lyst til å velge noen andre deltakere som førstekjempe eller andrekjempe. Men alle sammen har vel meldt seg på frivillig, og burde visst nøyaktig hva de gikk til. Det er vel ikke meningen at dette programmet skal være en ren ferietur, uten noen slike "vanskelige valg" da

Anonymkode: 58439...73e

• Liker 1
Gjest Lexie Grey
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likte godt at hun med kort blondt hår (husker ikke navnet) sa at den hunden må ha en streng leder som kan oppdra den. Siden Andrea ville ha ansvaret, men ser for meg hun bare hadde dullet med hunden og behandlet den som en baby. Som hun sa "det er ikke en pomeranian som du kan ha i vesken"

Akkurat det der ble jeg så glad for! Var i ferd med å brøle til Tv'en da Andrea ønsket å ha ansvaret for den "søøøte kosebamsen" og jeg var så redd storbonden/ Tonje skulle gi etter. De er på en gård og trenger en brukshund, ikke en som skal sitte i veska og bli dullet med, men det forstår visst ikke alle 🙄 Beklager, klarer bare ikke å se for meg at Andrea ville oppdratt hunden skikkelig og blitt en leder. 

Skrevet
24 minutter siden, Moondance skrev:

Akkurat det der ble jeg så glad for! Var i ferd med å brøle til Tv'en da Andrea ønsket å ha ansvaret for den "søøøte kosebamsen" og jeg var så redd storbonden/ Tonje skulle gi etter. De er på en gård og trenger en brukshund, ikke en som skal sitte i veska og bli dullet med, men det forstår visst ikke alle 🙄 Beklager, klarer bare ikke å se for meg at Andrea ville oppdratt hunden skikkelig og blitt en leder. 

Nettopp! Så er veldig glad hun sa i fra. Som sagt, ser for meg Andrea bare hadde dullet med hunden 🙄 Hunden må ha en sterk leder og få oppdragelse. Nytter ikke at du er SÅ glad i hunder liksom. Bra Tonje ikke ga etter

• Liker 1
Gjest Lexie Grey
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Så er veldig glad hun sa i fra. Som sagt, ser for meg Andrea bare hadde dullet med hunden 🙄 Hunden må ha en sterk leder og få oppdragelse. Nytter ikke at du er SÅ glad i hunder liksom. Bra Tonje ikke ga etter

Enig! Én ting er at man er glad i hunder, men for at den skal bli veloppdragen er det helt nødvendig at den har en sterk og god leder. Men hvordan ble det egentlig, fikk hun andre ansvaret eller? Fikk det ikke helt med meg i går. Var litt for fokusert på at Andrea ikke skulle få den rollen så jeg gikk glipp av det :fnise:

Skrevet

Tonje irriterer meg etter EI uke. Hun er usaklig når når hun velger førstekjempe på svakt grunnlag, og er den som jobba minst med ukesoppdraget. Hun jobber innenfor ledelse, men klarte ikke ha kontroll på gruppa og delegere ansvar. Jo flere kokker, jo mere søl var det noen som sa. Håper hun ryker.

Anonymkode: bc0e2...fd0

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

1: Sutrer allerede etter noen dager, og vil ha ekstra mat (egg) fordi hun ikke spiser kjøtt.

2: Hun kaller seg vegetarianer, men spiser fisk.

Anonymkode: 1a0c3...aca

Ok så det er altså sånn damned if you do damned if you dont da?! Først misliker du hun fordi hun ikke spiser kjøtt, og når hun gjør det så er det gærent også? Haha noen folk er bare hatere 🙄🙄👍😂 

Forresten er det mange vegetarianere som spiser fisk ved nødstilfeller. Og det er da ikke noe galt i å spørre om de kan fordele mer egg til henne når hennes kjøttandel går til de andre uansett. Skjønner ikke at dette er noe som liksom skal være så galt eller sutrete men du er kanskje sånn som karrer til deg hele buffeen selvom det sitter en som ikke har fått spist på lenge der også som trenger like mye mat som deg...? 

Hun sutra ikke over de andre, hun visste godt at hun ikke kunne spise kjøtt, men gråt av utmattelse. Helt naturlig det

Anonymkode: 1bc37...bce

• Liker 9
Skrevet
5 timer siden, Moondance skrev:

Enig! Én ting er at man er glad i hunder, men for at den skal bli veloppdragen er det helt nødvendig at den har en sterk og god leder. Men hvordan ble det egentlig, fikk hun andre ansvaret eller? Fikk det ikke helt med meg i går. Var litt for fokusert på at Andrea ikke skulle få den rollen så jeg gikk glipp av det :fnise:

Det var vel Sølvi som fikk det som har 23 huskyer hjemme og driver med oppdrett :)

• Liker 2
Skrevet

Hun lever av blogging

Anonymkode: 85e0d...4a1

• Liker 5
Skrevet

Andreas er som en hybrid mellom Geir Magne (han super kristne fyren fra 2017 sesongen) og Aune Sand 😛

Skrevet

Hun klager mye

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Hun klager mye

Det gjør hun vel ikke, hun tok en prat med Tonje angående maten...

• Liker 6
Skrevet

Tonje er en digg jente😊

Anonymkode: 85e0d...4a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...